مطالعه 3 جاده کشنده را برای مسافران بمبئی مشخص می کند

توسط: سرویس خبر اکسپرس | بمبئی |

25 نوامبر 2020 ، 4:59:28 صبح





مرگبارترین جاده ها در بمبئی ، کشنده ترین جاده های بمبئی ، جاده های بمبئی ، مرگ تصادفات جاده ای بمبئی ، اخبار بمبئی ، اخبار ماهاراشترا ، اخبار اکسپرس هندمردان سال گذشته 80٪ از کل مرگ و میرها را در جاده ها تشکیل می دادند و اکثر آنها بین 20 تا 29 سال بودند. این گزارش حاکی است 99 درصد رانندگان مقصر این تصادفات نیز مرد بوده اند. (نمایندگی)

یک مطالعه جدید نشان داده است که جاده Ghatkopar-Mahul ، Balasaheb Thackeray Flyover در جوگشواری و Vasantdada Patil Marg در Ghatkopar به عنوان کشنده ترین جاده ها برای مسافران در بمبئی از سال 2017 ظاهر شده اند.

چهارده مورد مرگ در هر کیلومتر بین سالهای 2017 و 2019 در جاده Ghatkopar-Mahul به طول 1.36 کیلومتر ثبت شده است که در بزرگراه شرقی اکسپرس (EEH) و بزرگراه Balasaheb Thackeray به طول 1.1 کیلومتر منتهی به بزرگراه Western Express (WEH) قرار دارد . بر اساس تجزیه و تحلیل انجام شده توسط طرح خیرخواهانه بلومبرگ برای ایمنی جهانی جاده با استفاده از داده های ارائه شده توسط پلیس راهنمایی و رانندگی بمبئی ، در مجموع 56 کشته و زخمی جدی در جاده Ghatkopar-Mahul بین سال های 2017 و 2019 و 38 در Balasaheb Thackeray Flyover رخ داده است.

در Vasantdada Patil Marg در گاتکوپار ، هشت کشته و 16 زخمی جدی در هر کیلومتر در همان بازه زمانی ثبت شد. در گزارش سالانه ایمنی راه سال 2019 ، در مجموع 32 مورد کشته و مصدومیت جدی در امتداد 1.3 کیلومتر وجود داشت.

این گزارش همچنین نشان داد که 346 کشته و زخمی جدی در WEH به طول 25.3 کیلومتر ، 242 در EEH به طول 23.5 کیلومتر ، 108 در بزرگراه Sion-Panvel به طول 9.1 کیلومتر ، 57 در 6.45- رخ داده است. جاده Santacruz-Chembur Link به طول کیلومتر ، 47 در جاده Aarey Colony به طول 7.1 کیلومتر ، 40 در جاده Link Goregaon-Mulund به طول 6.2 کیلومتر و 38 در JJ Flyover به طول 2.5 کیلومتر.

دکتر سارا وایتهد ، مشاور بهداشت عمومی و پزشکی پیشگیری در Vital Strategies ، گفت که نقشه حرارتی جاده های بمبئی نشان می دهد که تعداد زیادی از تصادفات جاده ای منجر به مرگ و جراحات جدی در جاده های اصلی شریانی رخ داده است.

در میان تقاطع ها ، عمار محل در چمبور کشنده ترین بود. طی یک دوره دو ساله ، 25 نفر در شعاع 250 متری محل اتصال کشته و 40 نفر دیگر زخمی شدند. تقاطع گودرج در ویخرولی نیز به همین میزان کشنده بود ، در بین سال های 2017 تا 2019 18 مورد مرگ و 42 مورد زخمی ثبت شده است.

در اشاره دیگر به خطراتی که دو بزرگراه اصلی شهر برای مسافران ایجاد می کند ، این مطالعه نشان داد که تقاطع های WEH با جاده های اصلی در جوگشواری ، سانتاکروز و بندرا منجر به 161 کشته و مصدومیت جدی شده است. تصادفات در تقاطع های EEH در Kurla ، Ghatkopar و Kanjurmarg منجر به کشته شدن 111 نفر و زخمی شدن شدید به مسافران شد.

این سازمان همچنین دریافت که طی 5 سال گذشته به تدریج در تصادفات جاده ای ، مرگ و میر و جراحات کاهش یافته است. یاشاسوی یداو ، کمیسر مشترک پلیس (ترافیک) ، گفت که دستیابی به کاهش 27 درصدی در تصادفات جاده ای از سال 2015 تاکنون یک موفقیت مهم است.

گزارش سالانه ایمنی جاده ای این سازمان در سال 2019 نشان داد که عابران پیاده (47٪) ، موتورسواران (41٪) و دوچرخه سواران (2٪) 90٪ از کل مرگ و میر در جاده های بمبئی را تشکیل می دهند و همچنان به عنوان آسیب پذیرترین کاربران جاده در شهر باقی می مانند.

مردان سال گذشته 80٪ از کل مرگ و میرها را در جاده ها تشکیل می دادند و اکثر آنها بین 20 تا 29 سال بودند. این گزارش حاکی است 99 درصد رانندگان مقصر این تصادفات نیز مرد بوده اند.

یداو افزود که سیستم هوشمند مدیریت ترافیک (ITMS) برای کاهش بیشتر تصادفات جاده ای کلیدی است. در آگوست 2019 ، کابینه ماهاراشترا 891 کرور روپیه برای پروژه در نظر گرفته است که از هوش مصنوعی برای از بین بردن میزان ترافیک و نظارت بر تخلفات استفاده خواهد کرد. “این سیستم کاملاً خودکار است و از هوش مصنوعی برای شناسایی متخلفان قوانین راهنمایی و رانندگی و صدور چالش برای آنها استفاده می کند. همچنین می توانیم تصادفات جدی را کاهش دهیم اما آنها را به صفر برسانیم. ما در حال برنامه ریزی برای اجرای ITMS طی یک و نیم سال آینده هستیم. اگر این اتفاق بیفتد ، پلیس راهنمایی و رانندگی در خیابان ها بسیار کم خواهد بود. “

با استفاده از ITMS ، این بخش همچنین امیدوار است که میانگین زمان سفر برای مسافران را 30 دقیقه کاهش دهد ، وی گفت: “این سیگنال سیگنالهای راهنمایی و رانندگی را کنترل کرده و چراغهای سبز را در کششهای متراکم طولانی می کند.”

یداو افزود که پلیس راهنمایی و رانندگی همچنین به زودی درخواست رانندگان با بیش از چهار چال بدون حقوق برای پرداخت جریمه های خود را آغاز می کند. “اگر آنها پرداخت نکنند ، ما از RTO می خواهیم مجوزهای خود را لغو کند. اگر این نیز م workثر نباشد ، ما بازیابی جریمه های پرداخت نشده را شروع خواهیم کرد. “

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار بمبئی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.