سوگند بایدن: طراحان مراسم تحلیف در مورد مهمانی در سن ویروس تجدید نظر می کنند

توسط: AP | واشنگتن |

به روز شده: 6 دسامبر 2020 ، ساعت 9:59:30 بعد از ظهر





سوگند بایدن: طراحان مراسم تحلیف در مورد مهمانی در سن ویروس تجدید نظر می کننددر این عکس ، آماده سازی افتتاحیه در جبهه غربی Capitol Hill در واشنگتن با نگاه به مرکز خرید ملی و بنای یادبود واشنگتن ادامه دارد. مسئولان مراقبت های بهداشتی ماه ها است که به مردم هشدار می دهند که از مهمانی ها پرهیز کنند. اما چه اتفاقی می افتد که یکی از بزرگترین جشنهای آمریکا – سوگند به رئیس جمهور جدید باشد؟ (عکس AP)

راهنمایی های بهداشت عمومی برای جلوگیری از مهمانی های بزرگ در عصر ویروس کرونا در شرف برخورد با آنچه که به طور معمول یکی از بزرگترین جشن های آمریکا است: سوگند دادن به رئیس جمهور جدید.

در حالی که هنوز بسیاری از جزئیات در دست بررسی است ، این ژانویه. مطمئناً 20 نسبت به روزهای تحلیف قبلی ملایم تر است.

رژه عظیم در خیابان پنسیلوانیا؟ محتمل نیست

همچنین بخوانید | برای هند ، برنامه آب و هوایی بایدن یک فرصت است

توپ های فانتزی؟ آنها ممکن است به وقایع مجازی تبدیل شوند.

ناهار سنتی که قانون گذاران بهترین آرزوها را برای رئیس جمهور جدید دارند؟ ممکن است امسال شامل غذا نباشد.

سوگند خوردن خودش چطور؟ سکوی افتتاحیه در جبهه غرب کاپیتول مانند همیشه در حال افزایش است ، اما احتمالاً آنقدر شلوغ نخواهد بود.

https://www.youtube.com/watch؟v=Y8Bai_lYUmY

جو بایدن رئیس جمهور منتخب روز جمعه با اشاره به رویدادی کاملاً مجازی که نامزدی وی را در تابستان گذشته رقم زد ، گفت: “من فکر می کنم شما” قرار است چیزی را ببینید که نزدیک به آنچه کنوانسیون بود از یک مراسم تحلیف معمول “. “اول و مهمترین هدف من این است که آمریکا را ایمن نگه دارم اما همچنان به مردم اجازه می دهم جشن بگیرند – جشن بگیرند و یکدیگر را جشن بگیرند.”

دموکرات ها برای کنفرانس خود ، یک برنامه تلویزیونی ساخته شده از فیلم های خانگی ، سخنرانی ها از کلاس ها و اتاق های نشیمن و موسیقی پخش شده از دور ، که توسط مجریان مشهور روایت می شود ، تهیه کردند.

سوگند بایدن به خودی خود مجازی نخواهد بود. اما مهمانان باید آماده باشند که از نظر اجتماعی فاصله بگیرند و از ماسک استفاده کنند. پیج والتز ، سخنگوی کمیته مشترک کنگره که مسئول نظارت بر این رویداد است ، گفت: قانون گذاران همچنین در حال بررسی نیاز به آزمایش COVID-19 برای هر کسی در سکوهای نزدیک به رئیس جمهور منتخب هستند.

بستر VIP می تواند 1600 نفر را در خود جای دهد. قانون گذاران همچنین بلیط را برای موقعیت های اطراف توزیع می کنند. در حالی که هیچ تصمیم سختی گرفته نشده است ، کمیته به دنبال کاهش اعداد در هر دو حساب است.

بایدن گفت: “حدس می زنم هنوز مراسم سکو برگزار شود.” اما من دقیقاً نمی دانم که همه چیز در حال نتیجه گیری است. نکته اصلی حفظ امنیت مردم است. من نمی توانم نسخه فوق العاده ای از اعلامیه رئیس جمهور در باغ گل رز انجام دهم. “

این اشاره آشکاری به معرفی رئیس جمهور دونالد ترامپ از باغ گل رز ، نامزد پیشنهادی دیوان عالی کشور ، ایمی کونی بارت بود ، جایی که صدها نفر دور هم جمع شدند ، بسیاری بدون ماسک. معلوم شد که یک شیوع گسترده ویروس است.

رویکرد “ایمن” بایدن در برابر ویروس کرونا در طی مبارزات انتخاباتی خود نشان دهنده آنچه انتظار می رود از نظر اصلاحات آغازین باشد.

وی روز جمعه گفت که “رژه افتتاحیه عظیم در خیابان پنسیلوانیا” بعید است ، اگرچه یک غرفه بزرگ بررسی در مقابل کاخ سفید در حال ساخت است.

در مورد اینکه آیا توپهای رسمی افتتاحیه باید جلو بروند ، تصمیمی گرفته نشده است. برخی از گروههای طرفداری از قبل با مجالس خود مجازی می شوند ، از جمله کمپین حقوق بشر ، یک سازمان حقوق همجنسگرایان.

لوکاس آکوستا ، سخنگوی سازمان گروه

م componentلفه مشاهیر جشن امسال هنوز مشخص نشده است ، اما یکی از منابع نزدیک به مراسم تحلیف پیشنهاد کرد که به دنبال نکاتی در لیست افراد مشهوری باشید که برای بایدن فعالیت کردند ، از جمله لیدی گاگا ، جان لجند و جون بن جووی.

کار برای ساخت سکوی آغازین در کاپیتول و غرفه بررسی کاخ سفید قبل از نوامبر آغاز شد. 3 انتخابات ، به عنوان سنتی است. امسال جدید: برنامه ریزان کنگره از نمایندگان مجلس دعوت کرده اند که پیام های ویدیویی را برای رئیس جمهور منتخب و معاون رئیس جمهور منتخب ضبط کنند که قبل از تحلیف در جمبوترون ها قابل پخش باشد.

پس از مراسم ، رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور به طور سنتی در ضیافت ناهار در سالن ملی تندیس حضور داشتند که شامل سخنرانی ها ، هدایا و نان های نان تست است. این رویداد در سال 1953 آغاز شد ، زمانی که رئیس جمهور دویت آیزنهاور ، همسرش ، مامی و 50 مهمان با خوردن مرغ خامه ای ، ژامبون پخته شده و پفک سیب زمینی در اتاق سنای قدیم شام خوردند.

قالب و سالن امسال در هوا است. یکی از دستیاران کنگره که با برنامه ریزی آشنا است گفت که احتمال دارد مواد غذایی کاملاً خارج شود. در عوض ، این رویداد حول سخنرانی هایی بود که قانون گذاران برای دولت جدید آرزو دارند.

سن روی بلانت ، R-Mo ، که رئیس کمیته آغاز به کار کنگره است ، مواظب بوده که ادعاهای بی اساس ترامپ مبنی بر پیروزی در انتخابات را رد نکند. اما والتز گفت كه كاركنان كميته افتتاحيه كنگره آمادگي كار با كميته تحليل رياست جمهوري بايدن را دارند.

آن کمیته بر رویدادهای ابتدایی برگزار شده به دور از پایتخت ، از جمله رژه و توپ ها نظارت می کند. تونی آلن ، رئیس دانشگاه ایالتی دلاور ، به عنوان مدیر عامل شرکت فعالیت می کند.

آلن گفت: “مراسم تحلیف امسال در میان بیماری همه گیر متفاوت به نظر می رسد ، اما ما سنت های تحلیف آمریکایی را ارج می نهیم و آمریکایی ها را در سراسر کشور درگیر می کنیم و همه را سالم و ایمن نگه می داریم.”

برنامه های اعتراض نیز در جریان است.

چند گروه درخواست مجوز اعتراض را به خدمات پارک ملی ارسال کرده اند. ائتلاف پاسخ ، متشکل از سازمان های ضد جنگ و حقوق مدنی ، تظاهراتی را طلب می کند که خواستار “اقدام فوری برای نجات محیط زیست ، پایان جنگ و اولویت بندی پول برای تأمین نیازهای مردم” است. (AP)

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار جهان ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.