ماهاراشترا: آخرین آیین های سرباز با افتخارات کامل نظامی در روستای کولهاپور انجام می شود

توسط: سرویس خبر اکسپرس | پونا |

23 نوامبر 2020 ، 10:46:55 بعد از ظهر





آخرین مراسم انجام سربازان ، مرگ سرباز ارتش ، نقض آتش بس ، ارتش پاکستان ، اخبار سریع هندپاتیل در یک پست رو به جلو در بخش نوشرا مستقر شد.

آخرین آیین های هاویلدار سنگرام شیواجی پاتیل ، یک سرباز 38 ساله ارتش از منطقه کولهاپور که روز شنبه در نقض آتش بس توسط ارتش پاکستان درگذشت ، صبح روز دوشنبه با افتخارات کامل نظامی در روستای زادگاهش انجام شد.

هاویلدار پاتیل در ساعات اولیه 21 نوامبر در نقض آتش بس بی دلیل توسط ارتش پاکستان ، به صورت گلوله باران خمپاره و سلاح های کوچک در امتداد خط کنترل (LoC) در بخش نوشرا ، به شدت مجروح شد و پس از آن تسلیم جراحات شد. پاتیل در یک پست رو به جلو در بخش نوشرا مستقر شد.

بقایای فانی وی عصر روز یکشنبه از جامو به پونه منتقل شد و آخرین آئین های وی در حوالی ساعت 9.30 صبح روز دوشنبه با افتخارات کامل نظامی در دهکده زادگاهش نیگاوه خالسا در کاریر تالوکا در منطقه کلهاپور انجام شد. در حالی که تعداد زیادی از اعضای خانواده ، دوستان و اهالی روستا آخرین احترام خود را به جا آوردند ، مراسم خاکسپاری توسط پدرش در میان احترام اسلحه با سه گلوله روشن شد.

پدر و مادرش شیواجیرائو و Satabai ، همسر هملاتا ، پسر شش ساله شاوریا ، شیواشوی دختر دو ساله و خانواده برادرش ساندیپ از پاتیل زنده مانده اند.

فرماندهی جنوب ارتش هند روز دوشنبه در توییتی نوشت: “ملت در آخرین سفر خود در Kolhapur در Maharashtra به هاو پاتیل سانگرام شیواجی از پیاده نظام سبک Maratha ادای احترام می کنند. جنگجوی گالانت در هنگام انجام وظیفه خود در Nowshera ایثار عالی را انجام داد. ژنرال LP CP Mohanty ، GOC-in-C و همه درجات فرماندهی جنوب به خانواده داغدیده تسلیت می گویند. “

پاتیل دومین سرباز اهل منطقه کولهاپور است که طی یک هفته در نقض آتش بس در کنار LoC جان خود را از دست داده است

حدود یک هفته پیش ، یک سرباز دیگر از منطقه کولهاپور ، روشیکش رامچاندرا جونداله 20 ساله ، در میان چهار پرسنل ارتش بود که در نقض آتش بس بی دلیل توسط ارتش پاکستان در بخشهای اوری و گورز در چندین مکان کشته شد.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار پونا ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.