متن کامل سخنرانی پیروزی کمال هریس معاون رئیس جمهور منتخب ایالات متحده

توسط: میز وب اکسپرس | دهلی نو |

8 نوامبر 2020 ، ساعت 9:38:57 صبح





معاون منتخب رئیس جمهور ، کامالا هریس وارد می شود تا شنبه ، نوامبر سخنرانی کند. 7 ، 2020 ، در ویلمینگتون ، دل. (عکس AP / کارولین کاستر)

این چیزی است که کامالا هریس گفت

عصر بخیر. متشکرم. متشکرم. عصر بخیر.

بنابراین جان لوئیس ، نماینده کنگره ، قبل از فوت ، نوشت: “دموکراسی یک دولت نیست ، بلکه یک عمل است.” منظور وی از دموکراسی آمریکا تضمین نشده است. این فقط به اندازه تمایل ما برای مبارزه برای آن قوی است.

برای محافظت از آن و هرگز آن را مسلم نگیریم. و محافظت از دموکراسی ما به مبارزه نیاز دارد. فداکاری می خواهد. اما در آن شادی وجود دارد. و پیشرفت وجود دارد ، زیرا ما مردم قدرت ساختن آینده ای بهتر را داریم.

و هنگامی که دموکراسی ما در این انتخابات حضور داشت ، در حالی که روح آمریکا در معرض خطر است و جهان آن را تماشا می کند ، شما روز جدیدی را برای آمریکا آغاز کردید.

از طریق – کارکنان کمپین و داوطلبان ، این تیم خارق العاده ، از شما تشکر می کنیم که افراد بیشتری را بیش از هر زمان دیگر به روند دموکراتیک وارد کرده اید.

انتخابات ایالات متحده 2020 2020 را به صورت زنده دنبال کنید

https://www.youtube.com/watch؟v=ExPm_hJQYpQ

و برای امکان پذیر ساختن این پیروزی ، کارگران نظرسنجی و مسئولان انتخابات در سراسر کشور ما که خستگی ناپذیر تلاش کرده اند تا از شمارش هر رای اطمینان حاصل کنند ، ملت ما به شما بدهکار است.

شما از تمامیت دموکراسی ما محافظت کرده اید. و از مردم آمریکا که کشور زیبای ما را تشکیل می دهند ، از شما متشکرم که در تعداد رکورد شرکت کردید تا صدای خود را بشنوید.

و من می دانم که زمانها چالش برانگیز بوده است ، مخصوصاً در چند ماه گذشته. غم و اندوه و درد. نگرانی ها و مبارزات. اما همچنین شاهد شهامت ، مقاومت و سخاوتمندی روح شما هستیم. برای چهار سال ، شما برای برابری و عدالت ، برای زندگی ما و برای سیاره ما راهپیمایی و سازماندهی کردید. و سپس ، شما رأی دادید.

و شما یک پیام روشن ارائه کردید. شما امید و اتحاد ، نجابت ، علم و بله حقیقت را انتخاب کردید.

شما جو بایدن را به عنوان رئیس جمهور بعدی ایالات متحده آمریکا انتخاب کردید. و جو یک درمانگر ، یک واحد ، یک دست آزمایش شده و ثابت است. شخصی که تجربه خود از دست دادن ، حس هدف به او می بخشد که به ما کمک می کند تا به عنوان یک ملت احساس هدف خود را بازیابی کنیم. و مردی با قلب بزرگ که عاشقانه کنار گذاشتن. این عشق او به جیل است ، که یک بانوی اول باورنکردنی خواهد بود –

این عشق او به هانتر ، اشلی ، و نوه هایش و کل خانواده بایدن است. و در حالی که من اولین بار جو را به عنوان معاون رئیس جمهور می شناختم ، من واقعاً او را به عنوان پدری دوست داشتم که بو را دوست داشته باشد. دوست عزیزم که امروز اینجا او را به یاد می آوریم. و به شوهرم داگ – و فرزندان و خواهرم و تمام خانواده ما ، شما را بیش از آنچه بتوانم ابراز کنم دوست دارم.

رئیس جمهور منتخب جو بایدن ، سمت راست ، روی صحنه با معاون رئیس جمهور منتخب کمالا هریس ، سمت چپ ، شنبه ، نوامبر. 7 ، 2020 ، در ویلمینگتون ، دل. (عکس AP / اندرو هارنیک ، استخر)

ما از جو و جیل بسیار سپاسگزاریم که از خانواده ما در این سفر باورنکردنی استقبال کردند.

و به زنی که مسئول حضور من در اینجا امروز است ، مادرم ، که همیشه در قلب ماست. وقتی او در سن 19 سالگی از هند به اینجا آمد ، او کاملاً این لحظه را تصور نمی کرد ، اما او عمیقا به آمریکایی باور دارد که لحظه ای از این دست در آن امکان پذیر است. بنابراین من در مورد او و نسل های زنان ، زنان سیاه پوست – آسیایی ، سفیدپوست ، لاتین ، زنان بومی آمریکایی که ملت ما را احاطه کرده اند – فکر می کنم که در طول تاریخ ملت ما امشب راه را برای این لحظه هموار کرده اند. زنانی که برای برابری و آزادی و عدالت برای همه بسیار جنگیدند و فدا کردند.

از جمله زنان سیاه پوستی که اغلب مورد غفلت واقع می شوند ، اما اغلب ثابت می کنند که آنها ستون فقرات دموکراسی ما هستند. همه زنانی که بیش از یک قرن برای تأمین و صیانت از حق رأی تلاش کرده اند. 100 سال پیش اصلاحیه نوزدهم بود. 55 سال پیش قانون حق رای بود. و اکنون در سال 2020 ، با نسل جدیدی از زنان در کشور ما که رای خود را به صندوق انداختند و به مبارزه برای حق اساسی خود برای رای دادن و شنیده شدن ادامه می دهند. من امشب به مبارزه ، عزم راسخ و قدرت بینایی آنها می اندیشم تا ببینم چه چیزهایی از وجود گذشته برداشته می شود. و من روی شانه های آنها ایستاده ام.

و چه وصیتی برای شخصیت جو است که او جسارت دارد یکی از مهمترین موانع موجود در کشور ما را بشکند و زنی را به عنوان معاون رئیس جمهور خود انتخاب کند. در حالی که ممکن است من اولین زن در این دفتر باشم ، آخرین نفر نخواهم بود.

زیرا هر دختر بچه ای که امشب تماشا می کند می بیند که این کشور کشور امکاناتی است. و به فرزندان کشورمان ، صرف نظر از جنسیت شما ، کشور ما پیام روشنی را برای شما ارسال کرده است ، رویایی با جاه طلبی. با اعتقاد به رهبری

خود را به گونه ای ببینید که دیگران ممکن است نبینند ، فقط به این دلیل که قبلاً هرگز آن را ندیده اند. اما بدانید که ما در هر مرحله از راه شما را تحسین خواهیم کرد.

و برای مردم آمریکا ، مهم نیست که به چه کسی رای داده اید ، من تلاش خواهم کرد که معاون رئیس جمهور باشم ، مانند جو که به رئیس جمهور اوباما رفت وفادار ، صادق و آماده. بیدار شدن هر روز به فکر شما و خانواده تان. زیرا اکنون زمانی است که کار واقعی آغاز می شود. کار سخت کار لازم کار خوب کار اساسی برای نجات جان مردم و غلبه بر این همه گیری. اقتصاد خود را از نو بسازیم ، بنابراین برای افراد شاغل کارساز است. برای ریشه یابی نژادپرستی سیستمی در سیستم عدالت اجتماعی و جامعه ما. برای مقابله با بحران آب و هوا. برای متحد کردن کشورمان و التیام روح ملت ما.

و راه پیش رو آسان نخواهد بود ، اما آمریکا آماده است. و همینطور جو و من.

ما رئیسی را انتخاب کرده ایم که نماینده بهترین ها در ما باشد. رهبری که دنیا به آن احترام می گذارد و فرزندان ما چشم به راه او هستند. یک فرمانده کل قوا که به نیروهای ما احترام می گذارد و کشور ما را ایمن نگه می دارد ، به عنوان رئیس جمهور برای همه آمریکایی ها.

و اکنون افتخار بزرگ من است که رئیس جمهور منتخب ایالات متحده آمریکا ، جو بایدن را معرفی می کنم!

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار جهان ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd