2000 کیلومتر از خانه دورتر است ، و حالتی را به وجود می آورد که احساس می کنید مانند یک کشور است

28 نوامبر 2020 ، 7:02:01 صبح

در سال 2019 ، Ranjeet Singh Paikra هرگز 2100 کیلومتر را با قطار از Bilaspur به Thiruvananthapuram طی کرد ، هرگز نخلهای نارگیل را پشت سر هم ایستاده ندیده بود. کمتر از دو سال بعد ، پسر یک کشاورز فقیر از جاده پندرا در چاتیسگر یک کوهنورد نارگیل مورد تقاضا در ایالت تصویب شده خود در کرالا است. بنابراین ، وقتی زمان آن فرا رسید که او می تواند چیزی را به دولت بازگرداند ، پایکرا دو بار فکر نکرد. او و همكارانش با هم جمع كردند و پس انداز كردند و 52000 روپيه به صندوق رهايي از رياست وزير ارشد كمك كردند.

Paikra می گوید ، “ما در حین قفل شدن با مشکلات زیادی روبرو نبودیم زیرا شرکت از ما مراقبت می کرد. اما فهمیدیم ممکن است افراد زیادی باشند که به کمک احتیاج دارند. احساس کردیم باید کمک کنیم. “

https://www.youtube.com/watch؟v=V9s8dbKgzW4

از سال 2016 ، هر ساله ، هندی اکسپرس حملات تروریستی 26/11 به بمبئی را با داستان های قدرت و یک رویداد عمومی که روح بازماندگان را به نمایش می گذارد ، رقم می زند. امسال ، این سالگرد با تجلیل از رزمندگان تاج ، که بیشترین تجسم آن روح را دارند ، برگزار می شود.

به خانه در جاده پدرا ، فقر باعث شد كه پاكرا پس از كلاس 10 از مدرسه ترك شود و در مزارع برنج پدرش شروع به كار كند. با این وجود ، پول اندکی بود و هنگامی که یکی از دوستانش در مورد کارهایی در کرالا که نارگیل های خوبی برداشت می کرد به او گفت ، Paikra فرصت را غنیمت شمرد.

وی در سن 30 سالگی ، یک هفته در یک شرکت خصوصی Computech برای صعود بر کف نارگیل با استفاده از دستگاه آموزش دید. در حالی که کوهنوردان سنتی از چیزهایی به جز پا و دست خود برای بالا و پایین گرفتن کف استفاده نمی کنند ، امروزه دستگاه هایی مانند چوب وجود دارد که روند کار را بسیار آسان می کند.

پائكرا اعتراف می كند كه ترسیده است ، مخصوصاً وقتی اولین بار از بالای درخت به پایین نگاه می كرد. “هر کاری که انجام می دهید در ابتدا می تواند دشوار باشد … اما طی چند روز آینده ، این کار آسان شد و اکنون به یک عادت تبدیل شده است.”

داستان های قدرت | زمینه ها تا آستان: تاجر ناشیک زنجیره تأمین را ادامه می دهد

او به عنوان یک کوهنورد مجاز ، 40-50 درخت در روز می بیند – حتی گاهی اوقات 70-80 درخت را در مزارع بزرگ و در هوای خوب انجام می دهد. به ازای هر درختی که بالا می رود 40 روپیه دریافت می کند که 15 دلار آن به کامپیوتر می رسد. در یک ماه ، Paikra حدود 30،000 Rp درآمد کسب می کند. وی می گوید ، این مبلغ زیادی در مقایسه با مبلغ اندكی به خانه است ، كه گواهی بر اقتصاد غیررسمی كرالا با دستمزد بالا است و كارگران یقه آبی را از سراسر كشور جذب می كند. بیش از 40 همكار Paikra فقط از چاتیسگر هستند كه با هم در مكان های ارائه شده توسط Computech زندگی می كنند. پدر ، مادر و دو برادر پایكرا در جاده پدرا زندگی می كنند.

با گزارش کرالا در میان اولین موارد ویروس کرونا در کشور تا ماه مه ، پائکرا گفت که او از کارفرمای خود داستان های زنان فروشنده دام و بچه های قلک خود را برای کمک به صندوق کمک به CM می شنود.

علی رغم اینکه قفل کار و حقوق آنها را نیز متوقف کرده است ، پایکرا و همکارانش پیشنهاد همکاری کردند. یکی از آنها Chandrapal Koram می گوید: “Takoever ki baat nahin hai. Bahut kuchch humein yahan se mil raha hai. Toh hum bhi dena chahte hain (مشکلی برای ما نبود. ما اینقدر از این حالت می گیریم. ما هم می خواستیم پس بدهیم). مهندس ، مدیر Computech ، می گوید: “وقتی به آنها گفتم كه حتی بچه های كوچك هم چطور عمل می كنند ، این موضوع به سختی برخورد كرد. همه آنها مایل به اهدا بودند. “

در جلسه ای به ریاست وی ، پایكرا و دیگران 52000 روپیه ای را كه جمع كرده بودند پیشنهاد دادند. مهندس ، یک سرباز سابق ، 26000 روپیه دیگر به آنها اضافه کرد و آنها یک چک مشترک 78000 روپیه ای به وزیر امور خارجه ارائه دادند.

کورام در مورد احساس کرالا بسیار شبیه به خانه صحبت می کند. “ما در اینجا بسیار احترام می گذاریم. مردم بسیار خونگرم و خوش برخورد هستند. در حین قفل کردن ، وقتی از جیره غذایی کوتاه آمدیم ، مغازه دار محلی ما برنج و حبوبات را به ما قرض داد. “

Paikra می گوید ، اکنون زندگی تقریباً به حالت عادی برگشته است ، با این تفاوت که آنها صعود را با ماسک انجام می دهند و به طور معمول دستگاه های خود را ضد عفونی می کنند.

© IE Online Media Services Pvt Ltd