واحد هوشیاری برای تحقیق در مورد ادعای رشوه علیه پلیس

نوشته شده توسط Mahender Singh Manral | دهلی نو |

25 نوامبر 2020 ، 6:32:35 صبح





هنگامی که با آنها تماس گرفت ، دیپاک پوروهیت (DC) (غرب) گفت که آنها در حال تحقیق و بررسی نقش زیرمجموعه های پایین تر هستند که به مرخصی رفته اند. (نماینده)

به دست آمده ، واحد هوشیاری پلیس دهلی در منطقه غرب ، ادعای رشوه خواری علیه برخی از پلیس ها ، از جمله افسران ارشد ، را در ارتباط با یورش انجام شده به یک قمارباز ادعا شده در اوایل ماه جاری بررسی می کند.

به گفته منابع ، ACP و کارکنان شخصی یک افسر ارشد مردی را دستگیر و 25 دلار روپیه بازیابی کردند – اما بعداً ادعاهایی مبنی بر درخواست آنها برای متهم کردن رشوه 15 متری برای آزادی پدرش مطرح شد. همچنین ادعا شده است که شخصی که برای کمک به متهم آمده بود در داخل دفتر افسر ارشد در باغ راجوری مورد تعرض قرار گرفت.

منابع به ایندیان اکسپرس گفتند که این حادثه در تاریخ 10 نوامبر پس از خبررسانی به ACP مستقر در منطقه غرب که یک مرد در حال شرط بندی آنلاین برای مسابقات IPL بود ، رخ داد. تیمی متشکل از افسر ستاد افسر اضافی DCP (غرب) و دو پاسبان. ساعت 8 عصر ، یک حمله در Subhash Nagar انجام شد و یک مرد و پدرش بازداشت شدند. سه تلفن از مالکیت این مرد کشف شد و پدر و پسر برای بازجویی به دفتر ACP منتقل شدند. »

منابع گفتند اگرچه آنها در شب 10 نوامبر بازداشت شدند ، اما 24 ساعت بعد پس از مداخله افسران ارشد ، حکم رسمی صادر شد. منابع گفتند که فقط پسر دستگیر شد. افسران ارشد در ستاد فرماندهی پلیس دهلی از این حمله مطلع شده بودند و به آنها گفته شد که تیم برای آزادی پدر 15 دلار روپیه خواسته است. از آنجا که DCP (غرب) در مرخصی بود ، از DCP (دوارکا) خواسته شد که واقعیت ها را تأیید کرده و FIR را تشکیل دهد. ” پس از آن بود که FIR بر اساس شکایت ACP تشکیل شد و تحقیقات از بازرس (کارکنان ویژه) انجام شد.

منابع گفتند که ادعاهایی وجود دارد که تیم حمله کننده 29 میلیارد روپیه بازیابی کرده اما 25 دلار روپیه را نشان داده است. یک منبع گفت: “همچنین ادعا شد که شخصی که برای کمک به متهم آمده بود در داخل دفتر مقام ارشد مورد تعرض قرار گرفت و یک SHO از ایستگاه پلیس در نزدیکی وی را مجبور کرد تا کاغذی را امضا کند که می گوید وی برای بازجویی فراخوانده شده است.” به DCP منطقه گفته شده است كه درمورد اتهامات تحقیق هوشیاری مستقلی را انجام دهد.

هنگامی که با آنها تماس گرفت ، دی.پی.ک (غرب) دیپاک پوروهیت گفت که آنها در حال انجام تحقیق و تحقیق در مورد نقش زیرمجموعه های پایین تر هستند که به مرخصی رفته اند.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار دهلی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.