کورتنی کاکس شکرگذاری را به سبک واقعی مونیکا گلر آرزو می کند

نوشته شده توسط سامپادا شارما | دهلی نو |

27 نوامبر 2020 ، 12:33:37 بعد از ظهر





کورتنی کاکسکورتنی کاکس سر بوقلمون را پوشید تا برای هوادارانش شکرگذاری مبارک آرزو کند. (عکس: کورتنی کاکس / اینستاگرام)

زمان تکراری برای دوستان وجود ندارد اما تماشای قسمت های تعطیلات سایتک در این فصل همیشه جایگاه ویژه ای در قلب طرفداران داشته است. کورتنی کاکس ، که در این نمایش مشهور نقش مونیکا گلر را بازی می کرد ، مطمئناً این را می داند و بنابراین او در اینستاگرام شرکت کرد تا به هوادارانش شکرگذاری را به سبک مونیکا واقعی تبریک بگوید.

در ویدئویی در اینستاگرام ، کورتنی به شوخی می گوید همه افراد هر سال با همان GIF آرزو می کنند که او در تعطیلات باشد ، جایی که او می تواند در حال رقصیدن بوقلمون به سرش باشد. او ادامه می دهد ، “از آنجا که من نماد شکرگذاری هستم ، اینجا می روید. امیدوارم که باعث خوشبختی تو شود »و سپس بوقلمون را با همان رقص براق لحظه ای سر او را بازسازی کند.

در سایت طنز ، مونیکا در قسمت 5 سریال The One With All the Thanksgings یک بوقلمون را روی سر خود گذاشت. در این قسمت ، این باند در حال یادآوری بدترین شکرگذاری های خود است. مونیکا سپس داستانی را به یاد می آورد که به طور تصادفی انگشت شست چندلر را قطع می کند که باعث می شود او را ترک کند. او سر بوقلمون را می بندد و سعی می کند او را بخنداند.

طرفداران دوستان این قسمت را به عنوان اپیزودی که چندلر ابتدا عشق خود را به مونیکا اعلام کرد ، به خاطر می آورند.

https://www.youtube.com/watch؟v=3Nt9mS2j4Uc

دیدار بدون نسخه نمایش مدتها منتظر ماند. قرار بود این مراسم در اوایل سال فیلمبرداری شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد. متیو پری ، ستاره دوستان ، به تازگی به اشتراک گذاشته است که دیدار مجدد اکنون در مارس 2021 فیلمبرداری خواهد شد.

دیوید شویمر قبلاً گفته بود که آنها نمی خواهند این رویداد خاص را از طریق Zoom انجام دهند زیرا آنها می خواهند این کار را با طرفداران داخل اتاق انجام دهند. این دیدار مجدد اولین باری است که همه ستاره های Friends از زمان پایانی نمایش در سال 2004 در یک صحنه ظاهر می شوند.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار سرگرمی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd