پنجاب: حرکت غذای دانه ای به سایر کشورها برای برداشتن ، غذا راحت می شود

نوشته شده توسط کانچان واسدف | چندیگر |

24 نوامبر 2020 ، ساعت 9:36:53 صبح





در حالی که تردد قطارها به آرامی به حالت عادی برمی گردد ، بهارات بوشن آشو ، وزیر تجهیزات مواد غذایی گفت که شرکت غذایی هند آماده است 31 پیمانه برنج و 4 ریز گندم را از ایالت پنجاب به سایر ایالت ها اعزام کند. (عکس اکسپرس)

از سرگیری تردد قطارها به پنجاب برای وزارت مواد غذایی و ملزومات ملکی ایالتی تسکین یافته است زیرا این وزارتخانه آماده ذخیره حداقل 140 لک تن برنج در انبارهای تحت پوشش است. اختلال در تردد قطار بر تخلیه مواد غذایی از انبار انبوه غوطه وری تأثیر گذاشته است.

در حالی که بیماری همه گیر Covid-19 به راحتی به بخش مواد غذایی و ملکی پنجاب تسکین یافته بود ، زیرا تخلیه مواد غذایی با سرعت زیاد به دنبال توزیع غلات توسط مرکز به بینوایان آغاز شد ، دو ماه تعلیق قطارها سرعت را به هیچ چیز نمی رساند. دولت طی چندین سال گذشته از طغیان انبار غذا شکایت داشته و از مرکز خواسته است که مواد غذایی را با سرعت بیشتری منتقل کند.

در حالی که تردد قطارها به آرامی به حالت عادی برمی گردد ، بهارات بوشن آشو ، وزیر تجهیزات غذایی گفت که شرکت غذایی هند آماده است 31 پیمانه برنج و 4 ریز گندم را از ایالت پنجاب به ایالات دیگر اعزام کند. “جنبش سرانجام آغاز خواهد شد. آه آسوده ای برپا کرده ایم. در ماه های آینده ، ما باید حداقل 140 لیتر تن برنج را در فضای پوشیده نگه داریم. پس از این باید ظرف پنج ماه دیگر آماده خرید گندم شویم. ما باید مواد غذایی را به شدت تخلیه کنیم. ما امیدوار بودیم که حداقل 50-60 لک تن مواد غذایی در این دو ماه تخلیه شود. “

فقط در ماه آوریل 30 تن متری غلات از خدایان خالی تخلیه شد. بعداً 20.48 تن حجم متریک در ماه مه ، 18.58 تن متریک در ژوئن ، 24.17 تن در ژوئیه ، 29.03 در ماه آگوست تخلیه شد. اما تردد قطارها در ماه سپتامبر مختل شد.

همچنین ، به زودی دولت 60،000 کیسه اسلحه را که در دهلی و راجپورا گیر کرده بودند ، تهیه خواهد کرد. امسال کیفهای اسلحه کمبود داشتند اما اختلال در حمل و نقل مشکل را بیشتر کرده بود. این در بلند کردن شالیزار تأثیرگذار بود. این ایالت قرار است امسال یک رکورد 200 متری تن شالیزار تهیه کند. در حالی که برای بلند کردن آن به تعداد رکوردی کیسه های اسلحه نیاز است ، ولی خدایان باید پس از گلوله باران شالیزار حداقل 140 لک متریک تن برنج ذخیره کنند.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار هند ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© هند اکسپرس (P) با مسئولیت محدود