فرماندار می گوید: بهترین حالت المپیک توکیو مکانهایی پر از تماشاگر است

توسط: رویترز |

24 نوامبر 2020 ، 4:52:28 بعد از ظهر





المپیک به تعویق افتاد ، المپیک کرونا ویروس ، المپیک کوید 19 ، المپیکی که گفت چه ، المپیک ، المپیک توکیو ، توکیو 2020 ، المپیک 2020 ، بازی های توکیو ، المپیک توکیو 2020 ، اخبار ورزشیبازی های توکیو قرار است از 23 جولای تا 8 آگوست برگزار شود. (پرونده)

یوریکو کویکه ، فرماندار توکیو روز سه شنبه گفت بهترین حالت برای بازی های المپیک 2020 که به سال آینده موکول می شود ، داشتن مکانهایی پر از تماشاگر است ، زیرا سازمان دهندگان با چگونگی برنامه ریزی برای بازی ها در میان همه گیر ویروس کرونا مبارزه می کنند.

با افزایش عفونت های COVID-19 در بسیاری از کشورهای جهان ، برگزارکنندگان بازی های المپیک هنوز تصمیم نگرفته اند که آیا سال آینده تماشاگران را به مکان ها راه دهند و اگر چنین است ، چه تعداد.

کوایکه ، در باشگاه خبرنگاران خارجی ژاپن ، گفت که برگزارکنندگان هنوز امیدوارند که با آغاز بازیهای المپیک در ماه جولای ، مکانهایی با تماشاگران پر شود.

کوئیکه گفت: “بهترین حالت … این خواهد بود که همه ورزشکاران از همه کشورها با خیال راحت و با خیال راحت به اینجا بیایند و المپیک همانند سال های گذشته با تماشاگران کامل نیز برگزار شود.”

برگزارکنندگان قبلاً گفته بودند که تا بهار درباره تعداد تماشاگران تصمیمی نمی گیرند.

اگرچه ژاپن تا حد زیادی از تعداد زیادی عفونت COVID-19 در کشورهای دیگر جلوگیری کرده است ، اما موارد روزانه در توکیو در هفته گذشته به بیش از 500 مورد رسید.

کویکه هشدار داد که توکیو شاهد افزایش عفونت در میان ساکنان مسن تر است ، از جمله مواردی که افراد هنگام غذا خوردن بیرون به ویروس مبتلا شده و آن را برای بستگان مسن به خانه آورده اند.

وی قرار است بعداً روز سه شنبه با یوشیهیده سوگا ، نخست وزیر ژاپن دیدار کند و در مورد یک کار تبلیغات داخلی برای معرفی سفرهای داخلی که اوایل سال جاری توسط دولت معرفی شده است ، تلاش کند تا اقتصاد محلی را تحت تأثیر عدم وجود تقریباً کامل گردشگری خارجی در میان همه گیر تحریک کند.

کوئیکه گفت: “روشن است که رفت و آمد افراد در افزایش موارد تأثیر دارد.” “لازم است که بررسی شود که چه نوع محدودیتی در حرکت مردم ممکن است لازم باشد.”

وزیر رسیدگی به پاسخ ویروس کرونا در دولت روز سه شنبه گفت ، دولت ژاپن در حال آماده سازی برای توقف کمپین سفر در اوزاکا و ساپورو در پی افزایش شدید موارد COVID-19 است.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار ورزشی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.