ترجمه کتاب انگلیسی

10 شرکت برتر خدمات ترجمه در بوستون
ترجمه ی کتاب
شرکتهای خدمات ترجمه در
بوستون پایتخت مشترک المنافع ماساچوست در ایالات متحده است. این شهر پرجمعیت ترین و تأثیرگذارترین شهر ایالات متحده آمریکا به حساب می آید. در حال حاضر ، بوستون قطب تحقیقات علمی است. عالی ترین کالج ها و دانشگاه های جهان در بوستون حضور دارند و در حال ارائه بهترین آموزش های جهان در زمینه مهندسی ، بازرگانی ، پزشکی و حقوق است.

دانشجویان از سراسر جهان برای جستجوی تحصیلات عالی به اینجا می آیند. مهاجرانی که برای تحصیلات عالیه یا به دنبال فرصت های شغلی به بوستون می آیند ، در صورت برقراری ارتباط به زبان مادری ، می توانند وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

برای این منظور ، بسیاری از شرکت های ترجمه در بوستون کار می کنند. ایران دریافست خبر بیایید نگاهی به 10 شرکت برتر ترجمه در بوستون بیندازیم که می توانند اقامت شما را در بوستون راحت کنند.

در اینجا لیست آژانس های برتر ترجمه بوستون وجود دارد:

گزارش بین المللی
Rapport International یک شرکت ترجمه مشهور است که در بوستون کار می کند. این مجموعه گسترده ای از خدمات ترجمه و تفسیر را برای کمک به کسب و کار شما در دستیابی به مشتریان جهانی ارائه می دهد. Rapport International دارای 200 مترجم بومی به علاوه متخصص در زمینه های مختلف است.
آنها پروژه ترجمه شما را به مترجمی می دهند که از صنعت شما اطلاع دارد و ترجمه مداوم و دقیق شما را فراهم می کند. رضایت مشتری اولویت اصلی Rapport international است و آنها مشتریان را از طریق گپ با پروژه خود درگیر می كنند و خدمات ترجمه بی عیب و نقص را با زمان چرخش سریع و نرخ اقتصادی به مشتریان جهانی ارائه می دهند.

خدمات ترجمه مریخ
Mars Translation یکی از بهترین شرکت های ترجمه در بوستون است . این خدمات پیشرفته ترین خدمات ترجمه را به بیش از 120 زبان به علاوه و 22 صنعت به علاوه را ارائه می دهد. این تیم دارای یک مترجم بومی است که متخصص رشته های خود هستند و ترجمه های یکپارچه را در زمان چرخش سریع و نرخ مناسب ارائه می دهد. نمایندگان خدمات مشتری 24/7 روزانه برای پشتیبانی از مشتری در دسترس هستند. شرکت های درجه یک دنیا از خدمات ترجمه مارس استفاده می کنند.

اتصالات زبان
اتصال زبان به مدت 3 دهه راه حل های ترجمه از تجارت به تجارت ترجمه کتاب به انگلیسی را ارائه داده است. بسیاری از سازمانهای جهانی از خدمات ترجمه و تفسیر ارتباطات زبانی استفاده می کنند زیرا این سرویس در 10 شرکت برتر ترجمه بوستون گنجانده شده است.

ترجمه تجاری شامل مجموعه ای از خدمات مانند ترجمه وب سایت ، DTP و گرافیک چند زبانه ، زیرنویس ، رونویسی ، تفسیر کنفرانس ، اجاره تجهیزات تفسیر ، تفسیر زبان اشاره آمریکایی و مشاوره و آموزش زبان است.

اتصالات زبان با توجه به نیاز پروژه شما ارائه خدمات ترجمه یکپارچه است و به محض ارتباط با آنها می توانید تخمین قیمت پروژه ترجمه خود را دریافت کنید.

خدمات ترجمه بومی سازی
Localization Translation Company یک شرکت ترجمه مشهور است که برای رفع یک شکاف ارتباطی در بوستون کار می کند. کلیه خدمات ترجمه شرکت ترجمه محلی سازی با توجه به تفاوت های ظریف فرهنگی و زبانی بازار هدف بوستون تنظیم شده است. این شرکت خدمات ترجمه دقیق و دقیق را به بیش از 50 زبان به علاوه با زمان چرخش سریع و نرخ اقتصادی ارائه می دهد.

گروه چند زبانه
این گروه چند زبانه به مدت 3 دهه در حال کار است و هدف آن ارائه مهارت های لازم به آژانس های دولتی ایالات متحده ، سازمان های جهانی و شرکت های خصوصی برای کار در دیپلماسی عمومی و مشاوره بین فرهنگی است.

این گروه از مترجمین و مترجمان حرفه ای از سراسر جهان که همچنین عضو انجمن مترجمان ATA آمریکایی هستند را به کار می گیرد. این مترجمان آزمون های سختی را پشت سر گذاشته اند تا بتوانند خدمات ترجمه گوگل ترجمه معتبر را به مشتریان جهانی ارائه دهند.

MAPA ترجمه ها و راه حل های زبان
MAPA Translation and Language Solutions به مدت 20 سال در بوستون راه حل های ترجمه ارائه می دهد. این سرویس مجموعه ای از خدمات مانند صدای صدا ، مترجم و خدمات ترجمه را در شرکت های چند ملیتی ، دفاتر حقوقی ، مدارس ، م institutionsسسات دانشگاهی ، دفاتر حقوقی ، م institutionsسسات پزشکی و افراد ارائه می دهد.

MAPA تیمی از زبان شناسان را به کار گرفته است که از نزدیک با مدیران پروژه همکاری می کنند تا خدمات ترجمه معتبری به مشتریان خود ارائه دهند که آنها را راضی کند.

سیستم های زبانی ، شرکت
Linguistic Systems یک شرکت خدمات ترجمه مشهور است که بیش از 50 سال خدمات ترجمه بی عیب و نقص ارائه می دهد. 7500 مترجم مجاز با سیستم های زبانی کار می کنند که خدمات ترجمه بی وقفه را به چندین صنعت ارائه می دهند.

سیستم زبانی یک شرکت ترجمه معتبر است که کیفیت پیشرفته را تضمین می کند و معتقد به بهبود مستمر است. این کلیه اطلاعات مشتریان را محرمانه نگه می دارد. این یکی از معتبرترین شرکتهای ترجمه در بوستون است .

CCJK
CCJK یک شرکت ترجمه مشهور است که خدمات ترجمه با کیفیت بالا را به 3000 مشتری به علاوه ارائه می دهد. این تیم دارای 8000 مترجم بعلاوه مترجم است كه در زمینه های خود كارشناس دارند و ترجمه بی عیب و نقصی را به بسیاری از صنایع ارائه می دهند.

مترجمان بومی CCJK پروژه های ترجمه را به موقع و با نرخ اقتصادی ارائه می دهند. شرکت های درجه یک بوستون خدمات ترجمه استاندارد CCJK را با استاندارد بالا توصیه می کنند.

رونویسی GMR
شرکت رونویسی GMR در سال 2004 تأسیس شد و هدف آن ارائه راه حل های عالی رونویسی و ترجمه به پروژه های جهانی است. این متخصص رونویسی با جزئیات گرا و شایسته است که خدمات ترجمه سریع و رونویسی را در زمینه های مختلف ارائه می دهند. این متخصصان رونویسی دانش گسترده ای در زمینه خود دارند و پروژه های ترجمه فوق العاده دقیق ارائه می دهند.

مورد موردی
Text case یک شرکت ترجمه مشهور است که در زمینه ترجمه برای شرکت های بین المللی ، غیرانتفاعی ، ناشران ، آژانس های بازاریابی آنلاین و بسیاری دیگر تخصص دارد. بیش از 45 سال تجربه دارد. این تیم دارای تیمی از بازاریابان آنلاین و شبکه ای از زبان شناسان است که در ترجمه محصولات و خدمات شما که شامل رسانه های اجتماعی و AdWords است ، مهارت کافی را دارند .

موارد متنی در هر کجا که لازم باشد از فناوری استفاده می کنند و آنها به رابطه خود با مشتریان بوستون افتخار می کنند.

بسته بندی کردن
انتخاب شریک زبانی قابل اعتماد برای مشاغل خود بسیار دشوار است. توصیه می شود تحقیقات کاملی انجام دهید و به سراغ چنین شرکت های ترجمه ای بروید که تمام شرایط ترجمه شما را برآورده می کنند. این لیست از 10 شرکت برتر ترجمه در بوستون تلاش شما را آسان می کند.