نظرسنجی های MLC: SP 2 کرسی کسب می کند ، BJP 1 ؛ حساب کردن در 2 نفر دیگر

توسط: سرویس خبر اکسپرس | Lucknow |

دسامبر 6 ، 2020 4:07:07 صبح





شرکت شهرداری پانچکولا ، انتخابات شرکت سهامی شهرداری پانچ کولا ، رأی گیری در انتخابات شرکت سهامی شهرداری پانچ کولا ، اخبار اکسپرس هندتصویری که به منظور بازنمایی استفاده می شود

در انتخابات شورای قانونگذاری UP برای سه حوزه انتخابیه فارغ التحصیلان که در روز شنبه اعلام شد ، حزب Samajwadi (SP) دو کرسی و حزب Bharatiya Janata (BJP) یک کرسی به دست آورد. تا اواخر شنبه شب شمارش در دو حوزه انتخابیه دیگر فارغ التحصیلان Lucknow و Meerut در جریان بود.

مدیر ارشد مشترک انتخابات ، آوانش ساکسنا ، کرسی های بخش Allahabad-Jhansi و Varanasi را کاندیداهای SP ، Maan Singh Yadav و Ashutosh Sinha به دست آوردند ، در حالی که Manvendra Pratap Singh نامزد BJP با نام مستعار “Guruji” کرسی بخش Agra را به دست آورد.

“رای گیری برای انتخابات MLC از طریق آرا برگزار شد و شمارش از 48 ساعت گذشته ادامه داشته است. ما انتظار داریم نتایج دو صندلی باقی مانده را به زودی اعلام کنیم. “

در 11 دسامبر نظرسنجی برای 11 کرسی برگزار شد – 5 جایگاه برای فارغ التحصیلان و 6 مقام برای معلمان اختصاص داشت. دوره MLC ها از این حوزه های انتخابیه در تاریخ 6 مه به پایان رسید.

در شش حوزه انتخابیه معلمان ، BJP حاکم سه کرسی به دست آورده بود در حالی که حزب SP یک کرسی داشت. بقیه توسط نامزدهای مستقل در کیسه بودند. نتایج شش کرسی روز جمعه اعلام شد.

در حال حاضر ، SP دارای 52 MLC در شورای قانونگذاری 100 عضو UP و پس از آن BJP 19 است. حزب سماوجوادی باهوجان دارای هشت MLC ، کنگره دو ، Apna Dal (Sonelal) و Shiksha Dal هر یک. سه استقلال وجود دارد و 14 کرسی خالی است.

افسر IAS در حین انجام نظرسنجی می میرد

یک افسر ارشد IAS که وظیفه نظرسنجی های شورای قانونگذاری اوتار پرادش در واراناسی را بر عهده داشت ، صبح روز شنبه پس از ایست قلبی یک روز قبل درگذشت.

یک افسر گروه 1998 IAS ، Ajay Kumar Singh (50) ، در Varanasi به عنوان ناظر برای انتخابات MLC در حوزه های انتخابیه معلمان و فارغ التحصیلان منصوب شد. از همسرش نینا سینگ ، افسر IAS از همان گروه ، و در حال حاضر به عنوان دبیر دولت UP و یک پسر 15 ساله به یادگار مانده است.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار Lucknow ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© هند اکسپرس (P) با مسئولیت محدود