وقتی بایدن از خویشاوندان دور ساکن بمبئی صحبت کرد

توسط: PTI | بمبئی |

به روز شده: 8 نوامبر 2020 ، 11:01:17 بعد از ظهر





رئیس جمهور آمریكا خانواده بمبئی ، خویشاوندان جو بایدن در بمبئی ، خویشاوندان جو biden بمبئی ، خانواده جو بایدن در هند ، پیشنهادات در هند ، اخبار بمبئی ، اخبار اکسپرس هندجو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا

هنگامی که رئیس جمهور منتخب آمریکا جو بایدن در پایتخت مالی هند در سال 2013 بود ، وی به حضار گفته بود که اقوام دور وی در بمبئی زندگی می کنند.

بایدن دو سال بعد در مراسمی در واشنگتن ادعای خود را تکرار کرد و گفت که پنج بایدن در بمبئی زندگی می کنند.

با توجه به اینکه دموکرات 77 ساله به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهور آمریکا سوگند یاد می کند ظرف بیش از دو ماه ، هیچ کس در بمبئی حاضر نشده است ادعا کند که وی بستگان بایدن است. چند سال پس از آنکه نامه ای از نام شخصی به نام بایدن از بمبئی دریافت کرد ، بلافاصله پس از سناتور شدن ، بایدن فهمید که “پدربزرگ بزرگ ، بزرگ ، بزرگ ، بزرگ ، بزرگ” وی در شرکت هند شرقی کار کرده است.

بایدن ، معاون وقت رئیس جمهور ، در سال 2015 در مراسمی که به مناسبت دهمین سالگرد هند و آمریکا توسط کنفدراسیون صنعت هند و اوقاف کارنگی برای صلح بین المللی برگزار شد ، به مخاطبان واشنگتن گفت: “پنج بیدن در بمبئی ، هند وجود دارد.” توافق هسته ای مدنی.

در سال 2013 ، وقتی بایدن در اولین سفر معاون ریاست جمهوری خود به هند به بمبئی سفر كرد ، وی درباره این نامه ای كه چندین دهه قبل برای اولین بار سناتور شد ، دریافت كرد.

بایدن در سخنرانی خود در 24 ژوئیه 2013 به بورس سهام بمبئی ، داستان خود را از “بایدن از بمبئی” روایت کرد.

“بازگشت به هند و حضور در بمبئی باعث افتخار است. برای لحظه دوم از فیلمنامه ، به من یادآوری شد که از سال 1972 که 29 ساله بودم ، به سنای ایالات متحده انتخاب شدم و یکی از اولین نامه هایی بود که دریافت کردم و متاسفم که هرگز پیگیر آن نبودم.

بایدن هفت سال پیش به مخاطبان بمبئی گفته بود: “شاید ، برخی از شجره نامه ها در بین مخاطبان بتوانند مرا پیگیری كنند ، اما من نامه ای از آقایی به نام بایدن – نام من – از بمبئی دریافت كردم كه در آن ادعا می شد كه ما با هم فامیل هستیم.”

بایدن در سخنرانی خود در سال 2015 در واشنگتن ادعا کرد که “پدر بزرگ ، بزرگ ، بزرگ ، بزرگ ، بزرگ” جورج بایدن یک کاپیتان در شرکت بازرگانی هند شرقی بود و پس از بازنشستگی تصمیم گرفت در هند مستقر شود و با یک زن هندی ازدواج کرد.

بایدن همچنین گفته بود كه شخصی اطلاعاتی از جمله شماره تلفن های بایدن در بمبئی را در اختیارش قرار داده است. وی به حضار اطلاع داده بود که هنوز قرار نیست با خویشاوندان خود در بمبئی تماس بگیرد اما قصد دارد این کار را انجام دهد. مشخص نیست که آیا بایدن موفق به تماس با آنها شده است زیرا پنج بایدنی که از آنها صحبت کرده هنوز “ظاهر نشده اند”.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار هند ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.