مسترکارت برای بررسی روابط Pornhub پس از خشم ستون

توسط: بلومبرگ |

دسامبر 6 ، 2020 8:35:41 بعد از ظهر





مسترکارت برای بررسی روابط Pornhub پس از خشم ستونMastercard Inc. کارت های اعتباری و نقدی برای عکاسی در آرلینگتون ، ویرجینیا ، ایالات متحده در روز دوشنبه ، 29 آوریل 2019 ترتیب داده شده است. Mastercard Inc. قرار است ارقام درآمد خود را در تاریخ 30 آوریل منتشر کند. عکاس: اندرو هارر / بلومبرگ

Mastercard Inc. در حال بررسی روابط با MindGeek پس از a ستون نیویورک تایمز والدین وب سایت Pornhub.com را به توزیع فیلم هایی که کودک آزاری و خشونت غیرجنسی را به تصویر می کشد متهم کرد.

مسترکارت روز شنبه اظهار کرد که فعالیت غیرقانونی در شبکه پرداخت خود را تحمل نمی کند و برای شناسایی معاملات غیرقانونی با مجریان قانون و سازمان هایی مانند مرکز ملی کودکان گمشده و استثمار شده همکاری می کند. Pornhub این امکان را نمی دهد که فیلم های کودک را در سایت خود قرار دهد.

مسترکارد در بیانیه ای گفت: “ما در حال تحقیق در مورد ادعاهای مطرح شده در نیویورک تایمز هستیم و علاوه بر اقدامات دیگری که قبلاً انجام داده اند ، برای درک این وضعیت با بانک MindGeek کار می کنیم.” “اگر ادعاها اثبات شود ، بلافاصله وارد عمل خواهیم شد.”

ستون نیکلاس کریستف در تایمز که توصیف ضبط های حمله و یک فیلم برهنه از یک دختر 14 ساله را برانگیخته است ، باعث عصبانیت در رسانه های اجتماعی می شود ، از جمله پست توییتر بیل آکمان ، سرمایه گذار فعال ، مبنی بر اینکه شرکت های کارت باید پرداخت ها را نپذیرند یا مشارکت در Pornhub را “تا این ثابت است. “

کریستوف نوشت که Pornhub به اندازه کافی محتوای به تصویر کشیدن خشونت را مسدود یا فیلتر نمی کند و اجازه می دهد فیلم ها مستقیماً از سایت خود بارگیری شوند ، به این معنی که حتی پس از پایین آمدن مواد نیز پخش می شود.

پورنهاب گفت: هرگونه ادعا در مورد اجازه سو material استفاده جنسی از کودکان غیر واقعی است. Pornhub در بیانیه ای گفت: این سایت “به صراحت به مبارزه با محتوا متعهد است و” سیاست ایمنی و ایمنی پیشرو در صنعت برای شناسایی و ریشه کن کردن مواد غیرقانونی را اجرا کرده است.

مسترکارت و رقیب وی ویزا مستقیم با خرده فروشان کار نکنید. در عوض ، وب سایت هایی که می خواهند کارت های اعتباری و نقدی را بپذیرند برای کمک به پردازش پرداخت ها در بانکی که به عنوان بازرگان تاجر شناخته می شود ، ثبت نام می کنند. سخنگوی ویزا به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ نداد.

مسترکارت در بیانیه خود گفت که وقتی فعالیت غیرقانونی را در شبکه خود شناسایی می کند ، معمولاً از مالک بازرگان می خواهد که رابطه را فسخ کند مگر اینکه یک برنامه انطباق موثر اجرا شود.

پردازش پرداخت برای وب سایت های پورنوگرافی مدت هاست که صنعت پرداخت و بانکداری را تقسیم می کند و کارگران جنسی ادعا می کنند پس از وام دهندگان از حرفه خود ، حساب های بانکی خود را خاموش کرده اند.

شرکت PayPal Holdings Inc. پرداخت های Pornhub.com را پردازش نمی کند. کارت های American Express Co. در Pornhub پذیرفته نمی شوند و سخنگوی روز شنبه گفت این شرکت دارای یک سیاست طولانی مدت است که پذیرش کارت را در وب سایت های محتوای دیجیتال بزرگسالان منع می کند.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار کسب و کار ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.