هیچ شفافی در مورد اینکه چه کسی رأی دهنده انتخاب رشته فارغ التحصیلان پونا خواهد بود ، هم سنا و هم NCP ادعا می کنند

نوشته شده توسط Manoj Dattatrye بیشتر | پونا |

به روز شده: 9 نوامبر 2020 ، ساعت 11:14:39 بعد از ظهر





حوزه انتخابیه فارغ التحصیلان پونا ، نظرسنجی های شورای قانونگذاری ماهاراشترا ، نظرسنجی های ماهاراشترا ، اخبار پونا ، اخبار ماهاراشترا ، اخبار اکسپرس هنداومش پاتیل ، که به عنوان مورد علاقه برای تکان دادن حزب شناخته می شود ، گفت: “من بی وقفه سیاست ها و ایدئولوژی های حزب را پیش بینی کرده ام. من یکی از آرزوهای نظرسنجی هستم. حزب هرچه تصمیم بگیرد ، من از دستورات اطاعت خواهم کرد.”

حتی در حال نزدیک شدن به آخرین تاریخ ثبت نام برای حوزه های فارغ التحصیل برای نظرسنجی های شورای قانونگذاری ایالت ، هنوز مشخص نیست که چه کسی می تواند از طریق Maha Vikas Aghadi به کرسی رقابت در پونا برسد. در حالی که NCP به طور سنتی با صندلی مبارزه می کرد ، Shiv Sena با انتخاب چهار آرزو غافلگیر کننده است. یک رهبر ارشد سیاسی گفت: این امر باعث ایجاد شکاف در دولت حاکم Maha Vikas Aghadi می شود.

قرار است رای گیری برای حوزه انتخابیه فارغ التحصیلان در تاریخ 1 دسامبر برگزار شود ، در حالی که آخرین تاریخ برای ثبت نام مقالات نامزدی 12 نوامبر است. تا اواخر روز دوشنبه ، هیچ شفافی در مورد اینکه چه کسی قصد دارد از Maha Vikas Aghadi در برابر BJP که در حال حاضر صندلی را در اختیار دارد. چاندرکانت پاتیل رئیس واحد دولتی حزب در آخرین انتخابات از حوزه انتخابیه فارغ التحصیلان پونا انتخاب شد. وی سال گذشته در نظرسنجی های مجمع شرکت کرد و از کوتروود در پونا برنده شد.

در همین حال ، مهمترین مشتاقان NCP برای حوزه های تحصیلات تکمیلی ، اومش پاتیل است که سخنگوی ایالت حزب و نماینده آن در بحث های کانال های تلویزیونی است. پاتیل اهل سولاپور است اما در پونا زندگی می کند. دیگر مشتاقان NCP نویسنده مراتی ، Shrimant Kokate ، پراتاپ مانه از Sangli و Arun Lad از Sangli هستند. در انتخابات گذشته ، NCP به دلیل شورش توسط آرون لاد شکست خورده بود. دو نامزد NCP در مجموع بیش از نامزد BJP رای آورده بودند.

اومش پاتیل ، که به عنوان محبوب ترین گزینه برای تکان دادن حزب شناخته می شود ، گفت: “من بی وقفه سیاست ها و ایدئولوژی های حزب را طراحی کرده ام. من یکی از مشتاقان نظرسنجی هستم. حزب هرچه تصمیم بگیرد ، من از دستورات اطاعت خواهم کرد. “

کوکته محبوب ترین رای دهندگان در ماراتا محسوب می شود و قبلاً تبلیغات خود را در شبکه های اجتماعی آغاز کرده است.

چهار مشتاق شیو سنا شامل آکشای آدالرائو-پاتیل ، پسر نماینده سابق شیواجیرائو آدالراو-پاتیل است. “پسرم یکی از آرزوها است. او تنها درصورتی که طرف او را انتخاب کند ، مسابقه می دهد. ما منتظر خواهیم ماند تا حزب تصمیم بگیرد. ”گفت Adhalrao-Patil.

رئیس واحد شهر پونا شیو سنا ، سانجی مور ، گفت: “درست است که ما تصمیم گرفته ایم در انتخابات شرکت کنیم ، اما تصمیم نهایی در مورد اینکه این کرسی توسط سنا یا NCP مورد مناقشه قرار می گیرد ، توسط رهبران سنا و رهبران MVA تصمیم گیری می شود. “

بیشتر گفت که حزب تصمیم گرفت مشتاقانی را برای صندلی انتخاب کند تا اطمینان حاصل کند که هیچ دردسری در آخرین لحظه وجود ندارد. “ما چهار مشتاق را انتخاب کرده و نام آنها را برای وزیر اعظم اوداو Thackeray فرستاده ایم. تلاش ما این است که در صورت عدم اتحاد ، خود را آماده نگه داریم. اگر اتحادی وجود نداشته باشد ، در جستجوی نامزدها مشکل خواهیم داشت. چنین مواردی در گذشته اتفاق افتاده بود ، زمانی که حزب در اتحاد با BJP بود ، “او گفت.

بیشتر گفت اگر NCP و Sena گره بزنند و صندلی به NCP برسد ، Sena نامزدهای خود را انتخاب نمی کند.

آنكوش كاكاده سخنگوی NCP گفت: “حزب ما به طور سنتی بر سر كرسی فارغ التحصیلان پونا رقابت می كرد. بنابراین ، NCP در این باره ادعا کرده است. بزرگترهای مهمانی بزودی اعلام خواهند کرد. فکر نمی کنم مشکلی بین دو طرف پیش بیاید. “

کاکاده گفت که آخرین بار ، حزب کمونیست ملی انتخابات به دلیل شورش یکی از اعضای خود در انتخابات شکست خورده است. “این بار ، ما اطمینان داریم که چنین اتفاقی نخواهد افتاد.”

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار پونا ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.