فیلم کارگردان پونا در مورد دو پسر و یک سگ قلب ها را به دست می آورد ، مورد تحسین قرار می گیرد – و منتظر می ماند تا بیماری همه گیر پایان یابد

نوشته شده توسط دیپانیتا نات | پونا |

5 نوامبر 2020 ، 7:04:49 صبح





Puglya ، فیلم Puglya ، بررسی فیلم Puglya ، جوایز فیلم برتر جهانی ، جوایز فیلم برتر جهانی California، news Pune، Indian Expressپاگلیا حول یک پاگ و دو پسر به نام های روشاب و داتا که حدود 10 سال سن دارند ، می چرخد.

یک سگ ، دو پسر و یک فیلمساز از پونا به نام وینود سام پیتر در 31 اکتبر افتخارات برتر جوایز جهانی فیلم برتر در کالیفرنیا را کسب کرد. پیتر جایزه بهترین کارگردانی را گرفت در حالی که پسران و سگ به عنوان قهرمانان فیلم قلب را به دست آوردند بهترین فیلم ، Puglya. اکنون ، این فیلم که مورد تحسین گسترده قرار گرفته است همان کاری را انجام می دهد که بسیاری از فعالیت های هنری مجبور به انجام آن شده اند – منتظر بمانید تا بیماری همه گیر کاهش یابد.

“این واقعا سخت است زیرا حتی در یک جشنواره فیلم ، مخاطب از دیدن فیلم محروم است. این هیئت داوران است که می بیند و جایزه می دهد. “، پیتر که قبل از انصراف از آن در آستانه سال نو ، 2015 ، به عنوان مدیر عملیات با یک شرکت فناوری اطلاعات در پونا کار می کرد ، به دنبال علاقه خود به فیلم سازی بود ، می گوید.

پاگلیا حول یک پاگ و دو پسر به نام های روشاب و داتا که حدود 10 سال سن دارند ، می چرخد. روشاب از یک خانواده مرفه است در حالی که داتا به حومه روستا تعلق دارد. او گفت: “این دو هرگز با همدیگر روبرو نشده اند اما هر دو به عنوان حیوان خانگی یک پاگ می خواهند. در حالی که روشاب پاگ را هدیه می گیرد ، داتا از آن محروم می شود. روشاب روزی حیوان خانگی خود را از دست داده و داتا آن را پیدا می کند. نحوه ارتباط سگ با زندگی هر دو آنها در فیلم به تصویر کشیده شده است. ”

این فیلم فقط به تازگی فیلمبرداری را به اتمام رسانده بود که همه گیر کشور را تحت محاصره شدید قرار داد. “من در حال حاضر در بمبئی زندگی می کنم. قرار بود برای کارهای پس از تولید به استودیوی پونا بروم اما Covid-19 ما را مجبور به تجدید نظر کرد. وقتی تیم کار خود را از خانه آغاز کرد ، ما یک فرآیند زمانبر را برای اتمام فیلم از طریق دستورالعمل ها و تماس های آنلاین آغاز کردیم. “

نتیجه نهایی به اندازه کافی خوب بود که در 19 جشنواره فیلم در ایتالیا ، هند ، آمریکا ، انگلستان و سوئد و غیره پذیرفته شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

داستان Puglya توسط دکتر سونیل خراده مستقر در چینچواد است که اکنون در ایالات متحده است. پیتر که چندین فیلم کوتاه ، موزیک ویدئو و یک فیلم بدون عنوان و منتشر نشده مالایایی را کارگردانی کرده است ، قبل از اینکه به فیلمی با موضوع غیرمعمول متعهد شود ، چندین ماه منتظر ماند.

وقتی سونیل در سال 2016 برای یک فیلم کوتاه به داستان پرداخت ، فکر کردم که این فیلم به عنوان یک ویژگی بیشتر مناسب است. من نسبت به سگها دوسویه دارم اما فهمیدم که در سراسر جهان مردم به سمت سگها و کودکان جلب می شوند. این فیلم دنیای آنها را تجسم می بخشد که با عاطفه و ارزش مشخص می شود. “می گوید پیتر که فیلمنامه را در مدت شش ماه نوشت.

اگرچه سینماها در بسیاری از مناطق هند بازگشایی شده اند ، اما صنعت فیلم با بزرگترین چالش خود روبرو است زیرا جمعیت از ترس آلودگی در این کشور دور هستند. برای فیلمسازانی مانند پیتر ، این وضعیت پیامدهای مالی زیادی دارد. او می گوید: “ما ضربه بزرگی را متحمل شده ایم اما Covid-19 سناریوی بی سابقه و مهمی را به ما ارائه داده است ، بنابراین تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که صبر کنیم.”

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار پونا ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© هند اکسپرس (P) با مسئولیت محدود