کرالای دیوانه فوتبال برای مارادونا عزای دو روزه اعلام کرد

توسط: میز ورزشی |

26 نوامبر 2020 ، 1:52:44 بعد از ظهر





دیگو مارادونا ، دیگو مارادونا آرژانتین ، آرژانتین دیگو مارادونا ، گلهای دیگو مارادونا ، مسابقات دیگو مارادونا ، اخبار ورزشی ، اخبار ورزشی ، فوتبال ، فوتبال ، ایندیان اکسپرسدیگو مارادونا در سال 2012 از کرالا دیدن کرد (منبع: اکسپرس عکس)

دولت کرالا روز پنجشنبه عزای دو روزه را در بخش ورزش به احترام دیگو مارادونا افسانه آرژانتینی اعلام کرد که در اثر حمله قلبی در خانه خود در بوینس آیرس درگذشت.

با یادآوری مارادونا و سفر وی به کرالا در سال 2012 ، وزیر ارشد پینارایی ویجیان گفت: “مردم کرالا از طرفداران فوتبال در سراسر جهان هستند که با مرگ بازیکن افسانه ای مارادونا رنج می برند.”

“فوتبال بازی زیبایی است و مارادونا محبوب ترین بازیکن بود. از زمان قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 1986 ، وی جایگاه بزرگی در قلب طرفداران فوتبال در کرالا دارد. بعد از آرژانتین ، مارادونا بیشترین تعداد هوادار را در کرالا دارد. در طول هر جام جهانی پوسترهای وی در این حالت کوچک به تعداد زیادی یافت می شود. “

وزیر ورزش ایالت EP Jayarajan دو روز عزای رسمی را در تاریخ 26 و 27 نوامبر اعلام کرد. این بزرگ آرژانتینی پس از قضاوت قلبی ، دو هفته پس از عمل جراحی برای از بین بردن لخته خون در مغز ، درگذشت. او 60 ساله بود.

شوک و ناباوری کرالای دیوانه فوتبال را فرا گرفت در حالی که هواداران دیگو مارادونا افسانه آرژانتینی را به خاطر آوردند ، که در اثر حمله قلبی در خانه خود در بوینس آیرس درگذشت.

این فوتبالیست برجسته در اکتبر 2012 برای یک رویداد خصوصی به مدت دو روز از ایالت جنوبی بازدید کرده بود. برای طرفداران دیوانه فوتبال این منطقه ، این یک فرصت خداپسندانه بود زیرا آنها می توانستند یک نگاه اجمالی به قهرمان خود از مناطق نزدیک در Kannur پیدا کنند.

شوق قهرمانی جام جهانی 1986 به حدی بود که هواداران سه روز قبل از این مسابقه در ورزشگاه شروع به همگرایی کردند.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار ورزشی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd