پایین تب تاج؟ این نمایش ها را تماشا کنید

نوشته شده توسط آنویتا سینگ | دهلی نو |

17 نوامبر 2020 ، 7:30:34 صبح





تالار گرگکلر فوی در یک صحنه هنوز از ولف هال. (عکس: بی بی سی)

Crown Season 4 به تازگی پخش جریانی از Netflix را آغاز کرده است. و اگر سریال را قبلاً تماشا کرده اید ، ناراحت نشوید ، زیرا ما یک سری نمایش های مشابه دیگر نیز داریم که شما را درگیر خود می کند. از درام دوره آمریکایی Reign گرفته تا Wolf Hall با تحسین منتقدان ، در اینجا شش نمایش وجود دارد که ارزش وقت گذرانی شما را دارد.

سلطنت کن

https://www.youtube.com/watch؟v=fCRZ6WJvVCc

چرخش در اطراف ملکه اسکاتلند مری ، Reign ، ساخته شده توسط استفانی سن گپتا و لوری مک کارتی ، آزادی سینمایی زیادی را می گیرد. بنابراین اگر شما یک برچسب دقت تاریخی هستید ، پس این نمایش برای شما مناسب نیست. اما اگر لباس های درام ، سرگرم کننده و عالی باشد که بدنبال آن هستید ، Reign بهترین ساعت است.

Reign را می توانید در Amazon Prime Video تماشا کنید.

دونتون ابی

https://www.youtube.com/watch؟v=HsqjikADpxQ

این نمایش که در اوایل دهه 1900 برگزار می شود ، برای کسانی که عاشق قطعات دوره هستند بسیار لذت بخش است. این داستان به آزمایشات و گرفتاری های خانواده اشرافی کراولی و کمک های آنها در دوران پس از ادواردین می پردازد. این سریال ظهور و سقوط اشرافیت انگلیس را به تصویر می کشد و وقایع بی شماری را در طول سالهای گفته شده شامل غرق شدن تایتانیک و بیماری همه گیر آنفلوانزای اسپانیایی در زندگی واقعی به نمایش می گذارد. این نمایش نه تنها خوب نوشته شده است ، بلکه توسط یک بازیگر بزرگ نیز پشتیبانی می شود. هیو بونویل ، جسیکا براون فایندلی ، مگی اسمیت ، لورا کارمایکل و جیم کارتر در قسمتهای اصلی بازی می کنند.

Downton Abbey برای پخش در Amazon Prime Video در دسترس است.

شاهزاده خانم سفید

https://www.youtube.com/watch؟v=jAu046_UVSw

اقتباس از رمان پرفروش فیلیپا گریگوری به همین نام ، شاهزاده خانم سفید یک نمایش BBC است که براساس سیاست ، طبقه و قدرت ساخته شده است. جنگ گلهای رز به پایان رسیده است و سه نجیب زاده هوشمند و جاه طلب نگاه خود را به یک چیز و فقط یک چیز معطوف کرده اند – تاج و تخت انگلیس. دنباله ای برای “ملکه سفید” ، “شاهزاده خانم سفید” بسیار خوب عمل کرده و به اندازه کافی جذاب است. و کشتن طرفداران حوا ، از جودی کمر با استعداد برخوردار است.

شاهزاده خانم سفید در حال پخش در SonyLIV است.

کاترین بزرگ

https://www.youtube.com/watch؟v=bNSacMPj1tE

کاترین کبیر ، ستاره دار هلن میرن ، تنها در چهار قسمت ، یک نمایش بسیار زیبا از شبکه HBO است که بهره برداری های امپراتور قدرتمند روسیه تا پایان سلطنت او را به تصویر می کشد. هم صابونی است و هم رسوا ، و داستان پردازی آن توسط یک میرن با فرم تقویت می شود.

تالار گرگ

https://www.youtube.com/watch؟v=pE0jqwttxn8

مارک رایلنس ، دامیان لوئیس و کلر فوی در این داستان جذاب و غرق کننده از روی کتاب های Wolf Hall نوشته هیلاری مانتل حضور دارند. چهره های برجسته تاریخ انگلیس از جمله توماس کرامول ، هنری هشتم ، آن بولین و توماس مور ظاهر می شوند. این سریال به دلیل اجراها و فیلمبرداری مورد ستایش قرار گرفت. چندین نامزد جایزه امی و گلدن گلوب را به خود اختصاص داده است.

Windsors

https://www.youtube.com/watch؟v=7GvHVCguMS0

انتقاد از سلطنت حاکم سخت است ، چه رسد به اینکه آنها را لمس کنید. با این حال ، تیم The Windsors یک گروه جسورانه است. تمسخر مبتنی بر خانواده سلطنتی و خانه ویندزور ، The Windsors هجو منظم شما نیست. در حقیقت ، برخی از شوخ طبعی هایی که در آن گنجانده شده است همیشه کارساز نیست. اما پس از آن ، هیچ چیز در زندگی کامل نیست. و این فقط یک نمایش است. در فیلم Windsors هری انفیلد ، هیو اسکینر و ریچارد گولدینگ حضور دارند.

Windsors در حال پخش در Netflix است.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار سرگرمی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd