فوتبال در نقطه اوج خود قرار دارد: ریو فردیناند پس از پی اس جی ، بازیکنان باشاک شهیر از زمین دور می شوند

توسط: رویترز |

9 دسامبر 2020 ، 5:11:53 بعد از ظهر





ریو فردیناند به عنوان بازیکن شش عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده است. (فایل)

مدافع پیشین ریو فردیناند می گوید فوتبال در نقطه “اوج” قرار دارد و پس از بیرون آمدن بازیکنان استانبول Basaksehir و پاریس سن ژرمن در روز سه شنبه در میان اتهاماتی که یک مقام مسابقه از یک اصطلاح نژادپرستانه استفاده کرد ، باید موضع گیری کنند.

در حالی که سباستین کولتسکو ، مقام چهارم ، به اتخاذ یک اصطلاح نژادپرستانه نسبت به پیر مربی ، دستیار مربی باشاکشهیر ، متهم شد ، در دقیقه 13 مسابقه لیگ قهرمانان اروپا در پارک د پرنسس متوقف شد.

این حادثه چند روز پس از آن رخ داد که برخی از هواداران در مسابقه قهرمانی انگلیس در Millwall مقابل Derby County بازیکنان را که روز شنبه برای حمایت از جنبش ‘Black Lives Matter’ زانو زدند ، هو کردند.

فردیناند ، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس به BT Sport گفت: “ما در یک نقطه اوج آزار دهنده قرار داریم.” “ما امروز Millwall ، بازی PSG را داریم که همه در یک هفته است. در حال حاضر یک هفته نمی گذرد بدون حادثه ای که مربوط به مسابقه باشد.

“ما در حال حاضر در نقطه ای هستیم که باید کاری انجام شود ، همه وقت آن را می گوییم ، اما قدرت هایی که در این بازی هستند باید موضع بزرگی ایجاد کنند.”

یوفا اعلام کرد که “تحقیقات کاملی” در مورد این حادثه آغاز خواهد کرد و بقیه بازی چهارشنبه با تیم جدیدی از مسئولان مسابقه برگزار خواهد شد.

نیمار ، بازیکن ساز PSG ، تصویری از خود را در توییتر در کنار عنوان زیر منتشر کرد: “زندگی سیاه پوستان مهم است” در حالی که کیلیان امباپه ، هم تیمی خود ، حمایت خود را از وبو کامرونی ابراز داشت.

جان آلوسی ، مهاجم سابق استرالیا ، از این حادثه عصبانی شد اما اقدام بازیکنان را ستود.

“این بسیار قدرتمند است. امیدواریم که نقطه عطفی باشد. “آلوسی در مورد پوشش اپتوس اسپورت گفت.

“من با پیر وبو – یک پسر عالی – بازی کردم تا او را خیلی عصبانی کنم. درد می کند. “

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار ورزشی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.