مایکروسافت هشدار داد که کمبود X / S Xbox Series احتمالاً تا آوریل 2021 ادامه خواهد داشت

توسط: Tech Desk | دهلی نو |

17 نوامبر 2020 ، 1:46:45 بعد از ظهر





مایکروسافت ، ایکس باکس ، ایکس باکس سری ایکس ، ایکس باکس سری اس ، کنسول بازی مایکروسافت ، کمبود ایکس باکس سری ایکس ، کجا خرید ایکس باکس سری ایکس ، خرید ایکس باکس سری اس ، کمبود ایکس باکس سری اس ، پیش خرید ایکس باکس سری ایکس ، ایکس باکس سری اس پیش سفارشایکس باکس سری X 49990 روپیه و سری S 34990 روپیه قیمت دارد. (تصویر: Xbox)

مایکروسافت اخیراً اقدام به ارسال کنسول های بازی نسل بعدی خود ، Xbox Series X و Xbox Series S. کرده است و اگر در ماه سپتامبر نتوانستید پیش خرید کنید ، اگر بخواهید یکی از آنها را بخرید ممکن است خوش شانس باشید اکنون.

برای یادآوری ، تیم استوارت ، مدیر مالی Xbox ، گفت کرونیکل بازی های ویدیویی که با کمبود تأمین روبرو است و این در فصل تعطیلات ادامه خواهد داشت.

سخنگوی مایکروسافت گفت CNET، “ما تقاضای جهانی زیادی را از طرف طرفداران خود برای نسل بعدی Xbox مشاهده کرده ایم و به طور خستگی ناپذیری با شرکای خرده فروشی خود در تلاش هستیم تا سخت افزار Xbox را در سریعترین زمان ممکن پر کنیم.” وی افزود: “ما نمی توانیم منتظر طرفداران باشیم تا بازی در Xbox Series X و Xbox Series S. را تجربه كنند. لطفاً برای جزئیات بیشتر در مورد موجود بودن در بازار خود مستقیماً با خرده فروشان محلی خود تماس بگیرید.”

Microsoft Series X، Series S: قیمت در هند ، مشخصات

ایکس باکس سری X 49990 روپیه و سری S 34990 روپیه قیمت دارد.

Xbox Series X از جریان با وضوح 4K با سرعت 120 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند و می تواند دیسک Blu-ray 4K UHD را اجرا کند. این دستگاه با پردازنده 8 هسته ای AMD Zen 2 سفارشی با فرکانس 3.8 گیگاهرتز همراه با پردازنده گرافیکی AMD RDNA 2 با فرکانس 1.825 گیگاهرتز همراه است. این دستگاه می تواند قدرت کل 12.15 ترافلاپس را تولید کند.

این گوشی با 16 گیگابایت حافظه رم GDDR6 همراه با ذخیره سازی 1 ترابایتی PCIe NVMe SSD قابل ارتقا تا 1 ترابایت حافظه داخلی است. این دستگاه می تواند 2.4 گیگابایت بر ثانیه (خام) ، 4.8 گیگابایت بر ثانیه (فشرده) داشته باشد.

ورود به سری Xbox S از جریان 1440p با سرعت 120 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند. این نسخه فقط دیجیتال است و نمی تواند بازی ها را از طریق دیسک اجرا کند. این دستگاه توسط پردازنده 8 هسته ای AMD Zen 2 سفارشی با فرکانس 3.6 گیگاهرتز با یک پردازنده گرافیکی AMD RDNA 2 سفارشی تغذیه می شود. با 4/2 گیگابایت بر ثانیه (خام) ، 4.8 گیگابایت بر ثانیه (فشرده) توان ورودی / خروجی می تواند 4 ترافلاپ نیرو تولید کند.

این دستگاه با 10 گیگابایت حافظه RAM GDDR6 همراه با 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی PCIe NVMe SSD قابل ارتقا تا 1 ترابایت حافظه داخلی است.

Express Tech اکنون در تلگرام است. اینجا را کلیک کنید تا به کانال ما بپیوندید (Expresstechie @) و از آخرین اخبار فناوری مطلع شوید.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار فناوری ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd