قیمت جدید محصولات هایما اعلام شد آذر 1401 اسب بخار مرجع تخصصی خودرو

ترمزهای همین ماشین در هر 4چرخ دیسکی و از دسته ABS بوده و حساس سیستم‌های EBD و BAS است. همینطور همین شاسی بلند از سیستم‌های کنترل جاذبه ، سیستم پایداری الکترونیکی ترمز هم برخوردار است. اس7 از تجهیزاتی مثل 4 کیسه هوا شامل کیسه هوای جانبی، سیستم ضد سرقت (ایموبیلایزر)، سیستم هشدار باد لاستیک‌ها ، قفل مداد اساسی به سرعت، کمربند سه نقطه‌ای، دوربین دید عقب، آینه وسط حیاتی امکان نمایش فاصله عقب تا مانع و نمایش میزان باد لاستیک‌ها بهره می‌برد.
با عرضه هایما S7 توربو تلاش داشته تا ضعف‌های موجود در نمونه اولیه همین اتومبیل به این معنی که هایما اس7 تنفس‌طبیعی را برطرف کرده و سهم بیشتری از بازار خرید کردن و فروش ماشینهای کراس‌اوور به دست آورد. همینطور به‌ کار گیری پلاستیک خشک در کابین موجب می‌ شود تا پس از مدتی سر و صدای کابین به گوش برسد که به جهت شاسی ‌بلندی در این رنج قیمتی قابل‌ قبول نخواهد بود . پس می بایست گفت که این شرکت در کابین و طراحی داخلی خودرو پاره ای ضعیف فعالیت کرده می باشد و باعث می‌ شود اهمیت سوار شدن در هایما S7 توربو حس یک خودروی ارزان ‌قیمت به شما دست دهد . به‌ طور کلی هایما S7 توربو از لحاظ طراحی بدنه و طراحی کابین نمره قابل قبولی را به دست آوردن نمی‌ نماید .
دسته‌بندی نشده
برخی کره‌ای‌های مسن نظیر کیا اسپورتیج و هیوندای سانتافه ۲۰۱۱ و ۲۰۱۰ به عامل استهلاک بالا، بعضا اروپایی‌های پایین ۲۰۱۰ مانند بنز کلاس C، به دلیل هزینه بسیار بالای حفظ و شاید مزدا ۴ به استدلال افت کیفیت ساخت، از جمله همین خودروها هستند. اما در نهایت باید گفت، در حالا حاضر خرید خودروهایی که به عامل هیاهو بازار، از در آغاز حساس قیمت‌های غیر معقول عرضه شدند پرریسک‌تر از مدام است. هایما 8 اس از ابتدای ورودش به بازار چین، اصلی موتور 1.6 لیتری توربوشارژ عرضه شد و کماکان اهمیت این پیشرانه در چین به فروش می‌رسد؛ به این ترتیب موتور در نظر گرفته شده برای هایما 8S اندکی از پیشرانه‌های مرسوم چینی که 1.5 لیتری هستند، بزرگتر است. با وجود زیبایی صندلی‌ها، داشبورد کراس‌اوور هایما طراحی متوسطی دارد و در مقایسه دارای رقبایی همچون کی ام سی K7 یا این که تیگو 7 پرو در رتبه پایین‌تری قرار می‌گیرد. داشبورد هایما 8S اندکی به سمت راننده متمایل شده هست و سه دریچه سیستم تهویه حساس فرمی نه‌چندان قشنگ از آن خارج زده‌اند.

شرایط پیش‌فروش نقدی ون وانا و کشنده فوتون H4 ایران‌خودرو دیزل (آذر ۱۴۰۱)

این در حالی می باشد که بها این متاع در بازار نزدیک یک میلیارد تومان است. اتومبیل هایما S7 در 4 تیپ متفاوت در کشور‌ایران عرضه و روانه بازار می‌شود که شامل مبنا دستی، شالوده اتوماتیک، دستی توربو شارژ و اتوماتیک توربوشارژ می باشد. در‌های اتومبیل دارای دستگیره‌های اهرمی آسان‌بازشو باز میگردند و‌ هایما به جهت خوشامدگویی به سرنشینان ‌روی رکاب چارچوب هر در‌، متن نورانی Haima را قرار دیتا که چنین جزئیاتی در بیشتر ماشینهای همین کلاس به دیده نمی‌خورد. فضای داخلی این خودرو با تودوزی چرم تصنعی و مصنوعی دو رنگ مشکی/قهوه‌ای حس و درحال حاضر مهربانی را به سرنشیان القا مینماید ولی باید دید که همین تریم در دراز‌مدت دوام خوبی داراست یا خیر. طراحی کنسول میانی که دربرگیرنده یک نمایشگر 7 اینچی لمسی به همپا دکمه‌های کنترلگر سیستم صوتی و سیستم تهویه مطبوع است، بی آلایش ولی شکیل صورت‌گرفته و به طور کلی کلیدی غربیلک خوش‌فرم چهارشاخه، دسته دنده و… همخوانی دارد.

  • خودرو شاسی بلند هایما S۵ توسط کشور ایران اتومبیل عرضه میشود و قیمت، مشخصات فنی، امکانات رفاهی، تصاویر و تجهیزات ایمنی آن سبب ساز نظرات متعدد است.
  • تیگو ۵ در دو تیپ متفاوت CVT و MT در بازار اتومبیل مرزو بوم ما چشم می‌شود که مدل CVT یا این که دنده اتوماتیک آن، خود به سه زیرگروه کلیدی اسم های کامفورت، لاکچری و اکسلنت تقسیم می شود و مدل MT آن هم ارزان‌ترین نسخه‌ی آن محسوب می‌شود.
  • هایما S5 تازه که حیاتی عنوان هایما S5 اهمیت گیربکس AT6 معرفی شد، همچون دسته فعلی این اتومبیل حساس موتور ۱.۵ لیتری توربو HMA GN15-TF میباشد که اهمیت ۱۴۸ اسب‌‌بخار قدرت، قدرت ساخت بیشینه گشتاوری مساوی ۲۱۰ نیوتن‌متر را دارد.

این ماشین حساس رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، نقره‌ای، ذغالی و قهوه‌ای عرضه می‌گردد. هایما S7 پلاس از یک پیشرانه ۱.۸ لیتری توربوشارژ نیرو میگیرد و ۱۷۰ اسب‌بخار توان و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور را از نحوه یک گیربکس ۶ دنده اتوماتیک به چرخ‌های جلو می‌فرستد. مصرف سوخت ترکیبی نسخه پلاس، نسبت به قبل، مقداری بهبود یافته و اکنون به ۸.۶ لیتر در هر صد کیلومتر می‌رسد. نظرات کاربران هم نشان می‌دهد که هایما s7 توربو خودرویی فراوان خوبتر از هایما s7 است و ازنظر میزان مرغوب بودن ساخت، فضای کابین، مشخصات فنی و فضای کابین و صندوق توشه از بسیاری از ماشین های رقیب خوب تر است.

طراحی ظاهری هایما S5

فرم کلی جلوپنجره در عمده محصولات هایما، تکراری هست و تا حدودی بی‌ارتباط مهم دیگر اجزاء بدنه دیده می‌شود، اگر چه که به استدلال استعمال از فلز درخشان کروم، جذابیت خاصی دارد و همراه با خط بالایی در امتداد لوگو، در راستای لبه‌ی کاپوت و خط چراغ‌ها، قرار گرفته است. طرح فروش فوری ماشین هایما S7 ویژه آبان ماه 1401 از روز یکشنبه از سوی کشور ایران اتومبیل آغاز خواهد شد. هایما یکی از از برندهای زیرمجموعه مجله حوادث خبری گروه فاو هست و براساس همکاری نزدیک فاو و مزدا رخ گرفته است. هایما در در آغاز محصولات مزدا را اهمیت برند خویش به‌بازار چین عرضه می‌کرد و پس از چندین سال، پیروز شد در‌پی همکاری با سهیم ژاپنی، به‌یک خودروساز تبدیل شود. دارای وجود استقلال هایما از مزدا، همکاری‌های همین دو کمپانی در حوزه خودروسازی همچنان ادامه داراست و ورژن توربو Haima S7 نیز بر اثر همین همکاری‌ها بسط یافته است.

تغییر ارزش اتومبیلهای پرطرفدار داخلی/ خودروها حیاتی چه قیمتی هفته خود را شروع کردند؟

خودروهایی که از ابتدا به غلط از سوی کارگاه در برهه زمانی ۷۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد ارزش گذاری شدند و کماکان در این بازه قرار دارند. هایما S7 پلاس یک عدد از جدیدترین محصولات کشور‌ایران خودرو هست و از لحاظ ارزش هم در حال حاضر گران ترین خودرویی هست که بوسیله همین کمپانی به مشتریان عرضه می شود. هایما S7 پلاس پس از مدتی وقفه در تولید هایما S7 توربوشارژر به بازار عرضه شد تا کماکان مقام کشور ایران اتومبیل را در کورس رقابت حساس مدیران خودرو و کرمان موتور …

ایران تلنت منتشر کرد: میانگین پرداخت حقوق و دستمزد شرکت‌ها در تهران

در کاتالوگ رسمی منتشر شده بوسیله کشور ایران خودرو، هایما اس ۷ حداکثر سرعتی معادل ۱۶۵ کیلومتر بر ساعت دارد. اگر چه کشور‌ایران اتومبیل اشاره‌ای به شتاب صفر تا صد آن نکرده، اما در تست‌های متعدد انجام شده، همین عدد تقریباً برابر حساس ۱۳ ثانیه می‌باشد. همین خودرو اهمیت داشتن فروش اسباب یدکی هایما ابعادی برابر اصلی ۴۴۹۸ میلی متر طول، ۱۸۳۰ میلی متر عرض، ۱۷۳۰ میلی متر طول و ارتفاع دربین دو محوری برابر اهمیت ۲۶۱۹ میلی متر یک شاسی بلند سایز میانگین می باشد و وزن خالص آن فارغ از سرنشین، اهمیت مخزن سوخت مالامال و بدون تجهیزات اضافی، حدوداً ۱۵۴۵ کیلوگرم می‌باشد.

ارزش خرید ماشین هایما S5 توربو

ایران اتومبیل اسم اتومبیل قیمت بازار (تومان) ارزش سوله (تومان) … بورس فرآورده هفته پرکاری را پیش رو داراست و قرار میباشد طی سه روز آینده بیش از 2100 خودرو در بستر همین بازار عرضه شود. به گزارش پروسه بازار به نقل از ایسنا ، هفتم آذرماه 900 دستگاه هایما S7 و هایما S5 بوسیله گروه صنعتی ایران ماشین بر روی تابلوی معاملات می رود … پس از ۳۹ دقیقه رقابت بین ۲۶۹ توصیه به جهت خرید کردن ۵۰ دستگاه «هایما S۷ مشکی سفارشی» توسط کشور‌ایران خودرو در بورس کالا، عاقبت خریداران اصلی ۱۱.۰۵ درصد رقابت و میانگین قیمت ۸۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان چیره به خرید کردن شدند. ارزش هایما S7 سفارشی شاید در بازار حدود 1.020 میلیارد تومان خواهد بود. به طور کلی ماشین های چینی بازار مهربانی ندارند، مگر مدل‌های نادر و پرطرفداری که فروش مطلوب و خوبی داشته‌اند.
از سوی دیگر این گونه از اتومبیل ها، برخی از نقص‌ های مدل های قبلی را ندارند. شرکت خودروسازی هایما، که مقر اصلی‌اش در استان هاینان کشور چین واقع شده، در سال ۱۹۹۲ میلادی تأسیس شده است. همین کمپانی در آن سال، به تیتر یک پروژه همکاری مشترک یا جوینت ونچر بین شرکت ژاپنی مزدا و دولت محلی استان هاینان کار خود را آغاز کرد. در سال‌های نخستین فعالیت، کمپانی هایما انواع اتومبیل های ویژه بازار چین کمپانی مزدا را مونتاژ می‌کرد. همچنین کلیه قطعاتی که استعمال میکنیم، شامل گارانتی بوده و از همین حیث آیتم اطمینان میباشند. در صورتی که هر دسته مشکلی به جهت گیربکس هایما S7 یا هایما S5 شما به وجود آمد، کافیست اساسی ما تماس بگیرید تا پس از باز‌نگری های اولیه بوسیله متخصص تعمیرات، دوران دقیق جهت مراجعه حضوری به شما اعلام گردد. پس از رقابت و فروش هایما S ۷ مشکی سفارشی بر روی بها ۸۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ۲۰۰ دستگاه هایما S ۷ مشکی اهمیت ۷۷۱ استدعا در حوالی بها ۸۱۱ میلیون تومان مچ شد تا خریداران دارای ۹.۱۶ % رقابت بالاتر از نرخ شالوده اعلام شده یعنی ۷۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، صاحب و مالک همین اتومبیل شوند. شایان ذکر است که همین خودرو در بازار آزاد 990 میلیون تومان به فروش میرسد. ارزش تازه محصولات هایما اعلام شد – آذر ۱۴۰۱ایران ماشین ارزش تازه هایما S7 پلاس و هایما S5 پلاس را در دو جور بی آلایش و سفارشی ویژه آذرماه ۱۴۰۱ ابلاغ کرد. من بندرعباسم و حدودا یک سال و نیمه که هایما S5 دارم و 26 هزارتا کارکردشه. درود وعرض ادب.باتوجه به تجربه ای که دارم (خودم جک داشتم و پدر خانمم رافور) اتومبیل های چینی نهایتا تا یک عدد دو سال خوبند و بعد از آن از ان هزینه هایی بیشتر از ماشینهای کره ای وژاپنی به شخص تحمیل می کنند .مخصوصا در بخش اثاثیه اسباب یدکی هایما برقی و سسنسورها. در آخر همین وسیله به عامل طول عالی و موتور قابل انعطاف و ردوبدل دنده مطلوب وسیله جالب می تواند برای اشخاصی باشد که دنبال ماشین صفر و در این حد پول جهت خرید کردن میباشند و به دوستانی که پول توسان و سانتافه دارا‌هستند توصیه می شود همین ورقه را شکاف کرده و به صفحات خودرو مربوطه بروند.
در مجموع، می‌توان عاقبت گرفت که هایما S5 توربو، مطلوب استفاده‌ی یک خانواده‌ی کم‌جمعیت است و نمی‌تواند انتظارات یک رانندگی اسپرت را مهیا کند. کمبود سیستم دو دیفرانسیل، که در کلاس قیمتی همین خودرو طبیعی است؛ قابلیت به کارگیری از آن برای طبیعت‌گردی‌های مشقت بار را کم‌رنگ می‌کند، اگر چه که در سفرهای جاده‌ای، آرام و کم‌صدا خواهد بود. ممکن است حساس‌ترین نکته برای مشتری ایرانی یک خوردوی چینی، قیمت نهائی باشد که ولی اهمیت توجه به نامشخص بودن این مسئله مهم، نمی‌توان در امر بها هایما S5 توربو، با توجه به توانایی‌های آن؛ اظهار حیث کرد. حیاتی اعتنا به اینکه، خودروی هایما S5 توربو هنوز به جمهوری اسلامی ایران وارد نشده و در دسترسی نگارنده قرار نگرفته است، به نتیجه های آزمون و باز‌نگری همین خودرو در دیگر کشورها اکتفا می‌کنیم.

گذر «هایما S۷ پلاس» از مرز یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومانی + جدول قیمت

در سطر موازی حیاتی سپر خودرو به علاوه چراغ‌های LED، دو نورافکن هم به جهت روشنایی رسانی خوبتر قرار گرفته است. جلو پنجره اتومبیل هم حساس دیگر اجزای آن هماهنگی دارااست و از شلوغ کاری بی‌جا در طراحی آن دوری شده است؛ دو پره قادر جلو پنجره اهمیت در بر گرفتن نشانه هایما هویتی معلوم به همین خودرو داده است. تایرها هم به جهت مسافت‌های برون شهری و درون شهری مطلوب به لحاظ می‌آیند و در کاسه چراغ‌های جلو، دی لایت نیز قرار دارد.

هرمیداس اتابکی طراح پهناور صنعتی و خاطره مشاهده از جمهوری اسلامی ایران خودرو

البته این دسته نامگذاری، شاید آغاز سبک نو نامگذاری محصولات هایما باشد چرا که ون هایما 7X که سال 2020 معرفی شد یا این که کراس‌اور پلاگین هیبرید هایما 6P که در 2021 به بازار آمد، اساسی این فرمول جدید، نامگذاری شده‌اند. را اعلام کرد که قرار است مثل فیدلیتی و دیگنیتی در هفته اخیر مرداد ماه ۱۴۰۱ در بورس فرآورده به فروش برسد. مهمترین رقیبان هایما S۵ توربو در کشور‌ایران و در منزلت قیمتی، ام وی ام ایکس ۳۳ اسپرت اکسلنت، جک S۵، جک S۳ و چری تیگو ۵ است. ار همین نسخه نو اصلی توجه به سازش خوبتر گیربکس‌های AT کلیدی حالت اقلیمی و جغرافیایی کشور، گیربکس CVT به گیربکس AT۶ (اتوماتیک ۶ سرعته) تبدیل شده و تغییراتی در روکش صندلی‌ها و رودری ها به اجرا در آورده است. ، در جدول زیر بها روز جور های مختلف خودروی هایما را در بازار مشاهده می‌کنید.
به طور کلی هایما S7 در همین بخش هرچه در اقتدار داشته را به نمایش گذارده است و تلاش کرده تا بهترین میزان مرغوب بودن را ارائه دهد. فهم راحتی فضای سرنشینان عقبی با صندلی های بزرگی که به لطف از پس سه فرد بزرگسال بر می‌آید اساسی گشوده کردن درب های عقبی هایما S7 قابل تشخیص است. الان دو ماه می باشد كه اين ماشين را دارم و به طور باورنكردني اساسی كيفيت و جذاب هست. درصورتیکه دوام قطعات هم راضي كننده باشد(كه حالا براي نظر دادن زود هست) مي تواند گزینش فوق العاده اي باشد.