قیمت ترجمه هر صفحه

اتصال GPI ترجمه برای Umbraco 8 هزینه ترجمه کتاب
سیستم های مدیریت محتوا
فیس بوکتوییترLinkedInپیوند را کپی کنید
به عنوان بخشی از تعهد مداوم ما برای پشتیبانی از نسخه های جدید سیستم های مدیریت محتوا ، GPI Umbraco Translation Connector را برای Umbraco 8 راه اندازی کردیم .

Umbraco یک CMS رایگان است که در سراسر جهان محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. این کشور به لطف قدرت ، نصب و مدیریت آسان و تلفیق فن آوری های جدید ، بخش قابل توجهی از بازار را به دست آورد. Umbraco 8 از نظر بومی سازی پیشرفت های بسیاری را ایجاد کرده است. این امر کاربران Umbraco را قادر می سازد تا وب سایت های چند زبانه ایران دریافست خبر را به روشی حرفه ای تر بسازند.

در این وبلاگ ، من ویژگی ها و مزایای اتصال دهنده GPI Umbraco را توصیف می کنم.

از رابط ترجمه GPI Umbraco استفاده کنید
نصب آسان
این رابط به عنوان یک بسته نصب توزیع می شود که فقط با چند کلیک به راحتی در وب سایت شما قابل نصب است. پس از نصب ، برای پیکربندی تنظیمات امنیتی باید چند مرحله را دنبال کنید. سپس ، قیمت ترجمه متن آماده شروع استفاده از آن خواهید بود.

یکپارچه سازی بی نقص
اتصال دهنده از بهترین روشهای Umbraco پیروی می کند و از همان الگوها و طرحهای Umbraco استفاده می کند. در نتیجه ، این کار باعث می شود تجربه کاربر با ایجاد ظاهری رابط فقط به عنوان یک افزونه از سیستم عامل ، به حداکثر برسد.

ترجمه gpi_umbraco

رابط کاربری دوستانه
اتصال دهنده ترجمه را ساده می کند و به شما امکان می دهد با تکمیل یک فرم کل سایت گوگل ترجمه خود را ترجمه کنید.

ترجمه Umbraco ترجمه gpi_umbraco

همچنین ، اتصال به شما امکان می دهد با یک کلیک محتوای ترجمه شده را وارد کنید. ترجمه ها برای هر صفحه ترجمه شده در متن زبان مربوطه وارد می شوند.

موارد فرهنگ لغت
این اتصال از کار با دیکشنری های Umbraco با استفاده از طراحی جدول محلی پشتیبانی می کند. با این کار ، بسته به فرهنگ های فعال شده در قسمت انتهایی Umbraco ، می توانید تصویری واضح از موارد ترجمه شده در فرهنگ لغت و موارد نیاز به ترجمه داشته باشید.

ترجمه Umbraco ترجمه gpi_umbraco

داشبورد ردیابی گردش کار ترجمه
اتصال دهنده یک صفحه داشبورد را برای شما فراهم می کند تا به سرعت یک نمای کلی از وضعیت همه پروژه های محلی سازی خود را ببینید. علاوه بر این ، شما به پورتال ترجمه ایمن ارائه شده توسط GPI دسترسی پیدا می کنید ، جایی که می توانید جزئیات بیشتری درباره وضعیت پروژه های خود پیدا کنید.

ترجمه Umbraco ترجمه gpi_umbraco

خلاصه
اتصال دهنده ترجمه GPI Umbraco به شما کمک می کند تا وب سایت چند زبانه Umbraco خود را به راحتی ترجمه و به روز کنید زیرا نصب و راه اندازی آن ساده و ساده است. علاوه بر این ، شما قادر خواهید بود به راحتی محتوا را برای ترجمه ارسال کنید و آن را با یک کلیک بارگذاری کنید. سرانجام ، شما می توانید وضعیت کلیه پروژه های ترجمه خود را مشاهده کنید و به تیم های زبان جهانی خود دسترسی داشته باشید.

کلیک کنید اینجا برای درخواست یک نسخه ی نمایشی برای GPI Umbraco ترجمه اتصال و یا در اینجا به خواندن اطلاعات بیشتر.

منابع GPI بیشتر در موضوعات سیستم های مدیریت محتوا
Globalization Partners International (GPI) به طور مكرر در طراحی ، توسعه و استقرار وب سایت چند زبانه به مشتریان كمك می كند و مجموعه ای از ابزارهای جهانی سازی را برای دستیابی به اهداف پروژه بومی سازی وب سایت چند زبانه خود ایجاد كرده است. می توانید آنها را در بخش ابزارهای ترجمه و پورتال های وب سایت ما جستجو کنید