موفقیت هندی های بمبئی را تیم های دیگر می توانند با برنامه ریزی و پیش بینی بهتر تقلید کنند: تحلیلگر سیمون هیوز

نوشته شده توسط توشر بهادوری | دهلی نو |

به روز شده: 17 نوامبر 2020 ، ساعت 10:39:34 بعد از ظهر





موفقیت MI می تواند نتیجه فراتر از شانس یا جیب عمیق صاحبان آنها باشد. (BCCI / PL)

سرخپوستان بمبئی با کسب پنجمین عنوان قهرمانی لیگ برتر هند (IPL) در طول هشت سال ، با تصاحب مانتو از Chennai Super Kings ، به غالب ترین امتیاز در تاریخ مسابقات تبدیل شده اند. اما به گفته سیمون هیوز ، کریکت و تحلیلگر سابق ، اینطور نیست که آنها به دلیل منابع مالی در اختیار دارندگان خود ، رمز موفقیت را شکستند یا چیزی را خارج از دسترس تیم های دیگر به دست آوردند.

مبارزات انتخاباتی سرخپوستان بمبئی در سال 2020 بهترین بازی برای هر تیم در طول 13 فصل لیگ بود. آنها از 16 مسابقه خود در 11 مسابقه پیروز شدند ، اما تأثیرگذارتر نحوه کارشان بود. آنها ظاهراً هیچ نقطه ضعفی نداشتند و بارها و بارها خود را از موقعیت های مشکل آلوده خلاص می کردند. چه اینکه آنها در هر چهار دیدار خود به راحتی دهلی پایتخت ، دومین تیم برتر لیگ را شکست دادند. حتی روهیت شارما ناوشکن گمشده در اواسط فصل به سختی موتور آنها را از خط خارج کرد.

هیوز ، پیشکسوت شهرستان برای میدلکس و دورهام ، که احتمالاً بیشتر به خاطر کارش به عنوان تحلیلگر در تلویزیون انگلیس مشهور است ، جایی که او ساختارهای مختلف بازی را از بین می برد و توضیح می دهد ، IPL را در طول سال ها دنبال کرده و حتی به Royasthan Royals کمک کرده است. طرف برنامه ریزی قبل از نسخه تحلیلی در سال 2008 ، که تیم به طرز مشهوری برنده شد ، تقریباً در برابر تمام پیش بینی ها. او ناظری بود که در طول سال 2019 با تیم در سفر بود. هیوز هم اکنون با کتابی تحت عنوان New Innings ، با همکاری Manoj Badale ، صاحب اصلی حق رای دادن ، به بازار آمده است.

بدیهی است که آنها (MI) بسیار موفق بوده اند ، اما بیشتر از هیچ تیم دیگری هزینه نمی کنند. نحوه ساختار IPL ، همه شانس پیروزی دارند زیرا هر دو یا سه سال تیم را تغییر می دهند. “هیوز در یک تعامل ویدئویی به Indian Express گفت. “بدیهی است که هر تیم باید سقف اجباری اجباری را داشته باشد.”

وی اظهار داشت که موفقیت MI می تواند نتیجه فراتر از شانس یا جیب عمیق صاحبان آنها باشد. برنامه ریزی ، آمادگی و آینده نگری زیادی برای آن انجام می شود.

سرخپوستان بمبئی فصلی را در امارات بدست آوردند. (BCCI / IPL)

“شاید ، پیشاهنگی MI … من روز گذشته با Rahul Dravid در این مورد صحبت کردم و او گفت که پیشاهنگی آنها بسیار خوب است. بازیکنانی که آنها را دیده اند ، مانند جوان (جاسپریت) بومرا و هاردیک پاندیا ، در حالی که هسته اصلی بازیکنان بسیار باتجربه T20 مانند روهیت شارما را حفظ کرده اند ، تفاوت زیادی با آنها ایجاد کرده اند. آنها تعادل را با موفقیت بین برخی از بازیکنان بسیار باتجربه و ردیابی برخی از استعدادهای جوان پیدا کرده اند. اما تیم های دیگر می توانستند به راحتی این کار را انجام دهند (قهرمان IPL شدند) ، لیگ خیلی نزدیک بود. “

این جوهره یک لیگ موفق است ، که همه شانس قهرمانی دارند. و من معتقدم اگرچه سرخپوستان بمبئی عملکرد بسیار خوبی داشته اند ، اما اکثر تیم های دیگر به خوبی هستند. “

قدرت همه جانبه MI همان چیزی بود که تحلیلگر را بسیار تحت تأثیر قرار داد.

کلید آنها دو چیز بود. آنها پنج بتمن داشتند که میزان اعتصاب آنها بیش از 140 نفر بود … کیرون پولارد شگفت انگیز است. شگفت آور است که چگونه او در تمام آن سال ها به اجرای خود ادامه می دهد. اما نکته دیگر بولینگ است. بومراه و (ترنت) بولت ، آنها با ویکتهای اولیه به دنبال آن بودند. و جیمز پتینسون نیز ، سریع بولر تهاجمی. مهم است که با بولینگ سریع خود پرخاشگر باشید ، و با خفاش نیز پرخاش کنید. آنها گزینه های زیادی برای بولینگ داشتند. آنها یک جفت افتتاحیه بسیار خوب با خفاش ، یک زوج افتتاحیه بسیار خوب با توپ داشتند و سپس این بچه ها که ترتیب 170-180 را به ثمر رسانده اند ، پایین ترند. برادران Pandya در پایان ، در Nos انگیزه شما را می دهند. 6 و 7 کاملاً حیاتی است. من فکر می کنم تیم های دیگر می توانند از آن درس بگیرند و هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانند عقب بیفتند. “هیوز احساس کرد.

پیروزی Rajasthan Royals در سال 2008 قصه افسانه ای بود ، اما از آن زمان تاکنون چنین موفقیت موفقیت آمیز از یک فرد ناخلف وجود نداشته است. هیوز معتقد است اگر همه چیز در جای خود قرار بگیرد ، چیزی در این خطوط خارج از حیطه امکان نیست.

سرخپوستان بمبئی ، فینال IPL بومیان بمبئی ، سرخپوستان بمبئی IPL 2020 ، MI IPL 2020 ، فینال IPL ، Indian Express دبی: جاسپریت بومرا سرخپوستان بمبئی ویکت دانیل سامس پایتخت های دهلی را در جریان بازی مقدماتی 1 در لیگ برتر هند (IPL) 2020 ، در دبی ، امارات متحده عربی ، پنجشنبه ، نوامبر جشن می گیرد 5 ، 2020. (PTI Photo / Sportzpics) (PTI05-11-2020_000258A)

“این می تواند دوباره اتفاق بیفتد. من فکر می کنم نکته اصلی این است که مربیان بسیار خوبی تهیه کنید و شما برای انجام عملکرد به بازیکنان خارج از کشور خود نیاز دارید. شما به بازیکنان ستاره خود نیاز دارید تا ثابت قدم باشند. چیزی که احتمالاً در این مسابقات متحول شده است ، تأثیر بولینگ سریع و بولینگ سریع Powerplay است. بولت ، بومرا ، جوفرا آرچر ، آن دسته از بازیکنان عملکرد خوبی داشته اند و ویکت های اولیه را گرفته اند.

“در آینده ، اگر شما تیمی مانند Rajasthan Royals در سال 2008 بودید – بدون ستاره اما چند بولر اصلی ، بولرهای ویکتوریا در شش بازی اول – شما هنوز می توانید بدون یک تیم از کل ستاره ها پیروز شوید ،” هیوز گفت ، با اضافه کردن یک هشدار کوچک.

الان احتمالاً کمی سخت تر است. Rajasthan Royals در آن فصل اول همه را کمی غافلگیر کرد ، اما هنوز یک تیم بدون بار و ستاره بسیار خوب عمل می کند. “

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار ورزشی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.