فال امروز 16 نوامبر 2020: شیر ، ترازو ، قوس و سایر علائم – پیش بینی طالع بینی را بررسی کنید

توسط: میز وب اکسپرس | دهلی نو |

به روز شده: 16 نوامبر 2020 ، 5:59:52 صبح





طالع بینی امروز ، فال روزانه ، فال 2020 امروز ، امروز rashifal ، فال ژانویه ، طالع بینی ، فال 2020 ، فال سال نو ، امروز فال ، طالع بینی ، طالع بینی ، فال روزانه باکره ، طالع بینی امروز ، فال امروز عقرب ، فال تاج ، طالع بینی جمین ، لئو فال ، سرطان فال ، کتاب فال ، دلو فال ، فال لئو ، فال لئو امروزفال امروز 16 نوامبر 2020: شیر ، ترازو ، قوس و سایر علائم – پیش بینی نجومی را بررسی کنید

ARIES (21 مارس – 20 آوریل)

برج حمل: این یکی از آن موارد ارزشمندی است که می توانید وعده ، ضمانت و پیشنهاد کمک مالی بگیرید. اگر حدس و گمان بازی شما باشد ، به محض اینکه واقعیت ها را کشف کنید ، در فرم عالی خواهید بود. یک قمار احساسی نیز ممکن است نتیجه دهد – اما فقط در صورت محاسبه شانس!

برج ثور (21 آوریل – 21 مه)

برج ثور: همکاری درخشان امروز عطارد و ونوس نشانه ای عالی از موفقیت مالی و در واقع تصمیمات صحیح در هر زمینه است. اگر هزینه های کلان داخلی در جریان باشد ، خصوصاً مورد پسند شما قرار می گیرد. اگر در بازار مسکن هستید ، در قلب خود امید داشته باشید.

جوزا (22 مه – 21 ژوئن)

جوزا: اولین قدم شما در مسیر درست ، طرح مسائل ناجور با عزیزان است. اگر می خواهید خواسته های خود را اعلام کنید ، یا به دیگران احساس خود را در مورد آنها بگویید ، هیچ زمانی به اندازه زمان حال وجود ندارد. هر چند وقت یک بار ، می توانید تا ارتفاعات شاعرانه صعود کنید. کلمات مناسب را پیدا کنید – و آن را انجام دهید!

سرطان (22 ژوئن – 23 ژوئیه)

سرطان: چه چیز دیگری می توان گفت به جز اینکه شما یک نابغه مالی هستید؟ قبل از اینکه وحشی شوید ، این وضعیت شگفت انگیز امور فقط برای مدت کوتاهی برقرار است ، بنابراین تمام تلاش خود را انجام دهید تا هر معامله ای را که امروز می توانید انتخاب کنید. اما این می تواند دستاوردهای احساسی باشد که شما به آن نگاه می کنید ، نه مالی.

LEO (24 جولای – 23 آگوست)

لئو: به نظر می رسد کار تیمی بسیار مهم است ، اما آیا همیشه اینطور نیست؟ اما این بار من در مورد همکاری واقعی صحبت می کنم ، که در آن شما واقعاً بنشینید و بفهمید دیگران چه می خواهند ، و سپس تمام تلاش خود را برای جا افتادن انجام دهید! نقش شما می تواند باز کردن چشمان دوستان خفه کننده شما نسبت به گزینه های جدید باشد.

VIRGO (24 اوت – 23 سپتامبر)

مریم مقدس: زندگی فانتزی مخفی شما هرچه بیشتر قوت می گیرد ، که احتمالاً چیز خوبی است. می بینید که تصورات عجیب امروز به واقعیت فردا تبدیل می شوند ، پس رویای خود را ببینید. همچنین ، هر مسئولیتی را در کار بسیار تمایل پذیر بپذیرید. اکنون ممکن است سنگین به نظر برسد ، اما می تواند نعمت های پنهانی به همراه داشته باشد.

LIBRA (24 سپتامبر – 23 اکتبر)

Libra: اکنون شما باید بتوانید از معاشرت افرادی که روزگاری بسیار دور از دسترس یا غیرقابل دسترسی بودند لذت ببرید. همچنین ، هنگام بررسی روابط خانوادگی ، به نظر می رسد پیوندهای از راه دور از مهمترین آنها هستند. در واقع ، این می تواند زمانی برای ساختن پل ها باشد.

عقرب (24 اکتبر – 22 نوامبر)

عقرب: آخرین عبارات جزئی در محل کار ، یا در برخی مناطق عمومی منتظر است ، اما نه فقط هنوز. من این را اکنون به شما می گویم تا بتوانید به موقعیت خود ادامه دهید و در مورد افراد خاصی اقدامات احتیاطی اولیه را انجام دهید. اگر از مشکلی جلوگیری کنید ، اعتبار شما از بین خواهد رفت.

SAGITTARIUS (23 نوامبر – 22 دسامبر)

قوس: چیزی که در اواخر هفته گذشته اتفاق افتاده بود باید کاملاً آشکار می کرد که شخصی وقت شما را تلف کرده است. آنها را سرزنش نکنید که تقصیر در جای دیگری است. منظور من از این واقعاً این است که افرادی که این مسئله را اشتباه می کنند ممکن است با تغییر شرایط گیر افتاده باشند.

CAPRICORN (23 دسامبر – 20 ژانویه)

برج جدی: خورشید یک نوع ستاره خنثی است ، به طور نمادین صحبت می کند ، اما اکنون یک جنبه مفید برای اورانوس ، یک سیاره دشوار ساخته است. نتیجه گریزناپذیر این است که اکنون می توانید یک مسئله را به یک مزیت بزرگ تبدیل کنید. اما آیا غلظت لازم را دارید؟ امیدوارم!

دلو (21 ژانویه – 19 فوریه)

دلو: وقت خرید شکلات ، ارسال گل و نوشتن نامه های عاشقانه است. به عبارت دیگر ، لحظه اعلام کاملاً سنتی احساسات شما فرا رسیده است. در هنگام معامله با پول ، بیشتر به خرج دادن توجه کنید. نگران نباشید – شما باید آن را پس بگیرید ، احتمالاً در نوع آن.

ماهی (20 فوریه – 20 مارس)

ماهی ها: هیچ چیز تا پایان ماه نهایی نمی شود ، اما دلیلی ندارد که تأخیر مشکل ساز شود. در واقع ، این می تواند به نفع شما باشد که مسئولیت ها و کارهای خاصی را قبل از بازگشت به صحنه مبارزه و انجام اهداف خود از کار دور کنید.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار فال ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.