محرمانه دهلی: ‘ناجی’ در معرض حمله

توسط: سرویس خبر اکسپرس | دهلی نو |

17 نوامبر 2020 ، 1:44:15 صبح





کاپیل سیبال

انتقاد آشوك گهلو ، وزیر ارشد راجستان از كاپیل سیبال به دلیل اظهارات وی در مورد اوضاع در كنگره ، بسیاری از اعضای حزب را سرگرم كرده است. زیرا ، این سیبل و عقاب قانونی حزب مانند ابیشک سینگوی بودند که نبرد دربار را انجام داده و دولت گلوت را نجات دادند در حالی که فقط سه ماه پیش بحران بحران وارد شده بود پس از آنکه ساچین خلبان پرچم شورش را بلند کرد. در حالی که سیبال به حمله Gehlot واکنش نشان نداد ، برخی از رهبران پیروزی وزیر ارشد راجستان را بخشی از یک تلاش سازمان یافته دانستند. آنها خاطرنشان كردند كه برخی رهبران دیگر توئیت هایی منتشر كرده اند در همان زمان كه Gehlot انتقاد خود را از سیبال توئیت كرد.

مشکل جلسه

به نظر می رسد وخیم تر شدن وضعیت همه گیر ، جلسه را برای جلسه زمستان برای پارلمان سخت می کند. بسیاری از نمایندگان مجلس یاد گرفته اند که در جلسه موسمی ، بسیاری از افراد با وجود اقدامات پیشگیرانه تحت ویروس کرونا قرار گرفتند و در پایان جلسه مجبور شد کوتاه شود. اکنون که وضعیت در پایتخت ملی بدتر شده است ، حتی مسئولان توصیه کرده اند که برگزاری جلسه عاقلانه نیست. با این وجود مقامات دبیرخانه راجا صبا اظهار داشتند که این اولین باری نیست که جلسه لغو می شود. مجلس عالی در سالهای 1975،1979 و 1984 جلسات زمستانی نداشته است. در سال 1952 و در سال 2008 ، فقط دو جلسه داشته است. در سال 1991 شش جلسه ، پنج جلسه هفت ، چهار جلسه 31 و 3 جلسه 27 ساله وجود داشت.

جراحی بدون سر

حتی با وجود اینکه این یک پروژه زیرساختی با اهمیت ملی است ، از زمان آخرین بازنشستگی پزشکی ماهها پیش ، هنوز یک مدیر عامل به عنوان مدیر عامل فعالیت نمی کند. این پروژه قرار است سال آینده به پایان برسد و بسیاری از برنامه های آتی راه آهن هند به موفقیت کریدورهای باری آن بستگی دارد. در چنین زمانی ، دفاتر عالی دولت این انتصاب مهم را علی رغم در دست داشتن سایر مدارک ، معلق نگه داشته اند.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار محرمانه دهلی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.