مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا: گل دیرهنگام موراتا ، یوونتوس را به مرحله بعد می فرستد. بارسا ، چلسی ، ManU پیشروی می کنند

توسط: AP |

25 نوامبر 2020 ، ساعت 9:22:11 صبح





موراتاآلوارو موراتا از یوونتوس در ورزشگاه آلیانز تورین ایتالیا سه شنبه ، نوامبر یک گل با هم تیمی خود فدریکو کیزا در جریان بازی لیگ قهرمانان ، گروه G فوتبال یوونتوس و فرنسواروس جشن می گیرد. 24 ، 2020. (مارکو آلپوزی / لاپرس از طریق AP)

برنده وقت استراحت آلوارو موراتا باعث شد یوونتوس در مرحله حذفی لیگ قهرمانان حضور پیدا کند.

همراه با گل تساوی نیمه اول کریستیانو رونالدو ، ضربه سر موراتا باعث شد یوونتوس روز سه شنبه با پیروزی 2-1 مقابل فرنسواروش مجارستان همراه شود.

بارسلونا که در دیگر بازی گروه G 4-0 دینامو کیف را شکست داد نیز صعود کرد.

بارسلونا با 12 امتیاز در این گروه پیشتاز است و یوونتوس 9 امتیاز دارد در حالی که کیف و فرنسواروس هر کدام یک امتیاز دارند.

در حالی که یوونتوس با چهار پیروزی و چهار تساوی زیر نظر آندره پیرلو ، مربی سال اول خود ، در سری آ نیز کار کرده است ، در هیچ یک از رقابت ها نباخته است. با این حال ، این باشگاه انتظار بیشتری از تیمی دارد که 9 قهرمانی متوالی در لیگ ایتالیا را به دست آورده است.

پیرلو گفت: “ما قصد داشتیم كه با نگرشی متفاوت شروع كنیم ، اما می دانیم كه در بازیهایی كه روی كاغذ ساده به نظر می رسند ، می تواند مشكلاتی داشته باشد.” “ما در شروع کار خیلی سطحی بودیم و باید بازی را تعقیب می کردیم.”

خرید معامله ای موراتا برای هفتمین گلش در این فصل و پنجمین گل خود در لیگ قهرمانان ، با ضربه سر خوان کوادرادو سرش را تکان داد.

نکات برجسته:

https://www.youtube.com/watch؟v=MZpGwhCvNAs

رونالدو قبل از وقت استراحت یک مدافع را قطع کرد و یک ضربه را به تیر دروازه زد تا گل تساوی را به ثمر برساند – شانزدهمین فصل متوالی لیگ قهرمانان که گل زده است.

این سیزدهمین گل رونالدو در لیگ قهرمانان بود. برنده 5 بار توپ طلا پس از ابتلا به ویروس کرونا ، در دو بازی افتتاحیه این فصل لیگ قهرمانان یووه از دست داد.

رونالدو در شش بازی از هفت حضور خود در این فصل برای یوونتوس در مجموع 9 گل به ثمر رسانده است.

Dest با به ثمر رساندن بارسلونا گل اول را به ثمر می رساند

مدافع آمریکایی سرخیو دست اولین گل خود را با بارسلونا به ثمر رساند زیرا باشگاه کاتالان با راحتی 4-0 دینامو کیف را شکست داد و علی رغم غیبت لیونل مسی روز سه شنبه به مرحله حذفی لیگ قهرمانان صعود کرد.

مارتین برایت وایت با گلزنی بارسلونا در شانزدهمین دوره رقابتهای اروپا برای هفدهمین فصل متوالی ، دو گل و آنتوان گریزمان یک بار گلزنی کردند.

بارسلونا از چهار پیروزی در گروه G به 12 امتیاز رسید و 3 امتیاز از یوونتوس برتری دارد که در خانه تیم فرنگواروش مجارستان را با نتیجه 2-1 شکست داد. دینامو و فرنکوواروس هر کدام در یک نقطه باقی ماندند و با دو دوره مسابقه باقی مانده شانسی برای صعود ندارند.

نکات برجسته:

https://www.youtube.com/watch؟v=21__JxQnF6k

رونالد کومان ، سرمربی بارسلونا گفت: “ما به هدف خود رسیدیم ، این بود که نتیجه خوبی بگیریم و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنیم.” “تیم با انرژی زیادی خوب کار کرد. ما بازی خوبی انجام دادیم و چهار گل به ثمر رساندیم ، باید خوشحال باشیم. “

دست برای اولین بار پس از امضای قرارداد با بارسلونا در ماه اکتبر با یک ضربه ضرب عرضی کم به گوشه دور در دقیقه 52 رسید. بریتوایت در دقیقه 57 از فاصله نزدیک به برتری رسید و در ضربات پنالتی در دقیقه 70 دوباره به گل رسید. گریزمان در نیمه دوم وارد مسابقه شد و در وقت های تلف شده دروازه حریف را بست.

دست ، بازیکن 20 ساله تیم ملی آمریکا که از آژاکس پیوست ، اولین مدافع آمریکایی است که در لیگ قهرمانان گلزنی کرده است. او نزدیک بود که به گل دوم خود با یک شوت از راه دور نزدیک شود که در دقایق پایانی فقط تیر دروازه را از دست داد.

ژیرود دیر گل زد ، چلسی پیش افتاد

در حالیکه چلسی در رن 2-1 پیروز شد ، الیویه ژیرود از روی نیمکت خارج شد تا ضربه سر خود را به ثمر برساند تا روز سه شنبه به مرحله حذفی لیگ قهرمانان برسد.

ژیرود در هفته های اخیر به سختی در چلسی بازی کرده است و این فقط هشتمین حضور او در یک فصل ناامیدکننده بود. اما پیشکسوت فرانسه در دقیقه 91 با یک برنده فرصت طلب نهایت استفاده را از یک دور رفت نادر کرد.

“من بسیار خوشحالم که با دو بازی اضافی صلاحیت کردم. این یک مسابقه واقعا سخت بود ، آنها تیم بسیار خوبی هستند. “مربی چلسی ، فرانک لمپارد ، گفت. “فرم اخیر آنها نشان دهنده میزان خوب بودن آنها نیست.”

بعد از اینکه رنس دوباره در میانه زمین توپ را به بیرون زد ، دروازه بان آلفرد گمیس ضربه تیمو ورنر را به جلو مهار کرد. اما در حالی که توپ به طرز ناخوشایندی به سمت بالا می آمد ، Giroud که همیشه هوشیار بود سریعترین واکنش را نشان داد و از وسط ایستای نیمه دیمن دا سیلوا جهش کرد و یک ضربه سر گلوله را در زیر تیربار قرار داد.

نکات برجسته:

https://www.youtube.com/watch؟v=zGlaGoydlHg

“او کارهایی مانند امشب را انجام می دهد ، عالی است. این فقط هدف او نبود که وارد زمین شد ، بلکه بازی نگه داشتنی و بدنی او بود. ” “شما واکنش به گل او را دیدید ، و این فقط به این دلیل نبود كه برنده دیرهنگامی بود ، این نشان می دهد كه او روز به روز چه می كند و منظور او برای تیم چیست.”

ضربه سر Sehrou Guirassy در دقیقه 85 و ضربه سر او به همان اندازه قدرتمند باعث شده رنس امیدوار باشد که برای اولین پیروزی در اولین فصل لیگ قهرمانان خود فشار بیاورد ، زیرا چلسی اولین گل خود را در گروه E دریافت کرد.

میهمانان با استفاده از گل دقیقه 22 کالوم هادسون-اودی وینگر راست ، کنترل زودهنگام را در اختیار گرفتند.

او پس از آنکه هافبک سرسخت انگلیس توپ را از جلوی جرمی دوکو خارج از محوطه جریمه چلسی گرفت ، روی پاس فوق العاده 50 متری Mason Mount دوید.

مونت در دقیقه 29 تقریباً یک گل برای خودش به ثمر رسانده بود ، اما با یک عکس العمل عالی توسط یک رفلکس یک دست از گومیس محروم شد.

گومیس به رن نو تبدیل شد. 1 پس از فروش ادوارد مندی به چلسی ، و مندی با مهار خوب توانست ضربه سر کاپیتان سابق خود دا سیلوا را نزدیک به نیمه کاره دور کند.

دو دقیقه بعد از وقفه ، ورنر یک گل را به آفساید تبدیل کرد که به پاس سزار آزپیلیکوئتا تبدیل شد.

در اواسط نیمه دوم ، Giroud به جای Tammy Abraham وارد زمین شد.

خیرخواه فرناندس باعث پیروزی 4-1 منچستر یونایتد می شود

مارکوس راشفورد به دلیل فعالیت های خود برای غذای رایگان مدرسه برای دانش آموزان فقیر ، به یک قهرمان ملی در انگلیس تبدیل شده است.

روز سه شنبه در اولدترافورد ، ستاره منچستر یونایتد از یک حرکت خیرخواهانه توسط یک هم تیمی بهره مند شد.

برونو فرناندس قبلاً دو گل زودهنگام به استامبول باشاكشهیر در لیگ قهرمانان اروپا زده بود كه به دنبال این خطا روی راشفورد ، از روی نقطه پنالتی این فرصت را گرفت كه هت تریک كند – اولین گل خود برای یونایتد.

نکات برجسته:

https://www.youtube.com/watch؟v=RyqBFaozbiw

در عوض ، فرناندس وظایف ضربه ایستگاهی را به راشفورد واگذار کرد ، که به درستی تبدیل به یونایتد شد تا به پیروزی 4-1 برسد. به نظر می رسد ملی پوش پرتغالی مرد حرف خودش است.

فرناندس گفت: “مطمئناً هر بازیکن می خواهد هت تریک کند ، اما بعد از بازی (آخرین) در لیگ برتر ، من به راشی گفتم بازی بعدی را انجام می دهد و بنابراین آن را به خاطر آوردم.”

فرناندس گفت که او همچنین می خواهد راشفورد شانس خود را برای گلزنی در این فصل از مسابقات بهبود بخشد. او پس از پیروزی دیرهنگام مقابل پاری سن ژرمن و هت تریک در برابر لایپزیگ ، اکنون در مرحله گروهی 5 گل به ثمر رسانده است.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار ورزشی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.