یک مرد UP اعتراض به بدرفتاری دختر ، کتک خورده تا مرگ: پلیس

توسط: سرویس خبر اکسپرس | Lucknow |

8 نوامبر 2020 ، 5:13:16 صبح





یک مرد UP اعتراض به بدرفتاری دختر ، مورد ضرب و شتم قرار گرفته تا مرگ: پلیسدو نفر دستگیر شده اند ، در حالی که متهم اصلی فرار می کند.

یک مرد 50 ساله پس از کشته شدن به دلیل اعتراض به همسایه ای که گفته می شود دختر خردسالش را در منطقه دئوریا مورد آزار و اذیت قرار داده بود ، کشته شد. دو نفر دستگیر شده اند ، در حالی که متهم اصلی فرار می کند.

به گفته پلیس ، این حادثه عصر پنجشنبه رخ داد ، زمانی که دختر 17 ساله وی ادعا کرد که این مرد وی را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

عصر روز پنجشنبه ، این دختر گفت كه متهم 19 ساله (نامش ممنوع است) در تلاش است تا او را مورد آزار و اذیت قرار دهد. پدرش سپس با او روبرو شد و سیلی زد. مرد رفت ، اما حدود 30 دقیقه بعد ، او با تعداد بیشتری از مردم ، مسلح به چوب و سلاح بازگشت. این مردان پدر را مورد ضرب و شتم قرار داده و فرار کردند. “، سرپرست اضافی پلیس شیوریا پال ، دئوریا گفت. وی افزود متهم و مقتول یکدیگر را می شناختند و خانه های آنها فقط چند متر دورتر بود.

این مرد از نظر جراحات وخیم دچار آسیب دیدگی شد و به سرعت به بیمارستان دئوریا سدار منتقل شد. وی بعداً به کالج پزشکی گوراخپور منتقل شد. پلیس افزود ، از آنجا به بیمارستان Lucknow ارجاع شد و وی جمعه شب در راه درگذشت.

هشت نفر از جمله متهم اصلی و اعضای خانواده وی در FIR نامگذاری شده اند. دو نفر دستگیر شده اند.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار هند ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© هند اکسپرس (P) با مسئولیت محدود