زن ادعا می کند دولت برای جلوگیری از اعتراض کشاورزان صندل های خود را “ربود” و شبکه های اجتماعی حرف های زیادی برای گفتن دارند

توسط: Trends Desk | دهلی نو |

7 دسامبر 2020 ، 11:29:54 بعد از ظهر





اعتراض کشاورز ، زن ، سرقت شاپال ، زن فیلم ادعای سرقت Chappal ، ویدیوی ویروسی Geeta beti ، geeta beti ka sandal vaps karo ، فیلم ویروسی ، ویدیو ویروسی زن توسط کشاورزان ، فیلم ویروسی سرقت صندل زن معترض ، فیلم ویروسی سرقت صندل زن ، دولت مرکزی ، دهلی چالو ، قانون آگری ، اعتراض کشاورزان پنجاب هاریانا ، اعتراض کشاورزان دهلی ، اعتراض به لایحه Famers ، اخبار پرطرفدار ، اخبار هند اکسپرس

در میان جریان اعتراضات کشاورزان ، یک زن ادعا کرده صندل های خود را از سایت معترضان دزدیده اند تا از شرکت در او جلوگیری کند.

در ویدئویی که اکنون در اینترنت دست به دست می شود ، این زن دولت مودی را مقصر “سرقت” می داند و از مقامات می خواهد صندل های خود را “برگردانند”.

در این ویدیوی ادعا شده ، او خود را Thakur Geeta Bhati ، رئیس جناح زنان Kisan Ekta Sangh معرفی می کند و ادعا می کند که پلیس و دولت صندل های او را “ربوده اند” تا مانع اعتراض او شوند.

وی گفت: “پلیس و دولت صندل های مرا ربودند به این فکر که کشاورزان اعتراض خود را متوقف می کنند. اما پابرهنه می جنگم. من یک FIR علیه آنها تشکیل می دهم. ”بهاتی در این ویدئو می گوید.

فیلم را اینجا ببینید:

این ویدئو نشان می دهد که بهاتی در حالی که پلیس و دولت را مقصر سرقت صندل های خود می داند ، توسط زنان و سایر معترضان محاصره شده است.

این ویدئو واکنش های بسیاری را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی با #GeetaBhati ، ‘#G برانگیختeata Bhati ka sandal vapas karoتسلط بر روند رسانه های اجتماعی در هند.

برخی از واکنشها را اینجا ببینید:

این ویدیو باعث الگوی رفتاری خنده دار آنلاین شد:

در همین حال ، اعتراض کشاورزان با به چالش کشیدن سه قانون مزرعه تصویب شده توسط مرکز در هفتم دسامبر به روز دوازدهم خود رسید.

پیش از “بهارات بند” در 8 دسامبر که اتحادیه های کشاورزان فراخوانده اند ، این مرکز از همه ایالت ها و سرزمین های اتحادیه خواسته است تا امنیت را تقویت کنند. تعطیل در سراسر کشور توسط چندین حزب مخالف پشتیبانی می شود. (به روزرسانی های زنده را اینجا دنبال کنید)

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار پرطرفدار ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd