سوریا از تاریکی به سمت نور حرکت می کند: چگونه پیام Tendulkar به نقل از Achrekar دیدگاه Yadav را تغییر داد

نوشته شده توسط Devendra Pandey | بمبئی |

به روز شده: 21 نوامبر 2020 ، ساعت 8:45:57 صبح





iplSuryakumar Yadav پس از زدن پیروزی در برابر RCB (توییتر / RaviShastri) واکنش نشان می دهد

چند روز پس از نادیده گرفته شدن تور برای استرالیا ، پیامی روی تلفن سوریاکومار یداو زد: “اگر در بازی صادق و صادق باشید ، بازی به دنبال شما خواهد بود.” پیام از ساچین تندولکار بود. و توصیه ای فرسوده از مربی خود ، راماکانت آچرکار افسانه ای فقید.

او همچنان با هیجان در لحن او صدا می کند ، بقیه پیام Tendulkar را بازگو می کند: “این ممکن است مانع نهایی شما باشد. رویای شما برای بازی در هند نزدیک است. تمرکز خود را حفظ کنید و خود را تسلیم کریکت کنید. من می دانم که شما از کسانی نیستید که دلسرد شوند و آن را کنار بگذارند. ادامه دهید و دلایل بیشتری برای جشن گرفتن به ما بدهید. “

یاداو ، با وجود پرتاب زیاد دویدن در مسابقات کریکت داخلی و IPL ، از زخم های بازمانده از این بار نیز احساس خستگی کرد. ناامیدی از بین رفت و خوش بینی شروع شد. او می توانست فراتر از رد فوری ببیند. “او (Tendulkar) در یک پیام تنها به من فهماند که باید اینگونه باشد. من با کریکت منصف بوده ام ، کریکت روزی با من منصفانه خواهد بود. مردی که به مدت 24 سال به دلیل کریکت خود به جهانیان دلیل برگزاری جشن را داد و چندین فراز و نشیب را در کار خود تحمل کرده است ، این پیام دوست داشتنی را برای من ارسال کرده است. فکر نمی کنم لازم باشد چیزی بیشتر از این بگویم. “او می گوید ، هنوز هم هیجان هیجان او همچنان ادامه دارد.

روزهایی که پیش از آن مقدمه بود ، هرچند سخت بود. قبل از روز انتخاب ، دوستان و هم تیمی ها به او گفتند ، “deemag pe mat rakhna”. وقتی زمان فرا برسد همه چیز در جای خود قرار خواهد گرفت. اما او بعد از همه انسان بود. “این یک گرایش انسانی است که همه چیز در ذهن من ادامه خواهد یافت. افکار همچنان مرتکب خطا می شوند و به من یادآوری می کنند که انتخاب تیم در گوشه گوشه است ، من باید کار خوبی انجام دهم. ” سپس ، همانطور که ثروت شرور داشت ، او نتوانست در مسابقه روز قبل از انتخاب خفاش کند. در گردش قبلی ، او یک اردک درست کرده بود. به آن ، من فکر کردم ke arre yeh kya hogaya؟ نمره laga nahi. روز انتخاب ، من وانمود کردم که آرام هستم. ” زیر ورق تظاهر ، یک ذهن عصبی را در کمین خود دارد. عصر روز بعد ، بدترین ترس او تأیید شد. او دوباره نادیده گرفته شد. او جوانه زد: “تا کی این بار را به دوش می کشم؟” Mahela Jayawardene و مربی Mahela Jayawardene و Zaheer Khan س askedال کردند که آیا او ناامید شده است؟ یداو جوابی نداشت. یک نگاه خیره شکست خورده بیش از کلمات صحبت می کند. “من برای دو روز آینده به تمرین نرفتم. من کاملاً ساکت بودم. ” تیم به او استراحت داد تا خودش بجنگد و همه شیاطین را شکست دهد.

ساچین تندولکار و استاد راهنمای او راماکانت آچرکار در محل زندگی وی. (عکس اکسپرس از پراکاش پارسکار)

در آن زمان به نظر می رسید تمام زحماتی که او کشیده است در حین قفل کردن به هدر رفته است. در این چهار ماه عدم اطمینان ، او یک رژیم تناسب اندام شدید را انجام داد ، 14 کیلوگرم از بدن خود ریخت و تکه های عضله لاغر اضافه کرد. او برنج ، چت ، چیزهای سرخ شده را رها کرد و شام خود را فقط به سوپ و سالاد تقلیل داد. تناسب اندام به مقابله با شدت یک بازی T20 کمک کرد. “دو فصل گذشته ، بعد از 30 توپ بازی خسته می شدم. من می خواستم حداقل 40-50 توپ بازی کنم قبل از اینکه خسته شوم ، “اعتراف می کند.

لاغر و سبک تر ، او یک باتمن متفاوت بود. یاداوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووشتار ، در حالی که در گذشته ، بخش عمده ای از دویدن وی مقابل ویکت یا از طریق میدوبایت می آمد ، این اصطلاح وی چنان دامنه را گسترش داد که از نظر خودش آقای 360 بود. کریک

هیچ چیز بیشتر از بازی جفرا آرچر که با حرکت معکوس حرکت می کند ، نشان دهنده ضرب و شتم دقیق او نیست. توپ قبل از اینکه مسلماً ظالمانه ترین ضربه این نسخه IPL بود ، توسط آرچر بر روی کلاه ایمنی خود ضربه زد. دو تحویل به اندازه جرات یداو ، فولاد داخلی را به دست می آورند. یک خفاش که بیشتر رانندگی کرده و می کشد ، او یاد گرفته است که سرعت بولرها را نیز کنترل کند. کاگیسو رابادا سریع دیگر نیز در مورد مهارت های یداو شهادت می دهد. در آخرین بازی گروهی آنها ، او چهار نفر را از کنار مرد سوم عبور داد ، سپس بعد از آنکه او را به سمت عقب از چهارگوش برگرداند ، یک توپ شش را بعداً بدل کرد. این همه دست سریع و نوسان سریعتر بود. و فقط برای اثبات توانایی خود در برابر اسپینرها ، او یوزوندرا چاهال را برای یک بازی شش تایی طولانی مدت راه اندازی کرد و چیزی جز تمدید پیگیری هایش نبود. بدون حاشیه ، بدون سر و صدا. برخی از هم تیمی های وی در بمبئی (تیم داخلی) وی را بهترین بازیکن بولینگ چرخشی در مسابقات داخلی می دانند.

چرخ واگن وی به هیچ ترجیحی خیانت نکرد – او در اطراف ویکت گلزنی کرد. برای زنده ماندن در لیگ ، او باید در اطراف ویکت مهارت داشته باشد تا بولرها نتوانند به راحتی او را اندازه کنند. یا همانطور که می گوید: “من نمی خواستم آنها وارد منطقه ای شوند که بتوانند من را مسدود کنند.” رویکرد جدید و تازه او را در دستیابی به مهمترین اهداف پیش فصل خود ، یعنی به دست آوردن ضربه های تأثیرگذار ، کسانی که در بحران و آنهایی که ارزش یادآوری دارند ، کمک کرد. مورد دیگر به دست آوردن حدود 550-570 دویدن بود. او 480 را مدیریت کرد ، اما با ضربه های تأثیرگذار جبران کرد. هر سال ، من خوب کار کردم. اما هیچ تأثیری (ضربه) نداشت. Aisa koi knock nahi tha ke sab uske bare baatein kare (چیزی نبود که مردم درباره آن صحبت کنند). امسال ضربات ناچیزی داشتم که بازی را برای تیم به دست آوردم. ” مثل 79 شکست در برابر 43 توپ در برابر Royal Challengers Bangalore ، یا 51 در Qualifier 1 برابر دهلی پایتخت. او خاطره ای از مسابقه بنگلور ، که در آن بمبئی در یک مرحله 72 برای 3 نفر بود و 165 را تعقیب می کرد ، یادآوری می کند: “من نمی توانستم مرحله بهتری بخواهم تا بتوانم آنچه را که دارم نشان دهم. RCB یکی از بهترین تیم های مسابقات است. من می خواستم بازی را تمام کنم. ” و تمام کرد.

نقش های مختلف

او نقش های مختلفی را نیز دنبال می کرد – گاهی اوقات او تثبیت کننده نوسانات بود ، که بقیه در اطراف او شکوفا می شدند. در بعضی مواقع ، او تمام کننده کار بود ، و اغلب اوقات ویرانگر مرتبه متوسط ​​بود. این سکته مغزی مثل همیشه بی عیب و نقص بود ، اکنون او آن را با استیل و مزاج سرد یخی جعل کرده است.

پیشرفت قابل توجه دیگر در ضرب و شتم او میزان اعتصاب او (145) ، بهترین IPL و فوق العاده برای کسی است که معمولاً در گره های متوسط ​​بازی می کند ، جایی که نه محدودیت های مربوط به قدرت بازی و نه آزادی مرگ بیش از حد وجود دارد. بنابراین یک جعبه را پس از جعبه دیگر علامت گذاری می کند ، او نزدیکتر از این است که دیگر نادیده گرفته نشود. او می توانست صبر کند ، امتیازات خود را بدوزد و مدام در دروازه انتخاب کنندگان را بکشد. او می گوید: “من می دانم که به زودی درها به روی من باز می شود.” و اکنون در تاریک ترین ساعت ها ، او پیام آکرکار را دارد که می تواند زندگی و حرفه خود را روشن کند. “اگر در بازی صادق و صادق باشید ، بازی از شما مراقبت خواهد کرد.”

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار ورزشی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© هند اکسپرس (P) با مسئولیت محدود