طالع بینی امروز 26 نوامبر 2020: عقرب ، ترازو ، دوشیزه و سایر علائم – پیش بینی طالع بینی را بررسی کنید

توسط: میز وب اکسپرس | دهلی نو |

26 نوامبر 2020 ، ساعت 12:30:10 صبح





طالع بینی امروز 26 نوامبر 2020: عقرب ، ترازو ، دوشیزه و سایر علائم – پیش بینی طالع بینی را بررسی کنید.

روز امروز: آخرین خبر از منظومه شمسی این است که ما هنوز به دنبال آب عطارد هستیم. با این حال فکرهای اقامت در آنجا را برای تمیز کردن سبزیجات خود تحمل نکنید. به محض طلوع خورشید ، گرما کافی است تا وسایل باغبانی شما ذوب شود. در واقع ، همه ما سرخ می کنیم!

ARIES (21 مارس – 20 آوریل)

حرکت زیبا سیارات از طریق نمودار شما در حال حاضر شما را ترغیب می کند تا به فکر روش هایی برای بالا بردن کیفیت زندگی خود باشید. برای برخی از شما پاسخ در سفر از راه دور است ، برای برخی دیگر این است که باید تخیل خود را گسترش دهید ، شاید برای شروع یک سفر خلاقانه.

برج ثور (21 آوریل – 21 مه)

ستاره های تجارت شما قوی هستند و به نظر می رسد سازنده ترند. چه در سطح مالی و چه در سطح شخصی ، واضح است که انتخاب هایی که اکنون انجام می دهید ، از ارزش پایداری برخوردار خواهند بود ، شاید بیش از آنکه گمان کنید. تنها مشکل این است که ممکن است مدتی طول بکشد تا این را ببینید.

جوزا (22 مه – 21 ژوئن)

کار گروهی و مشارکت هنوز دستور روز است و حتی اگر به فکر شکستن یک توافق هستید ، باید با توافق شرکا باشد. به علاوه ، در محل کار ، احساسات شخصی شما خواهد بود که اهمیت دارد. اما واقعیت ها را فراموش نکنید.

سرطان (22 ژوئن – 23 ژوئیه)

سطح انرژی شما از یک لرزش جزئی عبور می کند. یا پس از استراحت به کار خود برمی گردید ، یا حداقل پس از حواس پرتی های اخیر با اشتیاق دوباره به وظایف خود بازمی گردید. اگر روی مناطقی تمرکز کنید که خصوصیات ظریف شما را درگیر می کنند ، این روند بهبود می یابد.

LEO (24 جولای – 23 آگوست)

شما به زودی باید فرصت مناسبی برای سنجش داشته باشید ، و بررسی کنید که دقیقاً چگونه می توانید خود را از محدودیت های خاص رها کنید. مهمتر از همه ، شما باید بر روی مناطقی از زندگی خود تمرکز کنید که به شما امکان می دهد از ویژگی های نمایشی و نمایشی خود لذت ببرید.

VIRGO (24 اوت – 23 سپتامبر)

پول اغلب کمبود داشته است ، اما چرخه طولانی مدت جدید شما نشان می دهد که احتمالاً رونق شما افزایش می یابد. اولین نشانه باید تغییر در نگرش باشد. احساس موفقیت شما از تغییر واقعی شرایط مقدم خواهد بود.

LIBRA (24 سپتامبر – 23 اکتبر)

ستارگان امروزی عموماً پر جنب و جوش هستند و شما تعدادی انتخاب پیش روی خود خواهید داشت. کل این س questionال برمی گردد که آیا شما آماده اید که مسائل قلبی را بر همه چیز دیگر قرار دهید؟ اگر شما هستید ، پس ممکن است مجبور شوید در جایی دیگر فداکاری کنید.

عقرب (24 اکتبر – 22 نوامبر)

ممکن است امروز بیش از حد متوسط ​​در معرض تغییرات خلقی باشید. خوب است که این را از قبل بدانید ، زیرا در این صورت با دانستن اینکه اوقات بهتری در راه است ، در هر نقطه پائینی پایدار خواهید ماند. اگر یک چیز ثابت باشد ، تغییر است!

SAGITTARIUS (23 نوامبر – 22 دسامبر)

مریخ و پلوتو در مکان های حساس نمودار شما کاملاً تراز هستند. خوب است که کنار هم بنشینید و آینده خود را در نظر بگیرید ، حداقل برای سال آینده برنامه ریزی کنید. در ضمن ، برای جلوگیری از برخورد عاطفی آینده باید سریع کار کنید.

CAPRICORN (23 دسامبر – 20 ژانویه)

اختیار قسمت بهتری از ارزش است. ممکن است برای کارهای منزوی ، کمی وقت صرف کنید ، برای چیزهایی که گاهی اوقات نادیده گرفته می شوند زیرا آنها شما را راضی می کنند اما شریک زندگی شما نیستند. در صورت تمایل ممکن است هزینه های خانواده را تا هفته آینده ترک کنید.

دلو (21 ژانویه – 19 فوریه)

به نظر می رسد امور عمومی و حرفه ای از امور شخصی کاملاً مهم تر هستند. این بدان معنا نیست که شما به یک فرد معتاد تبدیل می شوید ، زیرا مسئولیت های اجتماعی و اجتماعی نیز باید بیشتر وقت شما را بگیرد. کسی سزاوار توجه شماست – پس خودداری نکنید.

ماهی (20 فوریه – 20 مارس)

شما ممکن است نگاهی طولانی و جستجوگرانه به شرایط تأثیرگذار بر عشق و کار داشته باشید که طی ماه های اخیر ایجاد شده است. تصمیمات عاشقانه ای که اکنون می گیرید تقریباً در مدت سه ماه ثمر خواهد داد. اگر از خود می پرسید که آیا باید با کسی در ارتباط باشید ، سعی کنید ابتدا کلمات مناسب را پیدا کنید.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار فال ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd