هنگامی که مد پیشرفته با تکنولوژی پیشرفته ملاقات می کند: بهترین لوازم لوکس لوازم جانبی که پول می تواند خریداری کند

نوشته شده توسط آنوج بهاتیا | دهلی نو |

به روز شده: 1 دسامبر 2020 5:33:07 بعد از ظهر





لوازم جانبی لوکس فناوری ، گوشی های افق لوئیس ویتون ، کیف دیسکی گوچی ، کیف اپل واچ پرادا ، کیف Chanel AirPods Pro ، کیف گوگل ایو سن لورانبهترین لوازم جانبی فناوری برای تأثیرگذاران مد. (اعتبار تصویر: Louis Vuitton)

بازار مد لوکس در حال تغییر است. با نفوذ روزافزون مصرف کنندگان چینی و جوانان مرفهی که مایل به صرف هزینه های بیشتر در زمینه تجملات هستند ، خانه های مد معتبر پاریس و ایتالیا – لوئیس ویتون ، گوچی و پرادا – به طور فزاینده ای لوازم جانبی فناوری را برای گسترش جذابیت بازار خود اضافه می کنند.

از استخدام لویی ویتون به عنوان مدیر هنری جدید آقای ویرجیل ابلوح گرفته تا الساندرو میشل به عنوان مدیر خلاق گوچی ، برچسب های لوکس سنتی برای خدمت به موج جدیدی از مشتریان برای آزمایش و همکاری با سایر برچسب ها باز هستند. در حال حاضر ، حتی بزرگترین نام های Haute Couture Chanel ، Yves Saint Laurent و Christian Dior فروش لوازم جانبی “fashion tech” را آغاز کرده اند. در حقیقت ، مارک هایی مانند Louis Vuitton با ساعت های هوشمند Tambour Horizon و “هدفون های Horizon” واقعاً بی سیم یک قدم جلوتر هستند.

فن آوری اکسپرس نگاهی می اندازد به برخی از لوازم جانبی فناوری که بیانیه ای مد ارائه می دهند.

https://www.youtube.com/watch؟v=DLJrZtCuF14

گوشی های سیاه و سبز Louis Vuitton Horizon

اگر فکر می کردید AirPods Pro آخرین هدفون بی سیم است ، دوباره فکر کنید. گوشواره های بی سیم Louis Vuitton Horizon که با همکاری ویرجیل ابلوح طراحی شده است دارای حروف اول و نمادین LV و گلهای مونوگرام است. در کنار ضریب سبک ، گوشی های لوئی ویتون با قیمت 1190 دلار (یا تقریباً 84488 روپیه) از قابلیت حذف نویز فعال و حالت گوش دادن به محیط نیز برخوردار هستند. هدفون های بی سیم واقعاً 30 ساعت باتری ارائه می دهند که با یک کیف شارژ ویژه با پشتیبانی از شارژ القایی بی سیم همراه است. چندین چهره مشهور با گوشهای فوق العاده مجلل از جمله سوفی ترنر ، مایلی سایرس و ستاره های کی پاپ دیده شده اند.

کوله پشتی Yves Saint Laurent Cite-E. (اعتبار تصویر: ایو سن لوران)

Yves Saint Laurent x کیف هوشمند “Google”

همکاری خانه هایوت فرانسوی با همکاری ایو سن لوران با گوگل باعث تعجب بسیاری از دنیای فناوری و دنیای مد شد. YSL و Google از نزدیک روی یک کوله پشتی هوشمند با سنسورهای لمسی هوشمند روی بند کار کرده اند که به کاربران امکان کنترل تلفن های هوشمند خود را می دهد. به عنوان بخشی از “Project Jacquard” گوگل ، کوله پشتی 1000 دلاری (یا تقریبا 73،587 روپیه) Cite-E دارای یک منطقه لمسی تعاملی است که امکان انجام حرکات را دارد. کوله پشتی ساخته شده از نایلون پس از جفت شدن با تلفن هوشمند (می تواند یک گوشی آیفون یا آندروید باشد) به شما امکان می دهد موسیقی را کنترل کنید ، با ژست عکس بگیرید یا به Google Maps دسترسی پیدا کنید. اگرچه برخی ممکن است آن را “گران قیمت” بنامند ، Cite-E به هیچ وجه گران نیست. در واقع ، این خانه مد به فروش کیف های سطح بالا با پوست چرم شترمرغ با قیمت بیش از 4000 دلار مشهور است.

قاب اپل واچ پرادا. (اعتبار تصویر: پرادا)

قاب ساعت هوشمند Fendi x Chaos

آخرین همکاری فندی با برچسب سبک زندگی لندنی Chaos با الهام از جعبه های سیگار پرنعمت و فندک های طلا ، مورد اپل واچ است. این لوازم جانبی به سبک قدیمی برای ساعت اپل 40 میلی متری با یک گیره طراحی شده است تا بتواند به راحتی به کمربند یا کیف شما متصل شود. این همه طلای درخشان با آرم های Fendi و Chaos در جلو است. چه کسی می گوید ساعت باید مچ دست داشته باشد؟ شرک Fendi با هرج و مرج برای شما هزینه دارد: 490 یورو جالب (یا تقریباً 43143 روپیه).

مورد Chanel AirPods Pro. (اعتبار تصویر: شانل)

مورد Chanel AirPods Pro

برای وسواس کیف دستی ، کیف Classic Chanel Double Flap یک کالای کلکسیونی است. Chanel اخیراً تحت تأثیر کیف نمادین Classic Double Flap این خانه ، کیف AirPod Pro را که دقیقاً شبیه کیف نمادین آن است ، معرفی کرد. این کیس دارای CC های به هم پیوسته شناخته شده (که توسط کارل لاگرفلد در دهه 80 معرفی شد) و همچنین چرم بافته شده است. از آنجا که این مورد است ، برخی تغییرات در طراحی ایجاد شده است. به لطف دسته طنابی که همراه با دو کلیپ است ، کیف را می توان با یک جاکلیدی در کیف خود گرفت. ساخته شده از پوست بره ، کیس AirPods Pro Chanel 975 دلار (یا تقریباً 71،812 روپیه) قیمت دارد. برای بسیاری از دوستداران Chanel ، این مورد AirPods Pro همان چیزی است که یک قطعه کلاسیک نامیده می شود.

قاب آیفون گوچی. (اعتبار تصویر: گوچی)

قاب گوشی iPhone 11 Pro Gucci x Disney Donald Duck

آخرین همکاری گوچی با دیزنی مسابقه ای است که در بهشت ​​ساخته شده است. در حالی که بیانیه های زیادی در این مجموعه وجود دارد ، اما موردی که توجه ما را به خود جلب کرد ، مورد آیفون است. این یک مورد شایان ستایش با دونالد داک و یک فونت کاملاً بزرگ گوچی است. این مورد فقط برای سری آیفون موجود است. با قیمت 395 دلار (یا تقریباً 29،091 روپیه) خرده فروشی می شود که با توجه به اینکه یک محصول گوچی است چندان قابل توجه نیست.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار فناوری ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd