سال بازبینی فیس بوک در سال 2020: برترین لحظات فرهنگی امسال

توسط: Tech Desk | دهلی نو |

8 دسامبر 2020 ساعت 9:53:10 بعد از ظهر





فیس بوک سال بررسی 2020 ، فیس بوک ، برترین لحظات فرهنگی فیس بوک در این سال ، بیداری اجتماعی فیس بوک ، فیس بوک کوید -19 ، برترین لحظات فرهنگ پاپ فیس بوک ، ایمان و اجتماع فیس بوک ، دلایل محیطی فیس بوک ، آیکون های فیس بوک ، سیاست های جهانی فیس بوکلحظات برتر در شش مضمون قرار گرفتند تا زمینه ای را برای نحوه اشتراک افراد در سال 2020 و احساس ارتباط با آنها فراهم کنند. (تصویر: رویترز)

با نزدیک شدن به پایان سال 2020 و آماده شدن جهان برای قدم گذاشتن در سال جدید ، فیس بوک خلاصه داستان خود را برای سال به اشتراک می گذارد و لحظاتی را که جهان را به هم نزدیک می کند برجسته می کند. لحظات برتر در شش مضمون قرار گرفتند تا زمینه ای را برای نحوه اشتراک افراد در سال 2020 و احساس ارتباط با آنها فراهم کنند.

بیداری اجتماعی

فیس بوک چگونگی صحبت جامعه جهانی در مورد موضوعات مهمی را که بیش از هر زمان دیگری در سال 2020 اهمیت داشتند ، بیان کرد. گفتگوهای مربوط به Black Lives Matter امسال در فیس بوک سه برابر شد ، و پس از مرگ جورج فلوید هر روز به طور متوسط ​​7.5 میلیون ذکر شده است. ائتلاف سیاه به عنوان بزرگترین گروه فیس بوک در میان کاربران ما شناخته شد.

کووید -19

در این سال بیش از 1.5 میلیون اسپانیایی شاهد ابراز قدردانی از کمک های پزشکی در هنگام ظهور Covid-19 بودند. بازدیدهای Instagram و Facebook Live در هنگام قفل کردن در ایتالیا دو برابر شد ، در حالی که در ایالات متحده ، تماشای Facebook Live 50٪ به دلیل ارتباط افراد با هنرمندان و پیگیری کلاسهای تناسب اندام ، 50٪ افزایش یافت.

سیاست جهانی

اعلامیه مربوط به انتخاب معاون رئیس جمهور کامالا هریس با بیش از 10 میلیون پست در یک روز بیشترین لحظه ذکر شده در ماه آگوست بود. تقریباً همه بزرگسالان در ایالات متحده با استفاده از فیس بوک و اینستاگرام دسترسی به مرکز اطلاعات رأی گیری فیس بوک را مشاهده کردند.

نمادها

پاس ناخوشایند اسطوره بسکتبال کوبی برایانت بیشترین بحث در سال جاری در فیس بوک با افرادی از ایالات متحده ، مکزیک و فیلیپین بود که حداکثر تعداد پست های بزرگداشت زندگی او را به اشتراک می گذاشتند. درگذشت روت بدر گینسبورگ ، قاضی دادگاه عالی ایالات متحده ، در بیش از 6 میلیون پست در یک روز در سراسر فیس بوک و اینستاگرام برگزار شد و بسیاری از آنها از هشتگ # قدرت مجدد استفاده کردند.

فیس بوک سال بررسی 2020 ، فیس بوک ، برترین لحظات فرهنگی فیس بوک در این سال ، بیداری اجتماعی فیس بوک ، فیس بوک کوید -19 ، برترین لحظات فرهنگ پاپ فیس بوک ، ایمان و اجتماع فیس بوک ، دلایل محیطی فیس بوک ، آیکون های فیس بوک ، سیاست های جهانی فیس بوک در این سال بیش از 1.5 میلیون اسپانیایی شاهد ابراز قدردانی از کمک های پزشکی در هنگام ظهور Covid-19 بودند. (تصویر: بلومبرگ)

علل محیطی

بزرگترین جمع آوری کمک مالی فیس بوک با موفقیت بیش از 35 میلیون دلار بودجه جمع آوری کرد ، زیرا بیش از 1.3 میلیون نفر در تأمین آسایش آسیب دیدگان آتش سوزی استرالیا کمک کردند. بیش از 2.6 میلیون دلار در سال جاری بیش از 87 میلیون دلار سرمایه جمع آوری كرده اند تا به پاك سازی اقیانوس ها ، كمك به حفاظت از حیوانات و مبارزه با تغییرات آب و هوایی در سكوها كمك كنند.

ایمان و انجمن

هفته تعطیلات 6 آوریل بزرگترین برای تماس های ویدیویی گروهی در مسنجر و محبوب ترین برای زندگی در فیس بوک است. مردم در محلی خرید کردند زیرا بیش از 47 میلیون داستان در 3 ماه گذشته با استفاده از برچسب Support Small Business در اینستاگرام در سطح جهانی ایجاد شده است.

برترین لحظات فرهنگ پاپ

فیس بوک ، جالب ترین و سرگرم کننده ترین لحظات فرهنگی سال را برجسته کرد که منجر به بالاترین سطح تعامل در سیستم عامل شد. این ها بودند:

* مستند “آخرین رقص” مایکل جردن

* ویژه نتفلیکس دیو چاپل

* “WAP” Cardi B و Megan Thee Stallion

* هری استایلز – انتشار آهنگ طلایی

* قهرمانی لس آنجلس لیکرز در مسابقات قهرمانی NBA در سال 2020

* اعلامیه بارداری کیتی پری از طریق موزیک ویدئو

* “Savage” توسط مگان تو استالیون

* عملکرد نیمه وقت شکیرا و جنیفر لوپز در سوپر بول

* “ببر ببر” از نتفلیکس

* اجرای عید پاک آندره بوچلی از میلان ، ایتالیا

Express Tech اکنون در تلگرام است. اینجا را کلیک کنید تا به کانال ما بپیوندید (Expresstechie @) و از آخرین اخبار فناوری مطلع شوید.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار فناوری ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd