ناسا فیلم مرور زمان خورشید را طی 20 سال به اشتراک می گذارد

توسط: Trends Desk | دهلی نو |

4 دسامبر 2020 ساعت 7:19:18 بعد از ظهر





ناسا ، ناسا SOHO ویدئو تایم لپس ، خورشید 25 سال گذشته ، خورشید 25 دهه گذشته ویدئو تایم لپس ، رصدخانه خورشیدی و هلیوسفر ، 25 سال SOHO ، SOHO ویدئو تایم لپس ، اخبار ویروسی ، اخبار هند اکسپرس.این ویدئو نشان می دهد که خورشید در حال آزاد کردن انبوهی از مواد به نام تاجگذاری توده ای کرونال (CME) است که مواد خورشیدی سریع هستند.

آژانس فضایی آمریکایی ناسا اخیراً یک ویدیوی مرور زمان را به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد خورشید ما در طی چند دهه گذشته چه چیزی را پشت سر گذاشته است و بسیار باورنکردنی است.

به مناسبت 25 امین سالگرد رصدخانه خورشیدی و هلیوسفر (SOHO) ، یک پروژه مشترک بین ناسا و آژانس فضایی اروپا ، این آژانس ها یک فیلم ویدئویی دراماتیک و تقریباً 50 دقیقه ای منتشر کردند که نشان می دهد خورشید از سال 1998 تا 2020 مواد خورشیدی را منفجر می کند. .

این ویدئو نشان می دهد که خورشید انبوهی از مواد به نام تاجگذاری توده ای کرونال (CME) را آزاد می کند که مواد خورشیدی سریع هستند.

https://www.youtube.com/watch؟v=o-DHwNFDgOU

گفته می شود این ذرات توانایی ایجاد اثرات جوی فضایی بر شفق های زمین مانند ، مشکلات ارتباطی و حتی قطعی برق را دارند.

نگاهی به برخی از واکنش های این فیلم بیندازید:

SOHO به منظور ارائه نگاهی جامع به جریان انرژی و مواد از خورشید به سمت زمین طراحی شده است. تلسکوپ های تخصصی آن چهره درخشان خورشید را مسدود می کنند و اجازه می دهد نور کم نور از ستاره بهتر دیده شود.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار پرطرفدار ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd