شانایا کاپور در این گروه آرپیتا مهتا به نظر زیبا می رسد

توسط: میز زندگی | دهلی نو |

9 دسامبر 2020 3:50:38 بعد از ظهر





نظر شما در مورد نگاه او چیست؟ (منبع: تانیا غاوری / اینستاگرام | طراحی شده توسط گارگی سینگ)

در صورتی که (پرخوری) تماشا کرده باشید زندگی افسانه همسران بالیوود در Netflix ، شما اکنون سانجی کاپور و دختر سانپی کاپور را می شناسید. اگرچه این نمایش مستقیماً مربوط به او نیست ، اما با حضور در لو بال در پاریس شروع می شود. و اخیراً ، شانایا ، که به آرزوها برای بازیگر شدن اعتراف کرده است ، در یک گروه آرپیتا مهتا با الهام از فولکلور دیده شد.

در قسمت رویه سفید و سفید چاپ های کوچکی دیده می شود و ما جزئیات گردن بند را کاملاً دوست داریم. این با یک جفت شلوار گشاد و ته گشاد همراه شد. مدل شده توسط تانیا غاوری، این آرایش با آرایش شبنم و مدل موی شما به روشی نامرتب کامل شد.

شانایا که از ظاهر لو بال خود صحبت می کرد ، در سال گذشته در یک لباس قرمز قرمز مچاله شده از Lecoanet Hemant به نظر می رسید که طعنه دار است. او همچنین دلیل انتخاب رنگ قرمز را نیز به اشتراک گذاشته بود.

“شانایا که فراتر از سالهای زندگی خود طعم و مزه ای تصفیه شده داشت ، خود را با رنگ قرمز مایل به قرمز متصور شد. آنچه بعد از آن برگزار شد ، جشن خالصی از کدهای مد بود – یک بازی مجسمه ای از نخ های ابریشمی پیچ خورده و تکنیک های گلدوزی صنعتگر ، لذت جوانی یک بزرگ اولین بار ، “در پست خوانده شده است.

نظر شما در مورد ظاهر او چیست؟

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار سبک زندگی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd