پانل NGT PPCB را برای ضبط ضمانت نامه های بانکی MC Mohali راهنمایی می کند

نوشته شده توسط Anju Agnihotri Chaba | جلاندار |

19 نوامبر 2020 ، 7:15:09 صبح





دادگاه ملی سبز

در حالی که كمیته نظارت بر دادگاه ملی سبز روز چهارشنبه جلسه ای را برای بررسی مدیریت پسماند جامد در موالی برگزار كرد ، كمیته های مختلف شهرداری در این منطقه ، ممنوعیت كورالی ، به دلیل عدم رعایت ضرب العجل های مدیریت تهدید زباله تحت صلاحیت خود ، رپ گرفتند.

این کمیته به هیئت کنترل آلودگی پنجاب (PPCB) دستور داد ضمانت نامه های بانکی مربوط به مراکز درمانی مختلف در این منطقه را به دلیل از دست ندادن ضرب العجل ها وصول کند. جلسه تحت ریاست کمیته ، عدالت جاسبیر سینگ برگزار شد.

این کمیته به PPCB دستور داد تا هر تضمین بانکی MCs Banur و Zirakpur را به مبلغ 2 لورس پول نقد کند زیرا هر دو موفق به جمع آوری و مدیریت زباله های خانه به خانه در مهلت زمانی سه ماه نشدند.

این MC ها برای جمع آوری 100 درصد زباله بودند ، اما آنها نتوانستند این قول را برآورده کنند. هیئت مدیره NGT همچنین دستور داده است ضمانت نامه بانکی 2 روپیه کمیته شهرداری نایاگائون برای عدم احداث گودال کمپوست را وصول کند. همچنین ، از این کمیته خواسته شده است یک روپیه تضمین بانکی بیشتر بپردازد.

به لالارو MC مهلت 31 دسامبر داده شده تا زباله دانی ها را حذف کند و از او می خواهد یک لکه تضمین بانکی را واریز کند.

کمیته نظارت از همه مراکز درمانی تحت محالی خواسته است تا همه مکانهای تولید زباله را برای پیروی از هنجارهای مدیریت زباله هدایت کنند.
به کلیه MC ها دستور داده شده است تا از 31 ژانویه 2021 اقدام به تصفیه زباله در محل های زباله کنند. آموخته ها حاکی از آن است که تمام MC ها از طرف دولت ماشین آلات و بودجه لازم را تهیه کرده اند اما فقط Kurlai MC اقدام به تصفیه زباله کرده است.

در همین حال ، تمام MC ها گزارشی ارائه داده اند كه آنها زباله های موجود در حاشیه رودخانه ها و رودخانه هایی را كه در حوزه قضایی آنها قرار دارند خارج كرده اند.

خارج از حد مجاز MC ها ، از پنچایات های روستا خواسته شد تا زهکش ها را تمیز کرده و این گزارش را به معاون کمیساریای اضافی (ADC) ارائه دهند. رئیس کمیته نظارت به همه مقامات گفت که کار خود را با حداکثر فداکاری انجام دهند در غیر این صورت گزارش های آنها به NGT ارسال می شود و همچنین در گزارش محرمانه سالانه (ACR) آنها ثبت می شود.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار چندیگره ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.