قیمت دمنوش گیاهی دکتر بیز برای لاغری راحت/09109483228

قیمت دمنوش گیاهی دکتر بیز برای لاغری راحت/09109483228

 

 

ترکیبات چای لاغری:

همانطور که قبلاً گفتیم، چای لاغری دکتر بیز یک چای گیاهی کاملا استاندارد است، دوز ترکیبی گیاهی در هر کیسه (هر بسته حاوی 120 کیسه) به دقت اندازه گیری شده و به دقت تزریق می شود.

 

ترکیبات چای قاضی دکتر بیس شامل 8 ماده گیاهی فعال است:

 

چای ترش

زیره

زالزالک

ناگورنی کرافت

دانه های کرفس

چای سبز

ریشه جعفری

زغال اخته

روش و مقدار مصرف:

هر بسته چای لاغری دکتر بیز حاوی 120 کیسه چای است و 40 روز ماندگاری دارد.

3 بار در روز و هر بار یک تی بگ

نیم ساعت تا یک ساعت قبل از هر وعده غذایی به عنوان اشتها آور و یک ساعت بعد از هر وعده غذایی به عنوان چربی سوز برای اثربخشی بیشتر و بهتر، یک چای کیسه ای حاوی 250 سی سی آب را در یک فنجان چای درب دار بنوشید یا داخل قوری بریزید. به آرامی به مدت 10 دقیقه بجوشانید، سپس بگذارید 3-5 دقیقه بماند.

حتما چای داغ بنوشید

 

چای لاغری به صورت انحصاری و علمی برای لاغری تولید شده است. دمنوش لاغری تخصصی دکتر پیز و سایر محصولات دارای کیفیت صادراتی عالی و دارای گواهینامه معتبر می باشد که بیانگر کیفیت بالای آنها می باشد. همچنین می توان گفت تنها محصول گانودرما مجاز در ایران است.

 

چای لاغری دکتر بیز فروشگاه آریوکالا

بزرگترین و مهمترین تفاوت این دمنوش ها با سایر دمنوش های لاغری این است که این دسته از دمنوش های لاغری دکتر بیز حدود دو سال است که توسط کارشناسان پژوهشکده جهاد ایران مورد آزمایش و بررسی قرار گرفته و سپس مراحل پردازش به مرحله استیج رسیده است. به همین دلیل است که چای دکتر بیز یک چای لاغری محسوب می شود و چیزی فراتر از یک چای رژیمی معمولی است.

 

خرید چای دکتر بیز برای کاهش وزن

 

خرید چای دکتر بیز از سایت امکان پذیر است و می توانید آن را به صورت آنلاین سفارش دهید و از هر نقطه ایران که هستید به راحتی درب منزل تحویل بگیرید. فروش چای لاغری دکتر بیز در اینترنت باعث شد تا در اسرع وقت این محصول را از طریق پست دریافت کرده و از آن استفاده کنید. چای لاغری دکتر بیز قیمت مناسبی دارد که به اکثر افراد امکان خرید آن را می دهد. خرید اینترنتی چای لاغری دکتر بیز در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کند و دیگر نیازی به مصرف حضوری ندارید. قیمت دمنوش لاغری دکتر بیز با توجه به ویژگی هایی که دارد بسیار مناسب است و ارزش هزینه کردن را دارد.

 

خواص چای دکتر بیز برای کاهش وزن

 

یکی از دلایل فروش بالای محصولات Dr.Biz خواص درمانی آنهاست. یک کیسه 120 تنی چای لاغری دکتر بیز به کاهش وزن کمک می کند و خواص درمانی دیگری نیز دارد. خاصیت ادرارآوری این چای باعث افت فشار خون می شود. با مصرف این دمنوش، تجمع آب در بدن کاهش می یابد و بیماران قلبی که به دلیل تجمع مایعات باعث مشکلات خود شده اند، بهبود می یابند. ترکیبات چای لاغری دکتر بیز شبیه به انسولین است، بنابراین خاصیت ضد دیابتی دارد و سرشار از آهن و مس است.

 

تاثیر چای لاغری بیس در چربی سوزی و لاغری

 

اما چرا این روزها بخشی از تبلیغات نوشیدنی لاغری برای کاهش وزن است؟ لازم است بدانید که این یکی از خواص بی شمار چای لاغری دکتر پیز است. اما اگر بخواهیم آن را علمی توضیح دهیم، باید بدانید که بدن شما برای سوزاندن چربی به متابولیسم بالایی نیاز دارد. در واقع، از نظر علمی، بدن برای سوزاندن کالری ها باید متابولیسم بالایی داشته باشد تا به چربی تبدیل نشود. ترکیبات موجود در دمنوش لاغری دکتر بیز باعث افزایش متابولیسم بدن به صورت طبیعی می شود و با رعایت رژیم غذایی به نتیجه مطلوب خواهید رسید. اگر با ورزش کافی مهم باشد سریعتر به نتیجه دلخواه می رسید.

 

https://aryokala.ir/product/ariana-slimming-drink-dr-biz/