مانیتور باروری Made in-India Inito برای راه اندازی ایالات متحده آماده می شود

نوشته شده توسط شروتی داپولا | چندیگر |

به روز شده: 9 نوامبر 2020 ، 6:35:12 بعد از ظهر





Inito ، مانیتور باروری Inito ، برنامه باروری ، برنامه برای تشخیص باروری ، برنامه برای تشخیص تخمک گذاری ، برنامه برای تخمک گذاری ، روزهای تخمک گذاریInito یک پایشگر باروری است که می تواند به باروری ترین روزها برای زوجینی که قصد بارداری دارند ، کمک کند. (منبع تصویر: Inito)

Inito ، یک استارتاپ فناوری پزشکی مستقر در بنگالورو ، پس از اطمینان از تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) ، در حال آماده سازی برای فروش مانیتور باروری خود در ایالات متحده است.

“ما از این واقعیت که چیزی را ساخته ایم که دارای استاندارد جهانی باشد و با تمام هنجارهای تعیین شده توسط FDA مطابقت داشته باشد ، بسیار افتخار می کنیم. ما فقط برای هند نمی سازیم ، بلکه از هند برای دنیا می سازیم. “، Aayush Rai ، یکی از بنیانگذاران Inito ، درمورد تماسی به indianexpress.com گفت.

بنابراین تصویب FDA ایالات متحده برای Inito چه معنی دارد؟ Rai توضیح می دهد که آنها تاییدیه کلاس یک را دریافت کرده اند ، که برای دستگاه هایی با کمترین خطرات اعطا می شود ، اگرچه این هنوز هم به شرکت نیاز دارد تا داده های آزمایشات بالینی خود را به نمایش بگذارد ، تمام الزامات تولید و سایر هنجارهای سختگیرانه تنظیم شده توسط تنظیم کننده ایالات متحده را تصویب کند.

بعلاوه ، مطالعات کاربردی باید نشان دهد که Inito ایمن و دقیق است ، زیرا این محصول محصولی برای آزمایش کاربر خانگی است.

Inito ، مانیتور باروری Inito ، برنامه باروری ، برنامه برای تشخیص باروری ، برنامه برای تشخیص تخمک گذاری ، برنامه برای تخمک گذاری ، روزهای تخمک گذاری برخلاف نوارهای تخمک گذاری منظم ، Inito ترکیبی از تست هورمون استروژن و لوتئین ساز (LH) است.

“اکنون در حال راه اندازی عملیات در ایالات متحده هستیم ، اکنون تصویب را داریم. این فقط مربوط به عملکرد محصول و پشتیبانی مشتری نیست بلکه ما باید استانداردهای نظارتی را نیز در ایالات متحده داشته باشیم. به عنوان مثال ، در انبار ایالات متحده با توجه به اینکه از دستگاه های پزشکی استفاده می کنیم ، به کنترل درجه حرارت مناسب نیاز خواهیم داشت. ” اینتیو پس از اخذ مجوز از سازمان کنترل استاندارد داروهای مرکزی (CDSCO) از سال 2018 در هند فروش داشته است.

مانیتور باروری هوشمند Inito که کاملاً در هند ساخته و طراحی شده است ، می تواند از طریق برنامه Android یا iOS به تلفن هوشمند کاربر متصل شود و تصویر واضح تری از بارورترین روزهای زوج هایی که برای باردار شدن تلاش می کنند ، ارائه دهد. برخلاف نوارهای تخمک گذاری منظم ، Inito ترکیبی از تست هورمون استروژن و لوتئین ساز (LH) است. اکثر کیت های آزمایش تخمک گذاری منظم فقط سطح LH را بررسی می کنند زیرا افزایش در این موارد معمولاً نشان دهنده شروع تخمک گذاری است. مانیتور به برنامه Inito متصل می شود و می تواند هم استروژن و هم LH را برای نمایش پنجره باروری برای زوجین اندازه گیری کند. این برنامه ادعا می کند که یک پنجره باروری شش روزه را نشان می دهد ، از کم ، اوج تا باروری بالا ، برخلاف آزمایش های ساده و ساده که فقط وجود LH را در نوار غوطه ور در ادرار نشان می دهد.

آائوش رای ، بنیانگذار Inito.

“این داده ها در این روزها برای دقت بسیار مهم است. هوشمند بودن چیزی است که ما را متمایز می کند. با استفاده از این داده ها ، بینش بسیار بیشتری برای کاربر امکان پذیر است. به عنوان مثال ، کسی ممکن است در حال باردار شدن باشد اما ممکن است نداند که PCOD دارد. روندهای برنامه ما می تواند به این امر کمک کند. “Rai اشاره می کند.

ناباروری در هند ، به ویژه در مناطق شهری ، نگرانی فزاینده ای دارد ، زیرا بسیاری ازدواج دیر ازدواج و دیر بارداری را انتخاب می کنند. انجمن کمک باروری هند (ISAR) تخمین می زند که 10-14 درصد زوجین در این کشور با مشکلات باروری روبرو هستند ، انتظار می رود این تعداد افزایش یابد.

در حال حاضر اینتیو مانیتور خود را به همراه نوارهای موجود در آمازون در هند به فروش می رساند. در حالی که بنگلور بزرگترین بازار آنها است ، 60٪ از درآمد آنها از سایر شهرهای ردیف اول است و همچنین در شهرهای ردیف 2 و رده 3 نیز رشد بیشتری دارند. “بنگلور بزرگترین بازار است زیرا بازار پذیرش اولیه است ، مردم بسیار آگاه و تحصیل کرده هستند. از آنجا که ما تمرکز خود را بر ایجاد آموزش در مورد محصول آغاز کردیم ، فروش ما در رده های 2 و 3 واقعاً به سرعت در حال رشد است. ” به گفته رای ، یک منطقه خاص که محصول در آن بسیار خوب عمل می کند ، شمال شرقی است.

اگرچه در هند ، بزرگترین چالش در زمینه تولید کالاهای تولیدی آنها آموزش است. “این موضوعی است که با توجه به موضوع تابو ، با نقص آموزش روبرو است. ما باید در مورد این دستگاه ها به مردم بگوییم. ما کشف کرده ایم که در واقع فیلم های طولانی مدت با محتوای آموزشی ما بهترین عملکرد را دارند. به همین دلیل تمرکز ما در حال حاضر است ، اساساً محتوای با کیفیت بالا در باروری به زبانهای منطقه ای با YouTube به عنوان بستر اصلی ایجاد می کند. “

از نظر Inito ، چالش دیگر برخورد با خطاهای مبتنی بر کاربر است زیرا می تواند غیر قابل پیش بینی باشد. “واقعاً این بزرگترین تفاوت بین دستگاه خانگی و آزمایشگاه است. به عنوان مثال ، مردم نوار را به مدت 15 ثانیه در ادرار فرو نمی برند ، بلکه فقط پنج ثانیه خواهند داشت. رفع این مشکل این نیست که مقدار اشتباهی بدهید ، بلکه همه خطاها را تشخیص دهید و ببینید آیا چیزی اشتباه است یا نه. ” به عنوان مثال ، اگر یک نوار بردارید و آن را به مدت 15 ثانیه در نمونه ادرار فرو نبرید ، برنامه به شما صفر نمی دهد ، می گوید نوار برای مدت زمان مناسب غوطه ور نشده است. اگر از نوار منقضی شده استفاده می کنید ، برنامه پیامی را نشان می دهد که چنین گفته است.

اینتیو قصد دارد آزمایشات بیشتری را هم در فضای باروری و هم فراتر از آن اضافه کند.

“بلافاصله پس از این برای باروری ، ما در حال راه اندازی پروژسترون و FSH هستیم. یکی تکمیل طیف باروری است.در واقع هیچ آزمایشی در دنیا وجود ندارد که هر دو را انجام دهد. ما قبلاً همه آزمایشات را انجام داده ایم و غیره. ما فقط منتظریم که تمام کنیم و خیلی زود آن را راه اندازی کنیم. “

این شرکت همچنین می خواهد بر افزودن آزمایش خون برای تیروئید ، ویتامین D ، تستوسترون و HBa1c تمرکز کند. “ایده Inito این است که تنها وسیله ای باشد که همه افراد خانواده می توانند از آن استفاده کنند. آنها نوارهای مختلفی برای آن خواهند داشت ، اما Inito می تواند تنها خواننده باشد. “

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار فناوری ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd