یک دستگاه اتومبیل بدون هزینه برای ماندن در جاده احمدآباد

توسط: سرویس خبر اکسپرس | احمدآباد |

به روز شده: 8 دسامبر 2020 5:12:28 صبح





بهارات باند ، قبض های مزرعه ، اعتراض کشاورزان ، خودروهای احمدآباد ، حمایت اتحادیه خودروی احمدآباد از بهارات باند ، اخبار اکسپرس هنددر احمدآباد دو راننده لاکچری وجود دارد. (نمایندگی)

اتحادیه رانندگان اتومبیل احمدآباد پشتیبانی خود را از فراخوان 8 بهمن بهارات بند که توسط انجمن های کشاورزان در اعتراض به سه قانون مزرعه برگزار شده بود ، گسترش داد.

روز دوشنبه ، اتحادیه رانندگان اتومبیل رانندگی اعلام کرد که بیش از یک چرخ سه چرخ در روز سه شنبه در جاده احمدآباد باقی خواهد ماند.

آشوک پنجابی ، رئیس کمیته اقدام رانندگان اتومبیل گجرات ، گفت که آنها از این فراخوان حمایت می کنند و از دولت اتحادیه خواستند تا تمام خواسته های کشاورزان را برآورده کند.

رانندگان Autorickshaw همچنین فرزندان کشاورزان هستند و ما روز سه شنبه در تماس با آنها از آنها حمایت خواهیم کرد. اعتصاب داوطلبانه ای توسط رانندگان autorickshaw در احمدآباد فراخوانده خواهد شد و هر کسی که وسیله نقلیه خود را کار کند با استقبال گل ها روبرو شده و درخواست پیوستن به ما را دارد. هیچ کس مجبور به عضویت در اعتصاب نخواهد شد. در احمدآباد بیش از دو راننده لرزشگیر وجود دارد و ما انتظار داریم که بیش از یک لک عضو باند فردا باشد. “

کمیته هماهنگی اقلیت ها (MCC) در احمدآباد نیز در حمایت از فراخوان باند کشاورزان شرکت کرده است.

مجاهد نافع ، دعوت كننده MCC ، در بیانیه ای گفت: “MCC همبستگی كامل خود را با اعتراضات سراسری كشاورزان ابراز می دارد و فراخوان بهارات باند را كه در 8 دسامبر اعلام شد تأیید می كند. این تماس پس از چندین دور مذاكره ناموفق بین کشاورزان معترض در دهلی و دولت اتحادیه. شورای همکاری خلیج فارس از همه اقشار جامعه می خواهد که در برابر مبارزات تاریخی کشاورزان بایستند و در بهارات بند شرکت کنند. “

روز دوشنبه ، آشیش باتیا ، مدیر کل پلیس گجرات ، بخش 144 IPC را اعلام کرد که تجمع بیش از چهار نفر در هر مکان عمومی در روز سه شنبه در سراسر کشور اعمال می شود.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار احمدآباد ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© هند اکسپرس (P) با مسئولیت محدود