هم تیمی های اوبامیانگ و گابن مجبور شدند در طبقه فرودگاه بخوابند

توسط: رویترز | بانجول |

16 نوامبر 2020 ، 6:12:31 بعد از ظهر





اوبامیانگ ، فرودگاه گابن اوبامیانگ ، اوبامیانگ مجبور شد در طبقه فرودگاه بخوابداوبامیانگ و هم تیمی هایش در گابن مجبور شدند شب را روی زمین فرودگاه بخوابند. (توییتر / اوبامیانگ)

پیر امریک اوبامیانگ و هم تیمی هایش در گابن مجبور شدند شب را قبل از بازی حیاتی خود در مرحله انتخابی جام ملت های آفریقا برابر گامبیا ، در طبقه فرودگاه بخوابند.

اوبامیانگ پس از ورود به فرودگاه بانجول در روز یکشنبه ، قبل از درگیری گروه دوشنبه در پایتخت گامبیا ، از رسانه های اجتماعی برای آشکار کردن وضعیت خود استفاده کرد.

به هیئت گابون گفته شد که به دلیل مشکل اداری اجازه خروج از فرودگاه را ندارند و مجبور شدند قبل از اینکه صبح صبح اجازه دهند بعد از مداخله دولت ، روی زمین بخوابند.

هیچ دلیلی برای عدم اجازه تیم به فرودگاه و خروج از هتل پس از ورود و حتی با توجه به استانداردهای قبلی بازی در فوتبال آفریقا ذکر نشده است ، این غیر معمول بود. فدراسیون گابن تصاویری از حادثه صفحه فیس بوک خود را منتشر کرد اما بدون هیچ توضیحی.

اوبامیانگ در توییتر خود با اشاره به مطالب قبلی که از طرف کنفدراسیون فوتبال آفریقا سرزنش می شود ، نوشت: “CAF خوب است ، انگار ما به دهه 1990 بازگشتیم.”

“این باعث بی انگیزگی ما نمی شود اما مردم باید بدانند و CAF باید مسئولیت را بپذیرد. (اکنون) 2020 است و ما می خواهیم آفریقا رشد کند اما اینگونه نیست که به آنجا برسیم. “مهاجم آرسنال بعدا اضافه کرد.

گابن با 3 امتیاز بالاتر از گامبیا که برای اولین بار به دنبال صعود به فینال جام ملت ها است ، در رده های جدول گروهی قرار دارد.

دو تیم برتر گروه – که شامل آنگولا و جمهوری دموکراتیک کنگو نیز می باشد – در اوایل سال 2022 در کامرون به فینال راه می یابند.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار ورزشی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.