موارد خفیف در حال افزایش است ، دولت گجرات ممنوع الخروج شب نامحدود در احمد آباد اعمال می کند

توسط: سرویس خبر اکسپرس | احمدآباد |

19 نوامبر 2020 ، 8:54:33 بعد از ظهر





ممنوعیت رفت و آمد در شب احمدآباد ، ممنوع الخروج احمدآباد ، اخبار احمدآباد ، کرونا ویروس احمدآباد ، موارد حمد آبادگجرات در روز چهارشنبه گزارش از 1،281 مورد جدید COVID-19 ، که شمار کل ایالت را به نزدیک 1.92 لک می رساند.

دولت گجرات روز پنجشنبه از ساعت 20 نوامبر در میان افزایش شدید موارد Covid در این شهر در روزهای جشن ، منع رفت و آمد شبانه نامحدود اعمال کرد. ممنوعیت رفت و آمد بین ساعت 9 شب تا 6 صبح برقرار است.

این تصمیم در یک جلسه بررسی به ریاست وزیر ارشد ویجی روپانی و با حضور معاون وزیر نیتین پاتل و مقامات ارشد شرکت شهرداری احمدآباد (AMC) گرفته شد. همچنین تصمیم گرفته شد تا 1300 تخت Covid دیگر نیز به ظرفیت موجود در بیمارستان های دولتی و خصوصی در شهر اضافه شود.

“با در نظر گرفتن وضعیت موجود ، دولت ایالت تصمیم گرفته است که از 20 نوامبر از ساعت 9 شب تا 6 صبح در شهر احمدآباد مقررات منع رفت و آمد برقرار کند تا زمانی که میزان عفونت در شهر کنترل شود” ، که افسر مسئول کوید 19 در شهر احمدآباد است ، در یک پیام ویدیویی اظهار داشت.

دولت ایالت همچنین 300 پزشک و 300 دانشجوی پزشکی را برای شهر احمدآباد تحریم کرد.

برای مقابله با تقاضای روزافزون برای تخت در بیمارستانهای خصوصی و دولتی ، AMC روز پنجشنبه 900 تخت اضافی در بیمارستانهای دولتی و 400 تخت در بیمارستانهای مختلف خصوصی Covid اختصاص داده است.

با این کار 1300 تخت به 7500 تخت موجود اضافه می شود ، بنابراین در مجموع 8800 تخت در بیمارستان های دولتی و خصوصی ایجاد می شود.

400 تخت اضافی برای بیماران احمدآباد در مرکز تحقیقات و تحقیقات بیماریهای کلیوی (IKDRC) و بیمارستانهای تحقیقات سرطان و سرطان گجرات (GCRI) در دسترس است ، هر دو در پردیس بیمارستان Asarwa Civil ، 400 تخت در بیمارستان مدنی Sola GMERS افزایش یافته است پنجشنبه ، ”گوپتا گفت ، اطمینان داد كه در احمدآباد تخت كووید كم نداریم.

همچنین ، برای مناطقی در اطراف احمدآباد مانند صبرماتی ، چندخده ، موترا ، 100 تخت اضافی برای بیماران Covid در بیمارستان مدنی گاندیناگر رزرو شده است.

AMC همچنین اعلام کرد که در حال حاضر بیش از 2600 تخت در بیمارستان های دولتی و خصوصی خالی مانده است. این شامل 2237 تخت در بیمارستان های دولتی و 400 تخت در بیمارستان های خصوصی است.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار احمدآباد ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© هند اکسپرس (P) با مسئولیت محدود