هفت نفر از خانواده در اثر ناگوار گجرات به مرگ سوخته شدند

توسط: سرویس خبر اکسپرس | راجکوت |

نوامبر 22 ، 2020 1:07:38 صبح





پلیس گفت که کامیون دامپر بارگیری نشده است اما راننده آن پس از کنار گذاشتن وسیله نقلیه پس از برخورد ، از محل فرار کرده است.

هفت نفر از یک خانواده ، از جمله سه فرزند ، پس از برخورد اتومبیلی که در آن بودند با یک کامیون دامپر و آتش سوزی ، در نزدیکی روستای خروا در منطقه سورندراناگر روز شنبه سوخت. پلیس گفت که آنها راننده کامیون را بازداشت کرده اند.

هیمانشو دوشی ، مسئول بخش SP ، گفت که پلیس در حدود ساعت 5 صبح روز شنبه در مورد تصادف در روستای Kherva در تاسو Tasuka هشدار داد.

“ما هشدار دادیم که یک ماشین در حوالی روستای خاروا در جاده روستایی سورندرانگر – ملوان در آتش سوخت. تا زمانی که تیم ما به آنجا رسید ، هفت نفری که در اتومبیل بودند از قبل فوت کرده بودند و اجساد آنها بیش از حد تشخیص سوخته بود. »

SP گفت که اتومبیل Eeco که آنها در سفر بودند از گاز طبیعی فشرده (CNG) نیرو می گرفت و پس از برخورد با کامیون آتش گرفت.

“قربانیان پس از بازدید از معبد چاموندا در چوتیلا در حالی که کامیون از روستای ملوان به سمت سورندرنگار می آمد در بازگشت به خانه بودند و دو وسیله نقلیه به طور مستقیم با یکدیگر برخورد کردند. پس از اصابت کامیون ، ماشین از جاده رانده شد و آتش گرفت. ”گفت دوشی.

قربانیان حارش نای (35) ، همسرش سجال (32) و فرزندشان هارشیل (6) و رامش نای (38) ، همسرش کایلاش (35) ، پسرشان سانی (12) و دخترش شیتال (8) شناخته شدند. . پلیس گفت کایلاش خواهر بزرگ حارش است.

پلیس گفت که کامیون دامپر بارگیری نشده است اما راننده آن پس از کنار گذاشتن وسیله نقلیه پس از برخورد ، از محل فرار کرده است.

وی ساعت 3:20 بامداد صاحب کامیون را زنگ زد تا او را از این حادثه مطلع کند. بنابراین ، ما فرض می کنیم که این حادثه می توانست حدود ساعت 3 صبح رخ دهد. صاحب کامیون به نوبه خود ، پلیس را در مورد این حادثه آگاه کرد. “

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار Rajkot ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© هند اکسپرس (P) با مسئولیت محدود