یوگشوار دات می توانست پیروز شود اگر همه آرا J JJP را بدست آورد ، اشاره های خطار

توسط: سرویس خبر اکسپرس | چندیگر |

12 نوامبر 2020 3:48:22 صبح





روز تاسیس هاریانا ، وزیر ارشد هاریانا ، منوهار لعل خطار ، اخبار چندیگره ، اخبار هاریانا ، اخبار اکسپرس هندمنوهر لعل خطار

منوهر لعل خطار وزیر ارشد هاریانا روز چهارشنبه اشاره کرد که کشتی گیر المپیکی یوگشوار دات می توانست در صورت کسب کلیه آرا partner حزب جاناناک جانتا (شریک جناح) شریک ائتلاف حاکم ، پیروز میدان انتخاباتی مجلس بارودا شود. خاتار در پاسخ به س specificال خاصی هنگام گفتگو با خبرنگاران در حاشیه یک نشست رسمی در اینجا گفت: “اگر همه ما را بدست می آوردیم ، تقریباً 75000 تا 80،000 رأی کسب می کردیم.”

در همان زمان ، وی گفت ، هنگامی که یک حزب تعداد مشخصی از آرا را در یک انتخابات جداگانه مبارزه می کند ، هرگز اتفاق نمی افتد که همه آن آرا در یک اتحاد به یک حزب دیگر منتقل شود. وی گفت: “آخرین باری که 37000 رأی (از بارودا) کسب کردیم ، این بار از 50،000 رد شدیم ، به این معنی که برخی رأی از دیگران (JJP) کسب کردیم.”

یوگشوار ، نامزد مشترک اتحاد حاکم BJP-JJP ، نتوانست صندلی بارودا را از کنگره مخالف بدست آورد. ایندو راج ناروهال کنگره یوگشوار را با اختلاف 10566 رأی شکست داد.

این دومین بار بود که یوگشوار طعم شکست از بارودا را می چشید. وی نظرسنجی های مجمع سال 2019 را با حدود 4800 رأی نسبت به سری كریشان هودا ، نامزد كنگره ، كه سه بار در سال های 2009 ، 2014 و 2019 كرسی را از آن خود كرده بود ، از دست داده بود.
معاون وزیر و رهبر JJP ، دوشیانت چاوتالا ، در گفتگو با خبرنگاران در سیرسا ، پیروزی نظرسنجی نروال را تبریک گفت ، اما گفت که دات جنگ خوبی داشت.

“کارگران هر دو حزب (BJP ، JJP) سخت کار کردند ، که به دات کمک کرد بیش از 50،000 رأی کسب کند. ما امیدوار بودیم که بیش از 60،000 رای کسب کنیم. دفعه بعدی ما سخت تر کار خواهیم کرد. “

وقتی خبرنگاری به این نکته اشاره کرد که بسیاری می گویند همه آرا J JJP به BJP منتقل نشده است ، وی گفت ، “آراose آنها منتقل شد ، شما همه را می دانید. اگر کاندیدای اتحاد بیش از 50 هزار رأی آورد ، به دلیل سخت کوشی کارگران دو حزب است. ”

طبق نتایج اعلام شده روز سه شنبه ، ناروال 60،636 رأی آورد در حالی که دوت 50،070 را تأمین کرد.

خطار خاطرنشان کرد که این اولین باری است که BJP بیش از 50،000 رأی در بارودا کسب می کند و گفت “ما حتی در شکست پیروز شده ایم”. علی رغم پیروزی ، کنگره 6000 رای کمتر از آنچه آخرین بار به دست آورده بود ، کسب کرد. آنها (کنگره) ممکن است برای چهارمین بار متوالی کرسی را بدست آورند ، اما ما همچنین سهم آرای خود را در حوزه انتخابیه افزایش داده ایم. ”

خطار همچنین ادعا کرد که علی رغم “رنگ و فریاد” مطرح شده توسط مخالفان بر سر قوانین جدید مزرعه مرکز ، این مسئله هیچ تأثیر سوئی بر چشم انداز یوگشوار در محل حراج ندارد.

وی در پاسخ به پرسش رسانه ای گفت: “هیچ تاثیری نداشته است.”

برای مقابله با انتقاد مخالفان از قوانین مزرعه ، ختار حتی اعلام کرده بود که اگر حداقل قیمت حمایت (MSP) از بین برود ، سیاست را ترک خواهد کرد ، در حالی که کنگره را به “گمراه کردن” کشاورزان در این مورد متهم کرد.

در همین حال ، Abhay Singh Chautala ، رهبر INLD ، در گفتگو با خبرنگاران در سیرسا ، با کشیدن انگشت به اتحاد حاکم گفت: “شما باید از آنها بپرسید که چگونه 20،000 رای از بین رفت. چرا آنها نتوانستند بیش از 70،000 رأی کسب کنند “.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار هند ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© هند اکسپرس (P) با مسئولیت محدود