ویژگی های هاست لینوکس باکیفیت چه مواردیست؟

 

ویژگی های هاست لینوکس باکیفیت

صاحبان مشاغل برای اینکه بتوانند در کسب و کار خود به موفقیت دست پیدا کنند، باید محصولات و خدمات خود را معرفی کنند. استفاده از سایت یکی از راه های معرفی محصولات است. به منظور راه اندازی سایت نیاز است تا یک هاست مناسب تهیه شود. هاست لینوکس یکی از مناسب ترین هاست هایی است که می توانید دست به انتخاب آن بزنید. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی ویژگی های هاست لینوکس باکیفیت بپردازیم؛ پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 

آپ تایم یا در دسترس بودن

در دسترس بودن اصلی ترین ویژگی هاست های لینوکسی باکیفیت به حساب می آید. اگر تصمیم به راه اندازی یک سایت گرفته اید، حتما باید به آپ تایم بودن آن توجه داشته باشید. هاست هایی که در خارج از کشور قرار دارند، ثبات و پایداری بیشتری را می توانند از خود به اشتراک بگذارند؛ چرا که تجهیزات سخت افزاری در ایران قیمت بسیار بالایی دارند و نسبت به گزینه های خارجی استانداردهای پایین تری را دارند.

سرعت خروجی یا پورت سرور

از دیگر ویژگی های هاست لینوکس باکیفیت سرعت خروجی و یا به عبارتی پورت سرور است. عوامل مختلفی وجود دارند که می توانند بر روی سرعت تاثیر بگذارند. البته سرعت خود جزو پارامترهایی به حساب می آید که بر روی قیمت تاثیر می گذارد. به عبارتی هر چقدر سرعت یک هاست بیشتر باشد، هزینه پرداختی آن نیز افزایش خواهد یافت. هاست هایی که خارج از ایران هستند، به نسبت سرعت بیشتری را می توانند برای کاربران داخلی تامین کنند. پس می توانیم اینطور بگوییم وبسایت هایی که بر روی هاست های خارج از ایران پیاده سازی می شوند، سرعت و کیفیت بسیار بالاتری را خواهند داشت.

قیمت سرویس دهی

یکی دیگر از ویژگی هایی که در هنگام خرید هاست باید به آن توجه داشته باشیم، قیمت سرویس دهی است. عوامل مختلفی می توانند بر روی قیمت سرویس دهی تاثیر خود را بگذارند که از مهم ترین آن ها می توانیم به سرعت بالا و منابع بیشتر اشاره داشته باشیم. به صورت کلی اگر منابعی که نیاز دارید بیشتر باشند، به طبع باید هزینه بیشتری را نیز برای تهیه آن پرداخت کرده و کنار بگذارید. قیمت هاست هایی که در خارج از کشور هستند، در مقایسه با نمونه های داخلی گران تر هستند و دلیل آن نیز هزینه بالای نگهداری و تاثیر ارز بر روی این موضوع است.

امنیت نگهداری اطلاعات

بدون شک امنیت از مهم ترین معیارهایی است که در هنگام خرید یک هاست باکیفیت باید به آن توجه داشته باشید. اگر امنیت به خوبی تامین نشود، در آن صورت تمامی اطلاعات شما در معرض خطر می گیرند و هر لحظه ممکن است حملات مخرب به سایت شما صورت بگیرد. در این شرایط برای اینکه بتوانید از حملات مخرب جلوگیری کنید، باید از هاستی استفاده کنید که بتواند امنیت را تامین کند. برای تامین امنیت نیاز است تا هاست به روزرسانی های متعددی را ارائه دهد. برای افزایش امنیت می توان از ابزارهای مختلفی بهره برد. این ابزارها می توانند بر روی قیمت نهایی هاست لینوکس نیز تاثیر خود را بگذارند.

آدرس ما در شبکه های اجتماعی تامبلر و ردیت

 

سخن آخر

در این مطب به بررسی ویژگی های هاست لینوکس باکیفیت پرداختیم. برای اینکه بتوانید یک هاست لینوکس با کیفیت بسیار بالا را خریداری کنید، نیاز است تا به فاکتورهای مختلفی توجه داشته باشید. هر کدام از این معیارها و متغیرها بسیار پر اهمیت هستند و توجه به هر کدام از آن ها را باید در اولویت قرار بدهید؛ در غیر این صورت نمی توانید انتظار برطرف شدن نیازهایتان را داشته باشید. همچنین هر چقدر کیفیت هاست شما بیشتر باشد، باید بودجه بیشتری را نیز کنار بگذارد ولی این اطمینان را به شما می دهیم که کنار گذاشتن بودجه بیشتر، کاملا ارزشش را خواهد داشت.