قتل رهبر سابق دانشجویی: پلیس UT امروز خواستار بازداشت گانگستر بودا شد

توسط: سرویس خبر اکسپرس | چندیگر |

11 نوامبر 2020 ، 5:09:11 صبح





تصمیم در مورد درخواست دولت برای انتقال پرونده احتمالاً در تاریخ 2 ژوئیهDilpreet Dahana ، یکی دیگر از اعضای اصلی گروه Bambiha ، با نام مستعار بابا ، در حال حاضر در بازداشت پلیس Chandigarh است. منابع گفتند که تحقیقات قتل به بازجویی مشترک از داهانا و بودا نیاز داشت.

پلیس CHANDIGARH در تلاش است تا حضانت گانگستر معروف Sukhpreet Singh Budha را در ارتباط با قتل رهبر دانشجویی سابق Gurlal Brar در روز چهارشنبه تهیه کند. بودا ، که گمان می رود رئیس گروه داویندر بامبیا باشد ، در زندان با امنیت بالا در سنگرور محبوس است. وی روز چهارشنبه با حکم تولید به دادگاه های منطقه در بخش 43 آورده خواهد شد.

یکی دیگر از اعضای اصلی گروه بامبیها ، Dilpreet Dahana یا همان بابا ، در حال حاضر در بازداشت پلیس Chandigarh است. منابع گفتند که تحقیقات قتل به بازجویی مشترک از داهانا و بودا نیاز داشت. دادگاه محلی روز دوشنبه حضانت Dahana را به مدت سه روز تمدید کرد.

تحقیقات پلیس نشان داد که برار به دستور گروه داویندر بابیها ، که توسط بودا و داهانا از پشت میله های زندان کنترل می شود ، به قتل رسیده است. بر این اساس ، هفته گذشته پلیس با حکم تولید ، حق حضانت گانگستر Dahana را بدست آورد.

یک افسر پلیس که در این امر محرمانه بود ، اظهار داشت که در هنگام بازجویی ، داهانا از نام دو تیرانداز ، که برار را قتل داده اند ، اظهار بی اطلاعی کرد.

برار در 10 اکتبر مورد اصابت گلوله قرار گرفت. وی در خارج از کلوپ شبانه پلیبوی در منطقه صنعتی فاز 1 به قتل رسید. تاکنون ، پلیس موفق به دستگیری دو نفر شده است که به مأموران تیراندازی کمک لجستیکی کرده بودند. بازجویی از دو متهم همچنین نشانگر درگیری داهانا و بودا بود. این دو گانگستر با بیش از 13 مورد قتل ، اقدام به قتل ، اخاذی و تحت مقررات قانون اسلحه روبرو هستند. پرونده ای در ایستگاه پلیس منطقه صنعتی ثبت شد.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار چندیگره ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© هند اکسپرس (P) با مسئولیت محدود