سلامتی راهول روی در حال بهبود است: Nivedita Basu تولید کننده LAC

نوشته شده توسط پریانکا شارما | بمبئی |

به روز شده: 30 نوامبر 2020 ، 1:07:29 بعد از ظهر





رهول روی سکته مغزی در بیمارستان nivedita basu بستری شددر حین تیراندازی برای تولید Lived – Live the Battle ، Rahul Roy دچار سکته مغزی شد. (عکس: رهول روی / صفحه اینستاگرام و روابط عمومی)

سلامتی بازیگر رحول روی پس از آن رو به بهبود است او دچار سکته مغزی شد Nivedita Basu ، تهیه کننده آن ، در طول فیلمبرداری فیلم آینده بالیوود LAC – Live the Battle ، می گوید.

رومرر سن برادر همسر راهول روز یکشنبه به indianexpress.com تأیید کرد که این بازیگر هفته گذشته در حین فیلمبرداری فیلم در کارگیل دچار سکته مغزی شده بود. وی هم اکنون در بیمارستان نانواتی بمبئی تحت معالجه است. سکته مغزی منجر به وضعیتی به نام آفازی شده است که در آن راهول قادر به تشکیل جملات مناسب نیست.

Nivedita Basu ، كه در حال تهیه كنندگی فیلم با Chitra Vakil Sharma است ، در مورد راهول روی صحبت كرد و گفت: “كارگیل دارای شرایط آب و هوایی شدیدی بود و تا 13- درجه سانتیگراد بالا رفته بود ، بنابراین فقط وقت كسی بود كه كسی بخواهد تسلیم سرما شده اند ، و من فکر می کنم این دقیقاً همان اتفاقی است که در مورد رهول افتاد. او یک روز شلیک مانده بود ، اما وقتی از وضعیت او مطلع شدیم ، به نیتین (کومار گوپتا ، کارگردان) گفتیم که باید او را بیرون کنیم. “

وی خاطرنشان كرد برخلاف شایعات مبنی بر اینکه تولیدكنندگان در مورد وضعیت راهول زحمت نكشیده اند ، آنها هزینه درمان وی را متحمل می شوند.

نیتین ترتیب داد تا وی از کارگیل به سریناگر منتقل شود و سپس به بمبئی برگردد. هزینه های مربوط به عهده تولید است. او بلافاصله توسط ما به بیمارستان منتقل شد و سریعاً مورد توجه قرار گرفتیم. ”

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار سرگرمی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd