موسسات آموزشی هیماچال تا 25 نوامبر تعطیل هستند

توسط: سرویس خبر اکسپرس | شیملا |

به روز شده: 11 نوامبر 2020 ، 2:10:01 صبح





سورش بهاردوج ، وزیر امور پارلمان گفت ، این تصمیم در جلسه هیئت دولت به ریاست وزیر ارشد جی رام تاکور گرفته شده است.

در میان افزایش مجدد موارد Covid-19 ، دولت هیماچال پرادش روز سه شنبه “11” تا 25 نوامبر “تعطیلات ویژه” را برای دانشجویان و کارمندان در همه م governmentسسات آموزشی دولتی و خصوصی در این ایالت ترتیب داد.

سورش بهاردوج ، وزیر امور پارلمان گفت ، این تصمیم در جلسه هیئت دولت به ریاست وزیر ارشد جی رام تاکور گرفته شده است.

پس از شاهد کاهش در سپتامبر و اوایل ماه اکتبر ، پرونده های فعال Covid در این ایالت از حدود 2500 در اواسط ماه اکتبر به 5،000 در حال حاضر ، همزمان با دوره ای که ساکنان محلی و گردشگران به بازار و مکانهای عمومی در فصل جشن مراجعه می کنند ، دو برابر شده است.

در تاریخ 2 نوامبر ، کالج ها و مدارس مجاز به بازگشایی برای دانشجویان کلاس IX و بالاتر پس از بیش از هفت ماه بودند. حضور در آن داوطلبانه بود و دانش آموز فقط پس از رضایت كتبی والدین خود می توانست به مدرسه یا دانشكده بپیوندد.

با این حال ، معلمان و دانش آموزان برخی از مدارس بلافاصله قبل یا بعد از بازگشایی آزمایش ویروس کرونا را مثبت کردند ، از جمله 92 دانش آموز و کارکنان یک مدرسه در Jogindernagar.

بهاردوج گفت که هیئت وزیران تصمیم گرفته است دستور تعطیلی کلیه مدارس ، کالج ها ، ITI ها ، م polسسات پلی تکنیک و مربیگری دانش آموزان و همچنین کادر آموزشی و غیرآموزشی را برای مدت دو هفته از روز چهارشنبه صادر کند.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار آموزش و پرورش ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.