گجرات: 17 نفر در روز از Covid می میرند ، محدودیت ها در مجالس برمی گردد

توسط: سرویس خبر اکسپرس | احمدآباد |

24 نوامبر 2020 2:37:31 صبح





موارد احمدآباد کوید ، ویروس کرونا ویروس گجرات ، بیمارستان های احمدآباد ، اخبار احمدآباد ، اخبار گجرات ، اخبار اکسپرس هندشهر احمدآباد همچنین پس از لغو ممنوعیت کامل منع رفت و آمد به مدت 57 ساعت ، روز دوشنبه 13 مورد از 17 مورد مرگ کوید -19 را در سراسر گجرات ثبت کرد. (نمایندگی)

روز دوشنبه هفده نفر بر اثر Covid-19 در این ایالت جان خود را از دست دادند – بالاترین رقم از ماه سپتامبر – در حالی که تلفات در شهر احمدآباد به بالاترین سطح پنج ماهه رسید و 13 نفر در معرض عفونت قرار گرفتند.

با افزایش موارد و مرگ و میرها ، دولت گجرات محدودیت بیشتری را در مجالس عروسی و تشییع جنازه ها ایجاد کرد و هرگونه رویداد با اجتماع مردم را در ساعت ممنوعیت رفت و آمد منع کرد.

در حال حاضر شهرهای احمدآباد ، سورات ، راجکوت و وادودارا از ساعت 9 شب تا 6 صبح تحت ممنوعیت رفت و آمد هستند. از نیمه شب سه شنبه ، مهمانان عروسی مجاز به حداکثر 50 درصد ظرفیت محل برگزاری ، بیش از 100 نفر هستند. حداکثر شرکت در مراسم خاکسپاری 50 سال است.

در همین حال ، در تاسیسات 1200 تختخوابی Covid در بیمارستان مدنی احمدآباد ، نزدیک به 60 کارمند بهداشتی از نظر عفونت مثبت بودند. سرپرست پزشکی بیمارستان ، دکتر JV Modi ، گفت: “60 کارمند بهداشتی ما طی 10-20 روز گذشته آزمایش مثبت داشتند و آنها در مرخصی هستند.”

اگرچه بیمارستان کمبود نیروی انسانی را انکار کرده است ، اما سیاست قرنطینه خود را برای کارمندان بهداشت تغییر داده است – پس از هفت روز کار Covid-19 ، هیچ دوره قرنطینه خنک کننده ای وجود ندارد. دکتر مودی گفت: “در صورت تمایل می توان دوره قرنطینه سه روزه را انتخاب كرد.”

آمار Covid-19 در شهر احمدآباد شاهد بازگشت به بالاترین حد خود در ماه ژوئن بود ، به جز اعداد آزمایش. این شهر روز دوشنبه 319 مورد جدید را گزارش کرد ، اعدادی مشابه با گزارش روزانه در سه هفته اول ماه ژوئن.

سیزده نفر در اثر عفونت در این شهر تسلیم شدند و از اواخر ماه ژوئن که بسیاری از مرگ ها گزارش شد ، اوج گرفت.

در محوطه پزشکی ، که دارای چهار بیمارستان است – واحد 1200 تختخوابی COVID19 بیمارستان مدنی احمدآباد ، مرکز تحقیقات و تحقیقات بیماری های کلیه (IKDRC) ، انستیتوی تحقیقات سرطان و سرطان گجرات (GCRI) و مرکز تحقیقات و تحقیقات قلب و عروق سازمان ملل مهتا – در حال حاضر تقریباً 1200 از 1740 تخت تقریبی اشغال شده است.

در حال حاضر چهار بیمارستان با هم 30 درصد تخت خالی دارند. به گفته یک مقام ارشد ، تعداد بیشتری تخت ICU در نظر گرفته شده است.

شرکت شهرداری احمدآباد (AMC) همچنین 39 منطقه مهار محدود در شهر را اعلام کرد که 14 مورد از آنها در منطقه جنوب غربی واقع شده اند. اینها شامل 160 خانوار در دو بلوک یک آپارتمان مسکونی – Venus Parkland – در Vejalpur بود. تعداد زیادی از خانوارها نیز به عنوان منطقه مهار محدود در مناطق شمال غرب و شمال اعلام شدند.

در حال حاضر دو منطقه بوداکدف و چندلودیا 550 خانوار تحت شش محله مسکونی تحت کنترل دارند.

در حالی که شهرهای احمدآباد ، سورات ، وادودارا و راجکوت همچنان شاهد افزایش موارد بودند ، کمیته بازار محصولات کشاورزی بیاد (APMC) به دلیل افزایش موارد در آراوالی ، تصمیم گرفت فروشگاه را به مدت یک هفته تعطیل کند.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار احمدآباد ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.