همانطور که WHO توصیه به استفاده از Remdesivir نمی کند ، پزشکان بمبئی قصد دارند به آن پایبند بمانند

توسط: سرویس خبر اکسپرس | بمبئی |

21 نوامبر 2020 ، 4:11:06 صبح





مصرف دارو Remdesivir ، پزشکان بمبئی ، موارد Mumbai Covid ، سازمان بهداشت جهانی ، اخبار بمبئی ، اخبار ماهاراشترا ، اخبار اکسپرس هندگروه ویژه دولتی Covid-19 در جلسه روز دوشنبه در مورد دستورالعمل های جدید WHO بحث خواهد کرد. (نمایندگی)

سازمان بهداشت جهانی (WHO) روز پنجشنبه با تجدید نظر در پروتکل درمانی Covid-19 ، توصیه به عدم تجویز Remdesivir به بیماران کرد. این اقدام بیش از یک ماه پس از آزمایش همبستگی WHO صورت گرفت که آنتی ویروس هیچ اثری از تأثیر آن بر مرگ و میر ، بهبود سریعتر بالینی یا سایر نتایج را نشان نداد. با این حال ، در بمبئی ، پزشکان قصد دارند تاکنون استفاده از آن را ادامه دهند.

گروه ویژه دولتی Covid-19 در جلسه روز دوشنبه در مورد دستورالعمل های جدید WHO بحث خواهد کرد. در حال حاضر ، شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) با Remdesivir به عنوان بخشی از پروتکل درمان ادامه دارد.

“ما آنتی ویروس را به 1200 بیمار تزریق کرده ایم. شواهد ما نشان می دهد که در صورت استفاده زود هنگام ، وضعیت بیمار بهبود می یابد. “گفت: دکتر بالکریشنا ادسول ، رئیس بیمارستان هفت هیلز – اولین بیمارستان اختصاصی کوید BMC.

بیمارستان هفت هیلز روزانه بر روی 150 تا 160 بیمار از Remdesivir استفاده می کند. بیش از 4000 ویال در انبار برای استفاده در آینده دارد. “Remdesivir باید ظرف چهار تا پنج روز پس از بروز علائم استفاده شود. اگر بعد از 10 تا 20 روز استفاده شود ، تأثیر کمی دارد. “

بیمارستان های دولتی و خصوصی در شهر در حال حاضر از این دارو برای همه بیماران Covid-19 بستری در بیمارستان استفاده می کنند. در بیمارستان سنت جورج ، این دارو برای بیماران متوسط ​​تا شدید بیمار استفاده می شود.

“با پیشرفت علم و دانش ، تحقیقات شواهد جدیدتری در مورد مواد مخدر در این بیماری همه گیر ارائه می دهد. اما آزمایشات بالینی براساس اهداف خاص نتایج متفاوتی را ایجاد می کنند. ما گزینه های درمانی بسیار کمی در دسترس داریم ، بنابراین ما همچنان از Remdesivir استفاده می کنیم. “دکتر رحول پاندیت ، عضو کارگروه گفت. وی افزود که WHO “یک مشاوره ضعیف و نه قوی علیه Remdesivir” داده است ، که نشان می دهد شواهد علیه این دارو قوی نیستند.

در ماه اکتبر ، دادگاه همبستگی WHO اظهار داشت که “هیچ شواهدی بر اساس داده های موجود موجود وجود ندارد که نشان دهد (Remdesivir) نتایج مهم بیمار را بهبود می بخشد”.

وی افزود: “این هیئت در صورت وجود احتمال آسیب های مهم ، برای سودهای ناچیز و ناچیز ارزش کمی دارد.”

WHO همچنین مشکلات زمینه ای در دسترس بودن و دسترسی به دارو را در نظر گرفت.

ماه گذشته ، اداره غذا و داروی ایالات متحده تصویب Remdesivir را برای درمان Covid-19 داده بود.

در بیانیه صادر شده در روز پنجشنبه ، تولید کننده Remdesivir Gilead گفت: “ما ناامید هستیم که به نظر می رسد دستورالعمل های WHO این شواهد را نادیده می گیرند در زمانی که موارد به طور چشمگیری در سراسر جهان در حال افزایش است و پزشکان به وکلوری (نام تجاری) به عنوان اولین و تنها اعتماد می کنند درمان ضد ویروسی برای بیماران مبتلا به Covid-19 در تقریبا 50 کشور تایید شده است. “

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار بمبئی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.