ژنیکوماستی چیست و چرا بروزمی کند؟

برخی از افراد پوست بینی شان ضخیم، غضروف بینی شان ضعیف و نوک بینی پهنی دارند که در اصطلاح به بینی هایی با این ویژگی بینی گوشتی گفته می شود.در مقابل عده ای از افراد پوست بینی شان نازک، غضروف بینی شان محکم و قوزی بر روی بینی خود دارند که به بینی هایی با این ویژگی، بینی استخوانی گفته می شود. جراحی دست و پا:جراحی دست باعث بهبود شرایط دست و بر طرف کردن اختلالات آن در بیماری هایی مانند نشانگان مجرای مچ دستی یا سندرم تونل کارپال، روماتیسم مفصلی و بیماری دوپویترن یا انقباض دوپویترن خواهد شد. ژنیکوماستی همچنین می تواند یک بیماری جدی تر مانند سرطان سینه مردان را نشان دهد. همچنین پیدا کردن جراح مناسب برای کاهش عوارض ژنیکوماستی از اهمیت ویژه ای برخوردار است در نتیجه سعی کنید با تحقیق لازم بهترین جراح را برای عمل خود انتخاب کنید تا عوارض عمل ژنیکوماستی را حد امکان کاهش دهید. بهبود کامل لیپوساکشن چند هفته طول میکشد و در این مدت ممکن است بیماران کمی دردی داشته باشند که کاملاً طبیعی است، اما با گذر زمان شدت درد کاهش پیدا میکند. پزشک تمام تلاش خود را میکند تا با کمترین میزان اسکار به بهترین نتیجه ممکن دست یابد.

باید توجه داشت که هیچ عمل زیبایی که با تغییرات محسوس و دائمی همراه باشد، پروسه ساده ای نداشته و نباید انتظار داشت که با کمترین تجهیزات و با قیمت ارزان انجام شود. به طور مثال شخصی را در نظر بگیرید که دارای چهره ای زیبای و دلربا می باشد، ولی در عین این زیبایی، اندامی نامناسب دارد! علائم اولیه ژنیکوماستی بزرگ شدن سینه های مرد است ؛ همانطور که قبلا ذکر شد، ژنیکوماستی بزرگ شدن بافت غده به جای بافت چربی است.به طور متناوب در مکان که نوک پستان است و ممکن است حس لاستیک یا قوی داشته باشد ،مشابه است. ممکن است فرد، نگران ابتلا به سرطان سینه شود، که البته در درصد کمی از مردان چنین اتفاقی می افتد. عوارض اشاره در عمل ژنیکوماستی تنها در تعداد کمی از افراد دیده می شود. اما هر فرد با بررسی کردن عوارض عمل ژنیکوماستی و همچنین سنجیدن اهداف خود از انجام این عمل می تواند تصمیم گیرنده باشد که آیا این عمل را انجام می دهد یا خیر. همچنین میتوانید برای عضلهسازی از شنا رفتن و حرکات کششی نیز استفاده کنید.

همچنین دانه کتان دارای ویژگی آنتی استروژنیک و فعالیت استروژن را متعادل میکند. این کار سوخت و سازتان را تسریع میکند و سرعت فرایند چربی سوزی را بالا میبرد و میزان هورمونها را در سطحی متعادل نگه میدارد. اگر مشکل کیسه صفرا داشته باشید استفاده از آن ممکن است این مشکل را بدتر کند. بسیاری از بیماران با جراح خود صادق نیستند و ممکن است مشکلاتی پس از عمل داشته باشند. برای بسیاری از مردان این موضوع موقتی است، اما در برخی از افراد تکثیر بافت های پستان ادامه خواهد یافت و حتی گاهی هم ر شد ادامه خواهد داشت. ژنیکوماستی مادرزادی یا اکتسابی است که در بیشتر مواقع نامتقارن یا یک طرفه بوده و گاهی ممکن است سبب درد در سینه شود. گاهی فقط یکی از پستان ها و گاهی هر دو پستان بطور یکسان و یا متفاوت بزرگ می شوند. افزایش تستوسترون موجب بزرگ شدن سینه ها میشود. هیپوآندروژنیسم (Hypoandrogenism) که به معنی کمبود هورمون تستوسترون است.

این برداشت اشتباه است. چرا که این کار به افرادی با فشار خون بالا و دارای مشکلات قلبی توصیه نمیشود. افرادی که می خواهند این عمل را انجام دهند با این پرسش مواجه اند که عوارض ژنیکوماستی چیست و به چه صورت می توانند عوارض عمل ژنیکوماستی را به حداقل برسانند. چگونه عوارض ژنیکوماستی را کاهش دهیم؟ لیپوساکشن دست، مشکل افتادگی قسمت بالای بازوها را برطرف میکند ازاینرو به آن لیپوساکشن بازو هم گفته میشود. حمام کردن با نمک سولفات منیزیم به سم زدایی کمک میکند و موجب کاهش هورمون های استروژن میشود. این گیاه دارای اثر دیورتیک میباشد که میتواند موجب حذف آب اضافی و سموم مضر و استروژن بیش از بدن و تجزیه کربوهیدرات و کم شدن چربی در بدن شود. این عارضه بر اثر رشد بیش از حد بافت چربی در زیر پستان ها به وجود می آید. میتوانید با تجویز پزشک از مکمل ها هم استفاده کنید. علاوه بر تکنیک های نوینی درمان ژنیکوماستی که امروزه وجوددارد مهم ترین نکته در نتیجه جراحی می توان به مهارت جراح هم اشاره داشت که نقش به سزایی را دارد و انتخاب جراح پلاستیکی لیپوساکشن بسیار حائز اهمیت است.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد عمل ژنیکوماستی نی نی سایت لطفا از صفحه ما بخواهید.