نتایج نظرسنجی های شرکت شهرداری حیدرآباد ، نتایج انتخابات تلانگانا 2020 امروز اخبار

انتخابات ghmc ، انتخابات ghmc ، انتخابات ghmc 2020 ، نتایج انتخابات ghmc ، نتایج انتخابات ghmc ، نتایج انتخابات ghmc 2020 ، نتایج انتخابات ghmc بصورت زنده ، انتخابات حیدرآباد ، نتایج انتخابات حیدرآباد ، نتایج انتخابات حیدرآباد 2020 ، نتایج انتخابات شهرداری حیدرآباد ، نتایج انتخابات شهرداری حیدرآباد 2020 ، نتایج انتخابات ghmc حیدرآباد 2020 ، نتایج انتخابات شرکتی شهرداری حیدرآباد 2020 ، نتایج نظرسنجی های ghmc ، نتایج نظرسنجی های ghmc 2020 ، نظرسنجی های مدنی ghmc ، نتایج نظرسنجی های مدنی ghmc ، نتایج نظرسنجی های مدنی ghmc 2020 ساکنان حیدرآباد ، به عنوان یک پیشگیری از ویروس کرونا ، ماسک صورت می پوشند ، در صف منتظر می مانند تا در انتخابات GHMC ، سه شنبه ، 1 دسامبر 2020 ، رأی دهند. (عکس AP: Mahesh Kumar A.)

در حالی که TRS انتخابات مجمع را در دسامبر 2018 برگزار کرد ، در انتخابات پارلمانی که در آوریل 2019 برگزار شد ، حزب حاکم چهار کرسی مهم Lok Sabha را به BJP از دست داد ، و یک سنگر دیگر به نام Malkajgiri به کنگره ، که دو کرسی دیگر نیز به دست آورد . در 10 نوامبر ، در انتخابات میان دوره ای مجمع دوبابک ، حزب حاکم ، که با اختلاف زیادی کرسی را به دست آورد ، به BJP باخت. TRS که از باخت در دوبک عصبی نشده بود ، انتخابات GHMC را که قرار بود در ژانویه برگزار شود ، پیش برد ، به این امید که رقبای خود را از این امر غافل کند.

با این حال ، این حزب برای مقابله با سیل اخیر حیدرآباد با مشکل روبرو است. مردم مدیریت شهرداری و دولت را مقصر می دانند که دیر واکنش نشان داده اند ، و وقتی این کار را کردند ، گفته شد که این امر غیررسمی و ناکافی است. چندین مستعمره مسکونی به مدت چند روز بدون آب و مجهز از منابع ضروری و آب آشامیدنی در معرض آب قرار گرفتند زیرا مسئولان نتوانستند پمپ های کافی برای بیرون آوردن آب را پیدا کنند.

  • BJP چه فرصتی در حیدرآباد می بیند؟

برای BJP که اکنون دو نماینده MLA و چهار نماینده دارد ، انتخابات مدنی فرصتی برای افزایش حضور خود در حیدرآباد و کسب جایگاه بیشتر در مناطق داخلی Telangana است. رهبران حزب همچنین می خواهند ثابت کنند که این کنگره نیست بلکه BJP است که اکنون رقیب اصلی TRS است.

جدا از کارناتاکا ، BJP حضور زیادی در چهار ایالت جنوبی آندرا پرادش ، تلانگانا ، تامیل نادو و کرالا ندارد ، جایی که احزاب منطقه ای کنترل سختی دارند. با کسب چهار کرسی لوک سبها و دو کرسی مجمع ، BJP شاهد افتتاحیه ای در Telangana است. این دلیلی است که حزب منصوب انتخابات بهار بههپندر یداو ، که به حزب کمک کرد 72 کرسی را در آنجا بدست آورد ، به حیدرآباد برای تهیه نقشه انتخاب GHMC. رهبران BJP خوشبین هستند که این حزب جایگزین کنگره به عنوان رقیب اصلی TRS شده است و قرار است در آینده نزدیک مدعی اصلی شود. این حزب قصد دارد اتحاد TRS-AIMIM را در سراسر ایالت با قرار دادن خود به عنوان یك گزینه معتبر و توسعه گرا به هم بزند و انتخابات GHMC فرصتی برای آزمایش این استراتژی و قدرت فراهم می آورد.