نمایندگان سفارت ایالات متحده با رهبران حزب NC و Apni در جامو دیدار می کنند

نوشته شده توسط آرون شارما | جامو |

25 نوامبر 2020 ، 2:03:59 صبح





Devinder Rana از NC با Graham Mayer و A Sukesh.

دو نماینده از سفارت ایالات متحده در دهلی نو روز سه شنبه از نمایندگان دو حزب اصلی جریان سیاسی و یک تحلیلگر امنیتی در جامو خواستار شدند و در مورد موضوعات “منافع مشترک” در قلمرو اتحادیه پس از خروج از وضعیت خاص و انشعاب دولت قبلی از جامو و کشمیر ، طبق کنفرانس ملی (NC) و حزب آپنی.

منابع گفتند كه مشاور وزیر امور سیاسی در سفارت آمریكا گراهام مایر و مشاور ارشد سیاسی یك سوكش تقریباً یك ساعت جلسه جداگانه ای با رئیس استان استرالیا ، دیویندر رانا ، ویكرام مالهوترا سخنگوی حزب آپنی و سرتیپ آنیل گوپتا تحلیلگر امنیتی (بازنشسته) برگزار كردند.

نمایندگان ایالات متحده احتمالاً روز چهارشنبه با رهبران BJP دیدار می کنند.

منابع گفتند که بحث ها در مورد موضوعات از 4G تا سناریوی پس از ماده 370 ، به ویژه روحیه مردم در کل و انتخابات آینده شورای توسعه منطقه (DDC) بود. آنها همچنین درباره جنبش پراجا پریشاد در جامو گفتگو کردند تا دلایل وجود احساس فروخوردگی تبعیض آمیز در میان ساکنان جامو در ایالت گذشته را تحلیل کنند ، به گفته طرفین.

در بیانیه ای ، NC گفت مایر و سوكش با رعنا تماس گرفتند و در مورد موضوعات “مورد علاقه مشترک” با “تمرکز بر غنای فرهنگی اجتماعی منحصر به فرد و متنوع” J&K صحبت کردند. این حزب اظهار داشت ، آنها در مورد موضوعات متنوعی از جمله محیط زیست ، جهانگردی ، دانشگاهیان و به اشتراک گذاری دانش و ایده هایی با هدف ارتقاhood برادری جهانی ، صلح و آرامش بین جوامع بحث کردند.

ویکرام مالهوترا ، سخنگوی حزب آپنی گفت که آنها در مورد سایر موضوعات در مورد وضعیت سیاسی فعلی در J&K و انتخابات آینده DDC و ظهور حزب آپنی بحث و گفتگو کردند.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار هند ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.